Wat je even kwijt wilt #9

Daar worden andere vrouwen bang van en rijden ze door rood heen :innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent:

#whooooepsieee

3 likes

Ik heb per ongeluk geparfumeerd wc-papier gekocht, maar zie daar echt het nut niet van in?? Dat m’n anus lekker ruikt na t afvegen? :confused:

8 likes

Hahaha hou hiervan. Doet me denken aan toen het auto stuur van mn buurvrouw was gejat. Toen belde ze de politie en die vroegen of ze langs wou komen.

Lol bitch how.

19 likes

Ik heb zo hard gelachen om deze. Zo droog :joy::joy:

Ik zag net iemand die een bontjas en een korte broek aan had en geen panty ofzo.

ik zag vandaag op mn werk een meisje met shortje, blote benen en sandalen, jas en handschoenen.

1 like

urghhh zo herkenbaar exact wat ik dacht gisteren en deze ochtend.

Gelukkig viel de maandag nog mee

33 likes

Mi gaddo ik moet me zo heel snel opknappen voor een afspraak omdat mijn groepsgenoten bij een vak dat ik volg heeel graag na de tijd nog even de les wilden afmaken.:sob::sob::sob: Zag de docent volgens mij ook kijken van β€˜meen je dit’ maar ja he geef dan maar eens toe dat je betere dingen te doen hebt.

Heeft iemand van jullie ervaring met VillaVibes?

Ruikt wel de badkamer lekker :+1:

Nomnom ik ga patat shoarma eten. :heart:️

4 likes

OkΓ©, misschien spuit 11 maar wilde deze tip niemand onthouden.

Als je de nieuwste update van IOS hebt en ik denk (maar weet niet zeker) ook een iPhone met forcetouch, dan kan je door je bericht scrollen door de spatie balk stevig in te drukken. Dus stel je hebt een typfouten gemaakt in een bericht van 20 zinnen dan moest je eerst zo debiel precies op het punt van die typfouten tikken on het te kunnen herstellen. Bij mij was dat altijd zo’n gepriegel dat ik meestal gewoon het halve bericht moest verwijderen om op het goede punt te komen. Maar nu kan je dus door middel van de spatieknop in te drukken meeeega makkelijk door je bericht scrollen.

OkΓ© lekker kort verhaal ook
Voor iPhone gebruikers btw

7 likes

O m g okΓ© dan wist waarschijnlijk iedereen dit al behalve ik, ik vind het wel echt een uitkomst namelijk haha

1 like

@HvO heb nog aan je gedacht vandaag! Fijn dat het goed ging :blush:

1 like

Dat is lief.
Het was al verkocht. Ik ben zaterdag gaan kijken en het was zaterdagmiddag al verkocht.

Ik was van plan vandaag heel fanatiek te gaan schoonmaken maar heb een beetje gefaald op vuilnis verzamelen na? Ga ik snacks halen en een tweede poging wagen of niet

• Ja (snack inspo in de reacties)
  • Nee, lekker op de bank blijven hangen

0 stemmers

Die oven kaasbitterballen :grin::grin: met chilisaus.

3 likes

Ze hebben zelfs bijles.
En die laatste vraag beantwoord ik met 2 magische woorden : Bruno Prent.

3 likes

Ik heb heel fijn werkgerelateerd nieuws gehad vandaag, nog niet 100% zeker maar ik heb er wel een goed gevoel bij maar ben ook gelijk een beetje bang dat ik het niet aan kan :’) het zou betekenen dat ik werken en afstuderen moet combineren en ik weet nog niet in hoeverre ik dat kan met ook nog vakken van mijn opleiding ernaast. Maar goed, het is nu ook nog erg vroeg en niet zeker of het allemaal doorgaat

9 likes

Ik heb geen oven:(