Kon de laatste tijd echt niet productief zijn voor school. Tot ik daar echt helemaal klaar mee was en nu zit ik in de bieb in de stad te werken en het gaat zo lekker! Dit moet ik vaker doen
Dank je!!
Dat is het. Zo jammer vind ik!
Ik had nog zoân mooie afgelopen week. Ik vertelde aan een vriendin dat ik Pfeiffer heb. Toen zei ze dat je dan toch heel moe bent. Dit bevestigde ik en toen zei ze: âOooh dan heb ik al een jaar pfeiffer, want ik ben al een jaar zooo moe!â Ok.
Oké nu heb ik genoeg geklaagd, want er zijn ook heel veel mensen in mijn omgeving die wel normaal zijn <3
Of ik nog snel even wat dingen kan oppakken voordat ik vakantie heb. Euh NEE
Ik heb het zo druk met mijn master en nu heb ik helemaal geen tijd om het forum bij te houden en ik zag net iemand in teenslippers en korte broek fietsen dat was wel raar
Voor het forum maak je tijd
Je hebt gelijk ik zal beter mijn best doen
Mijn vriend is boos op Nick jr omdat ze op de reclame zeiden âelke dag om 11 uur nieuwe afleveringenâ en dat ze er niet bij zeiden dat het om 23.00 ging. âWELK KIND IS ER DAN NOG WAKKER?!1!!â.
Haha ik ga helemaal stuk om deze buitensporige boosheid om een tekenfilm. Oh jee, hij gaat een brief sturen
Op mijn vrije dagen ben ik echt zo futloos. Ik wil echt niks anders doen dan in bed liggen eigenlijk.
Na een week lang strompelen toch maar eens langs de huisarts want misschien is er toch wel iets gebroken in mân voet⊠feestje
Ik heb een 2e sportschool abo genomen. Die sportschool is 24/7 open
Lekker productief geweest totaan de lunch, sindsdien komt er nergens meer wat van terechtđ Nu maar thee, speculaas en een Safiya video en dan moet ik echt aan de slag ahh!!
Ik had gesolliciteerd op iets bij de universiteit en ik had zaterdag een mail terug gekregen, maar omdat ik een schijterd ben en sowieso al dacht dat ze me af zouden wijzen, had ik die nog niet geopend en gisteren was ik het vergeten. Krijg ik vanochten een tweede mailtje of ik nou eens kan doorgeven wanneer ik beschikbaar ben voor een echt gesprek in plaats van een afwijzing ;-;
Ben nu al bang dat ik het verpest heb
Wat goed !! Denk niet dat je het verpest hebt hoor. Vind deze herinneringsmail ook wel erg snel. Het is pas maandag.
Hmm dan was het weekend dat zou het niet zoân heel groot probleem moeten zijn toch
Het gesprek is donderdag al :â( Wel een skype gesprek. Wat ik ergens wel stom vind want ik heb net nieuwe schoenen gekocht zodat ik nette schoenen had voor een sollicitatie gesprek :â(
Oh dat is snel, maar alleen een goed teken denk ik! Ah er komen vast nog genoeg momenten dat je je schoenen kan dragen
Dat is waar, het is ook wel een beetje first-world problems :â) Maar goed, tijd om mn stress weg te huilen en me voor te bereiden
Ik vind dat inderdaad ook wel een snelle herinnering, ik kijk in het weekend lang niet altijd mijn mail.
Veel succes donderdag! En gewoon je schoenen voor je eigen gevoel anders wel aandoen, haha.