Wat je even kwijt wilt #9

Ooo, hier kan je ineens wel een reactie geven?
Maar een simpel privé berichtje is te moeilijk om te beantwoorden.
Dat vind ik niet raar, maar heeeeeeeel bijzonder

3 likes

Ik ben een Tinder date aan het plannen en nu heb ik PANIEK

10 likes

Ik vind het best wel jammer dat je niet meer op mijn berichten hebt gereageerd. Zowel de groepspb hier, de groepsapp en mijn privebericht op whatsapp over de alpacameeting. Als je niet meer mee kon, of wilde om wat voor reden dan ook dan had ik dat echt niet erg gevonden. Maar deze radiostilte vind ik best wel raar.

3 likes

Andere opladerblok proberen? Grote kans dat die stuk is aangezien het met twee verschillende kabels niet werkt.

Heb ik niet… wel slim, thanks

Als ik later groot en rijk ben ga ik heel veel kleren van &otherstories kopen, ZO MOOI

5 likes

Ai. Huisgenootje misschien? Anyway; mooi zuur als je je telefoon niet kunt laden. Hopelijk valt het mee met de ‘schade’ en is het iets simpel om te lossen.

1 like

Laadt ie wel op met kabel in de usb-poort van je computer?

1 like

Jezus christus te drama lama.

Let it be.

10 likes

Kat lenen? Die is gek op insecten en spinnen. :heart_eyes_cat:

1 like

O meh, hoe komt dat (niet van je nagels, bedoel ik)?

Waarom passen die andere twee kinderen niet gewoon op? Toen ik die leeftijd had moest ik ook af en toe een avond op mijn baby-broertje passen. Wel chill geld verdienen voor jou nu (neem aan dat je per uur betaald krijgt) :smiley:

1 like

Fijn om te lezen! :kissing_heart:
Ik voel me sinds een uur ook weer echt wat beter :innocent:

3 likes

Awhh super leuk zeg :smiley: En goed voor je ego. Wat zei hij nog meer?

1 like

Ah nee :frowning:
:kissing_heart:

Ah kut. Ik denk ik eet nog ff wat chocolade, want honger en tijd van de maand. Mrja nu heb ik buikpijn. Gdvrdmm :sweat_smile:

1 like

Haha als je het zo kan relativeren komt het helemaal goed! :slight_smile: En you never bleed alone (of zo).

2 likes

Nou je ziet het al hierboven: echt never alone.

3 likes

Met een tandenstoker het stof uit het gaatje van je iPhone pielen helpt soms ook!

1 like

Er gebeurt niets.