Wat je even kwijt wilt #9

:raised_hands:

Radiostilte zoals verwacht

1 like

Vreemd :o_o:

Ja ik zou ook niks zeggen als ik en plein public tot de orde werd geroepen.

29 likes

Mijn bank is van De Tafelaar, zit in Rotterdam alexandrium. Ze hebben veel (hoek)banken die je zelf kan indelen

1 like

Ik heb op alle mogelijke manieren al contact proberen te leggen. Wat zou jij doen dan?

Niks? Ze heeft niet gereageerd en dat is ze toch ook niet verplicht?

8 likes

Blijkbaar wil ze geen contact. Gewoon laten gaan.

2 likes

Krijg je nog geld van haar? Anders laten gaan toch.

4 likes

Wehkamp heeft ook mooie banken!

@Solee Zinzi is misschien een leuk merk?

Zoals Linus al zegt niks. En al helemaal niet met zn 2e .

5 likes

Ik heb 3 dingen op marktplaats staan en word er helemaal blij van wanneer mensen tegen elkaar opbieden :sweat_smile:. Ik heb geen leven

4 likes

Wel als je afspreekt om iemand op te halen.

Misschien durfde ze niet meer. En dan durft ze wrs ook niet te reageren.

2 likes

Trouwens als ze niet op jullie wilt reageren dan mag ze ook niet op het forum posten?
Dat vind ik pas raar.

@flwhrs Post lekker wat je wilt waar je wilt :heart:

8 likes

Zijn niet mijn woorden. But I will let it goooooooat

2 likes

Wat krijg je als je dit opent in de app?

Ik ben echt zo gefrustreerd en ik moet het echt even van me af schrijven.
De kamer waar ik woon, is vlakbij een spoorweg/brug. Sinds een jaar zijn er op en af werken hier aan.
Af en toe krijg ik een infoblad met wat ze wanneer doen (aka wanneer welke overlast).
Ze (bedrijf dat de spoorwerken regelt) hadden op het blad gezet dat de NACHTwerken zouden duren t.e.m. 28 september. Vorige week waren ze nog bezig, dus heb ik het bedrijf gebeld. Die flapdrol aan de telefoon wist natuurlijk niks meer dan ikzelf, en ging mijn vraag doorspelen naar diegene die boven hem staan. Tot vandaag nog niks van gehoord, dus ik bel opnieuw, zelfde antwoord. Hij kan er niks aan doen, de vraag is al verschillende malen doorgegeven maar ze zijn een groot bedrijf met veel spoorwerken in België dus dit kan even duren.
Ondertussen word ik GEK. Vanaf 23u 's avonds heb ik hier geen rust meer tot diep in de nacht, laatst zelfs tot 9u 's ochtends.
Ik doe oordoppen in maar zelfs dat hoor ik erdoor.

Nu dacht ik, ok, ik ga het gewoon aan de werkmannen zelf vragen. Kom ik daar aan, kunnen ze geen woord Nederlands of Engels, enkel Frans. Het is dus al een tijdje geleden dat ik Frans gepraat heb dus het gaat moeilijk en ik kan niet goed op m’n woorden komen.
Ik probeerde dus met allerlei woorden te vragen tot wanneer de werken duren, maar hij begreep me niet??? Als hij iets zei, praatte hij super snel. Hij ZAG dat ik het niet begreep, ik zei er letterlijk verschillende keren bij ‘excusez moi’ en ‘je ne comprends pas’ maar hij deed gewoon geen moeite om wat trager te praten???
Ik ben super boos weggelopen en ben in huilen uitgebarsten op mijn kamer nu. Ook gewoon omdat ze nu aan het werken zijn en ik helemaal gek word van het lawaai.

Ik ben gewoon ten einde raad? Wat kan ik nog gaan doen?
Ik moet ook echt op mijn kamer blijven omdat ik om 7u45 op de uni moet zijn 's ochtends en ik kan daar onmogelijk op tijd geraken als ik van thuis uit moet vertrekken.
Ik wil gewoon rust :cry:

Ik voelde me oprecht goed vandaag en nadat een andere man super gemeen tegen me deed op de uni, komt dit er weer eens bij.

4 likes

Wat stom dat je het dan niet kan vinden.

1 like

Oh dat lijkt me ook heel rot en slecht slapen is echt killing. Kan je (af en toe) bij een vriendin of studiegenoot slapen? En/of soms een dutje doen overdag?