Wat je even kwijt wilt #9

Hahah, ik check op mijn vrije dagen/weekend ook mijn mail. Heb net nog ff iets zitten doen voor werk, wat ook morgen had gekund, maarja :woman_shrugging:

@Filia op facebook bedoel je?

nee hier

Oh, dan weet ik het ook niet. I’m sorry.

1 like

@anon31745129 flying without wings is trouwens echt een mooi lied :heart_eyes: heb 'm al 6x achter elkaar geluisterd inmiddels!

1 like

Klopt! Ik vind dit persoonlijk echt een stuk soepeler werken dan dat rot vergrootglas omdat je het overzicht beter behoud :hugs:

1 like

Ik gebruik zelf geen olie, met olie is de truc a little goes a long way. Hetzelfde geldt voor R&B van Lush, het product lijkt niet goedkoop maar je doet er heel lang mee. Beetje op je handen wrijven, haren voorover slaan en dan het product in je haren masseren.

1 like

Ik was zo moe om 6 uur dat ik ff op bed ging liggen. Word ik net pas wakker :open_mouth: alleen nu wil ik echt niet meer koken en het liefst gewoon blijven slapen :roll_eyes:

2 likes

Misschien kan je wat lichts eten of fruit.

1 like

Dankje voor de tip! Ik vond gelukkig nog een restje eten in de koelkast, dus kan dat nog lekker opwarmen, lekker makkelijk :blush:

1 like

Ahh leuk die ga ik ook kijken

1 like

Nee direct via de universiteit :thinking: Succes in elk geval alvast!

1 like

Kan ik al naar bed?

7 likes

Belangrijke vraag: smaakt die spuitkaas voor bij bugles naar gewone kaas als in smeerkaas?

Nee ik vind van niet! Maar hoe het wel smaakt hahaha… vies lekker :joy:

Haha ik durf het dus niet te proberen want ik ga al over m’n nek bij de geur van gekke kaasjes en ook brie en schapenkaas enzo. Maar het klinkt zooo goed. Spuitkaas.

Haha werken en baby’s hebben … vermoeiend.

@Prikkelbaar here I go. Scheeeeittttt! Afgelopen zaterdag lagen vriend en ik er om half 10 in. Woehoeee goede tijden voor het weekend :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Het ruikt niet gek ofzo hoor. Het is nog wat milder dan smeerkaas vind ik. Het is niet als brie of geitenkaas ofzo. Koop alleen wel echt deze van je plaatje en niet die met alpenkruiden, want daar van ga ik echt over mn huig.

1 like

checkt nu haar armen

Ik had ooit gym in het gebouw waar SpangaS op werd genomen en dat was megachill want daardoor ahdden we soms vrij als het niet kon met opnames. Niet heel gerelateerd maar moest er ineens aan denken hahaha

17 likes

Die van ons is van loods5!

1 like