Wat zijn leuke sieraden merken tot ongeveer 100 euro? Ik mag een cadeautje uitzoeken maar vind zulke dingen altijd lastig. Het liefst iets zonder al te veel poes pas.
Wij bij Homestock in Rotterdam! Wel langere levertijd omdat wij hem in een specifieke kleur bekleed wilde en die was er niet standaard. Zijn wel wat aparte banken en leuke kleuren maar daar moet je van houden!
Edit: zij hebben een fysieke winkel aan hetzelfde ‘plein’ waar bokaal ook zit (dichtbij blaak) hele leuke spullen dus je kan ook veel in het echt zien en voelen
Ik voel me voor het eerst sinds best wel lang weer echt blij ️
Kun je op fb op trefwoord blocken? Ik kan die kop van Sylvia Witteman echt NIET UITSTAAN.
Dit is een lijstje dat hier eerder eens rond ging:
- Aeva jewelry
- Felt Atelier
- Fashionology
- Eline Rosina
- Xzota
- Overload Studio’s
- Hello My Love Store
- Neinties
- & Other Stories
- The Fox Pomona
- Anna + Nina
- Bonbon boutique
- Circo Jewellery
- Club Manhattan
- Vanessa Mooney
- The Two Collectors
- EarCraft
Ik ben aan het oppassen maar het kindje waar ik hier voor ben ligt al op bed. De andere 2 kinderen van 14 en 16 zijn er ook maar daar hoef ik dus niks mee beetje ongemakkelijk wel
Heb nog even aan fam gevragd die hebben hun bank van woonexpress.
Ik weet gewoon echt niet welke serie ik moet gaan kijken
en krijg nu nog de naam Pronto wonen door. (Heb zelf al jaren bijna geen meubels gekocht op 1 ikea sing na vandaar ff doorgevraagd).
Noem 3 series die je eerder hebt gekeken en leuk vond.
The Fall
How to get away with murder
Elite
Ik heb een heel fijne van WoonSquare
Hmm dan durf ik geen titels te noemen. Sorry Al is misschien Orphan Black dan nog wel leuk om te proberen staat op Netflix.
Pronto wonen!
Montel
Die heb ik alle twee al gezien haha!
Hahah, welke series vond jij echt leuk ? Ik kijk best veel verschillende dus misschien zit er alsnog wat tussen.
Top 3:
- Orphan Black drama/thriller/sciencefiction
- Penny Dreadful drama/horror/dark fantasy
- Black Sails drama/historic/adventure
Mijn iPhone laadt niet meer op. Heb twee kabels geprobeert. Wat kan ik nu doen?