@HvO heb nog aan je gedacht vandaag! Fijn dat het goed ging
Dat is lief.
Het was al verkocht. Ik ben zaterdag gaan kijken en het was zaterdagmiddag al verkocht.
Ik was van plan vandaag heel fanatiek te gaan schoonmaken maar heb een beetje gefaald op vuilnis verzamelen na? Ga ik snacks halen en een tweede poging wagen of niet
- Ja (snack inspo in de reacties)
- Nee, lekker op de bank blijven hangen
0 stemmers
Die oven kaasbitterballen met chilisaus.
Ze hebben zelfs bijles.
En die laatste vraag beantwoord ik met 2 magische woorden : Bruno Prent.
Ik heb heel fijn werkgerelateerd nieuws gehad vandaag, nog niet 100% zeker maar ik heb er wel een goed gevoel bij maar ben ook gelijk een beetje bang dat ik het niet aan kan :’) het zou betekenen dat ik werken en afstuderen moet combineren en ik weet nog niet in hoeverre ik dat kan met ook nog vakken van mijn opleiding ernaast. Maar goed, het is nu ook nog erg vroeg en niet zeker of het allemaal doorgaat
Ik heb geen oven:(
Een zak chips! En succes.
Ik heb vandaag mijn eerste dag gewerkt na mijn vakantie en ik zag er mega tegen op maar eigenlijk viel het super erg mee en was het weer heel gezellig en leuk. (niet dat het voorheen niet leuk en gezellig was, maar zat nog in mijn chille vakantie modus). Ben nu ook heel vrolijk en heb m’n goeie zin weer terug.
Ik eet dus sinds juli geen vlees meer en nu droom ik de laatste tijd steeds dat ik per ongeluk toch vlees eet en me dat dan ineens realiseer, waardoor ik me vet schuldig voel
Euhmm dan thai sweet chili chips (love chili haha) of je lievelings ijs. Of bugles met spuitkaas.
(Geloof dat ik nu alles aan het opnoemen ben waar ik zelf zin in heb haha)
Nog 5 dagen en dan ga ik op vakantieeeeeeee
En omdat ik het druk heb deze week ga ik elke dag maar vast een beetje inpakken
hoe kan ik mijn forumnaam veranderen? Voel me altijd stom dat ik bij het bedenken @Banananana ben vergeten, het is tijd voor een eigen identiteit
Kut, ik ga zometeen aanhaken met een vriendinnetje bij een jongensgroep waarvan ik die one night stand heb gehad laatst.
Ik ben altijd zo awkward in dat soort dingen
Ah nee, misschien kun je zo nog wat leuks doen? Balen zeg
Dit was ook al voor de update mogelijk haha. Toen ik mijn telefoon kocht in mei 2017 kon dit al
edit: sorry zie dat iemand dit al gezegd heeeeft
Muh ik kan via mijn telefoon (privé) niet meer op mijn werkmail omdat nieuwe berichten niet laden en ik vind dit erger dan zou moeten.
Even de mai opnieuw installeren?
Thanks je hebt zojuist m’n mobiel leven een stuk makkelijker gemaakt!