Wat je even kwijt wilt #9

Een zak chips! En succes.

Ik heb vandaag mijn eerste dag gewerkt na mijn vakantie en ik zag er mega tegen op maar eigenlijk viel het super erg mee en was het weer heel gezellig en leuk. (niet dat het voorheen niet leuk en gezellig was, maar zat nog in mijn chille vakantie modus). Ben nu ook heel vrolijk en heb m’n goeie zin weer terug.

5 likes

Ik eet dus sinds juli geen vlees meer en nu droom ik de laatste tijd steeds dat ik per ongeluk toch vlees eet en me dat dan ineens realiseer, waardoor ik me vet schuldig voel :rolleyes:

Euhmm dan thai sweet chili chips (love chili haha) of je lievelings ijs. Of bugles met spuitkaas.

(Geloof dat ik nu alles aan het opnoemen ben waar ik zelf zin in heb haha)

Nog 5 dagen en dan ga ik op vakantieeeeeeee :heart_eyes:

19 likes

En omdat ik het druk heb deze week ga ik elke dag maar vast een beetje inpakken :innocent:

4 likes

hoe kan ik mijn forumnaam veranderen? Voel me altijd stom dat ik bij het bedenken @Banananana ben vergeten, het is tijd voor een eigen identiteit

Kut, ik ga zometeen aanhaken met een vriendinnetje bij een jongensgroep waarvan ik die one night stand heb gehad laatst.

Ik ben altijd zo awkward in dat soort dingen :tired_face:

Hahah ah dat vind ik lief! Maar hoeft van mij niet hoor

9 likes

Ah nee, misschien kun je zo nog wat leuks doen? Balen zeg

1 like

Dit was ook al voor de update mogelijk haha. Toen ik mijn telefoon kocht in mei 2017 kon dit al :blush:

edit: sorry zie dat iemand dit al gezegd heeeeft

Ik eet alweer boerenkoolstamppot. Vanaf toen het in de winkels lag, iedere week één keer. Tot aan de lente. No fucks.

23 likes

Muh ik kan via mijn telefoon (privé) niet meer op mijn werkmail omdat nieuwe berichten niet laden en ik vind dit erger dan zou moeten.

Even de mai opnieuw installeren?

Thanks je hebt zojuist m’n mobiel leven een stuk makkelijker gemaakt!

1 like

Dat gaat niet want je logt online in op zo’n werkomgeving en via daar ga je in je mail!

Maar goed on the bright side: waarom ga ik maandagavond mijn mail checken??? Normaal doen.

2 likes

Het Y-DS-C Board als dat je iets zegt :stuck_out_tongue: Hopelijk hoor jij snel iets terug van dat tweede baantje! Heb je het via het officiele bureau geprobeert?

haha lief! Ik ga nu door het leven als California!

1 like

Nee joh gedwongen geen mail zien/beantwoorden. Genieteh

Ik heb eindelijk een foto gevonden die ik mooi genoeg vond om hier als profielfoto in te stellen. Alleen hij snijdt automatisch wel een stuk van de foto af. Weet iemand misschien hoe ik dat kan voorkomen? Ik wil de hele foto erop

Voor alle faculteiten. Nam ik aan. Zag het nergens staan en was in een soort yolo bui. Ook omdat ik eigenlijk aannam dat ze me toch niet willen :woman_shrugging:
Zij hebben er inderdaad wel een handje van om je te negeren en zo af te wijzen haha jezus. Heb vorig jaar ergens op gesolliticeerd en nog niets teruggehoord. Denk dat ik het ben geworden!!

1 like