Dat gaat niet want je logt online in op zo’n werkomgeving en via daar ga je in je mail!
Maar goed on the bright side: waarom ga ik maandagavond mijn mail checken??? Normaal doen.
Dat gaat niet want je logt online in op zo’n werkomgeving en via daar ga je in je mail!
Maar goed on the bright side: waarom ga ik maandagavond mijn mail checken??? Normaal doen.
Het Y-DS-C Board als dat je iets zegt Hopelijk hoor jij snel iets terug van dat tweede baantje! Heb je het via het officiele bureau geprobeert?
haha lief! Ik ga nu door het leven als California!
Nee joh gedwongen geen mail zien/beantwoorden. Genieteh
Ik heb eindelijk een foto gevonden die ik mooi genoeg vond om hier als profielfoto in te stellen. Alleen hij snijdt automatisch wel een stuk van de foto af. Weet iemand misschien hoe ik dat kan voorkomen? Ik wil de hele foto erop
Voor alle faculteiten. Nam ik aan. Zag het nergens staan en was in een soort yolo bui. Ook omdat ik eigenlijk aannam dat ze me toch niet willen
Zij hebben er inderdaad wel een handje van om je te negeren en zo af te wijzen haha jezus. Heb vorig jaar ergens op gesolliticeerd en nog niets teruggehoord. Denk dat ik het ben geworden!!
Hahah, ik check op mijn vrije dagen/weekend ook mijn mail. Heb net nog ff iets zitten doen voor werk, wat ook morgen had gekund, maarja
@Filia op facebook bedoel je?
nee hier
Oh, dan weet ik het ook niet. I’m sorry.
@anon31745129 flying without wings is trouwens echt een mooi lied heb 'm al 6x achter elkaar geluisterd inmiddels!
Klopt! Ik vind dit persoonlijk echt een stuk soepeler werken dan dat rot vergrootglas omdat je het overzicht beter behoud
Ik gebruik zelf geen olie, met olie is de truc a little goes a long way. Hetzelfde geldt voor R&B van Lush, het product lijkt niet goedkoop maar je doet er heel lang mee. Beetje op je handen wrijven, haren voorover slaan en dan het product in je haren masseren.
Ik was zo moe om 6 uur dat ik ff op bed ging liggen. Word ik net pas wakker alleen nu wil ik echt niet meer koken en het liefst gewoon blijven slapen
Misschien kan je wat lichts eten of fruit.
Dankje voor de tip! Ik vond gelukkig nog een restje eten in de koelkast, dus kan dat nog lekker opwarmen, lekker makkelijk
Ahh leuk die ga ik ook kijken
Nee direct via de universiteit Succes in elk geval alvast!
Kan ik al naar bed?
Nee ik vind van niet! Maar hoe het wel smaakt hahaha… vies lekker
Haha werken en baby’s hebben … vermoeiend.
@Prikkelbaar here I go. Scheeeeittttt! Afgelopen zaterdag lagen vriend en ik er om half 10 in. Woehoeee goede tijden voor het weekend