Wat je even kwijt wilt #9

Ik wil al 1 dag een mail schrijven maar kan de juiste woorden niet vinden. :’)

Ik ben een beetje teleurgesteld in een bepaalde vriendin. Had vorige week best wel iets belangrijks maar al het iniatief wat ik toon word ‘afgewezen’ of niet op gereageerd. Fijn.

2 likes

Haha dat heb ik ook! Vroeg vroeger altijd aan mijn vader of hij mij wilde filmen tijdens het slapen, was zo benieuwd hoe dat er uit ziet.

1 like

Net zat ik in de auto met mijn vriend en de radio deed het niet dus had Spotify aangezet, kwam mijn allerlievelingsnummer dus ik zat blij mee te zingen, zegt m’n vriend ineens “Jezus wat een zeiknummer”.

Heb ‘m de auto uitgegooid natuurlijk.

23 likes

En terecht.

Ben nu ook wel benieuwd welk nummer het was, als je dat wil zeggen ;p

Flying without wings van Westlife. Het is ook een zeiknummer hoor, maar laf it.

6 likes

Edit: never mind. Was de laatste en wilde niet wachten!

1 like

AAAHH ik heb besloten dat ik ga solliciteren op een vacature. Zit al zo lang te twijfelen om iets nieuws te zoeken maar wist steeds niet goed wat ik wil. Nu zag ik een vacature en het spreekt me aan, maar nog weet ik niet zeker of het wat voor me is… Maargoed, een vriendin zei ook al: solliciteren en een gesprek aangaan kan altijd. Je kunt altijd nee zeggen. Dus ik denk dat ik het maar ga doen :scream:.

Ik wil zo graag iemand zijn die precies weet wat ie wil, maar dat heb ik dus totaal niet… Zo lastig dit.

10 likes

Ja hallo, straks blijft er niemand meer over!!

3 likes

Wtf ik heb net 100 kg leg press gedaan. Flabbergasted

18 likes

Ik had bloempotten besteld en net opgehaald. Kom ik thuis, ben ik vergeten om potgrond te kopen :persevere:

1 like

Ik verlies zoooooo veel haar en het is zo erg :’( Waarom ook. Stress denk ik? Maar wat kan ik daar in godsnaam tegen doen :cry::cry:

Is het sinds kort of al langer? Volgens m’n kapper is haaruitval rond de herfst op zijn ergst. En ik zie berichten over haaruitval op fora ook elk jaar rond deze tijd toenemen

Nee sinds kort! Ben “blij” dat het een normaal ding is dan :’)

1 like

MAAR JE LEEFT NOG!
En je had een pumpkin spice latte :innocent:

1 like

Ik dacht haarverlies ff aliexpress checken voor kekke pruiken, maar schijnbaar word ik geadviseerd om als watermeloen de straat op te gaan. :watermelon:

30

20 likes

Ugh dit geloof je toch niet, hele dag stage en dan nog een afspraak met de uni begeleider om 17.15 op de uni, wie bedenkt dit. Laat me naar huis gaan ipv nog langs dat rot gebouw.

1 like

De Libelle is ook echt zo’n geweldige bron: https://www.libelle.nl/mensen/actueel/nieuws/haaruitval-in-de-herfst/

Met het bekende fabeljuweeltje:

Tips
Je haar groeit sneller als je regelmatig je haarpuntjes laat bijknippen.

Tuurlijk, en als je je onderbeen amputeert dan denkt je lichaam ook hé laat ik 's een langer been groeien.

23 likes

Mijn docent is duidelijk mijn vrijstellingen aan het goedkeuren momenteel, haha. Ik krijg de een na de andere mail binnen. Die zijn per vak en ik heb 15+ vrijstellingen aangevraagd :stuck_out_tongue:.

1 like

office space :heart_eyes:

5 likes