Jammer, het viel te proberen! Anders downloaden, en toevoegen aan je playlist als lokaal bestand.
Ja, maar ik weet niet of het ook kan als je onderweg bent.
Omg bij alleen dit woord al denk ik : Ik doe de deur diiichhht.
Kut abel.
Ik woon sowieso langs een drukke baan dus overdag slapen is ook niet echt een optie + ik heb vaak les dan jammer genoeg.
Ik kan wel bij een vriendin slapen maar zij heeft het zelf ook ontzettend druk (als in, 's avonds is ze zelf pas heel laat terug op haar kamer) en woont ook niet echt in een stille buurt.
Deze week is doorbijten vrees ik.
Volgende week moet ik niet iedere dag om 7u50 op de faculteit zijn dus dan ga ik thuis proberen te slapen denk ik.
Ahja, echt super leuk! Ook tof dat hij gewoon zoiets durft te zeggen
Kan weer niet slapen voor de zoveelste nacht op rij. Waarom ben ik zo druk in mān hoofd als ik in bed lig
Hoorde net buiten mensen wild instappen en auto raar wegrijden. Vond het maar raar, dus stuurde mn vriend een appje met t kenteken en aangezien ik t niet vertrouwde en nog naar buiten moest om mijn auto te verzetten belde ik ff met hem.
Sta ik ff later op Mn slaapkamer, zie ik door mijn raam de politie de straat inrijden. En ook mensen aanspreken en uitstappen en met zaklantaarn rondkijken enzo.
Toen ben ik toch maar ff in mijn pyjama, op blote voeten, naar buiten gegaan om te vragen wat er aan de hand was.
Blijkbaar was er een verdachte situatie gemeld op het kerkhof (ligt naast mijn huis). Heb iig t kenteken doorgegeven (al was het fout, oeps).
Vind het nu wel beetje eng. Echt niet fijn om alleen te wonen. Ben echt een bangeschijterd wat dat betreft.
Ik heb vorige week mijn adres gewijzigd bij H&M en daarna iets besteld. Nu kijk ik in mijn account en is het alsnog naar mijn oude adres verzonden. Gelukkig was het nog het adres van mān ouderlijk huis en niet van de kamer waar ik daarna in zat, want anders was het gewoon bij een vreemde in een andere stad bezorgd :ā)
Wij hadden onze bank via BudgetHomeStore. Hele fijne bank! Je kon zelf helemaal samenstellen watvoor bank je wilde. Was na 2,5 jaar nog gewoon prima, en destijds echt niet super duur. Ik zou zo weer dezelfde kopen als ie nog werd verkocht.
Same
Het is echt kut om een nachtmens te zijn, vooral als je vroeg op moet
Herkenbaar. Pff ik moet nu mijn bed eigenlijk in maar geen zin.
Ik moet even mijn hart luchten over mijn vriend. Hij is echt ff zoān ongelooflijke lul. Mijn moeder belde mij zaterdag op dat ik deze week langs mijn oud tante moet gaan omdat het niet goed gaat. Haar gebeld en afgesproken dinsdag langs te komen. Mijn vriend had belooft mee tijd gaan mits hij het niet te druk had met zijn opleiding. Nou belt hij me vanavond op, dat hij hard aan zijn studie aan het werken is maar dat hij niet mee gaat morgen want hij gaat bij zijn vader in het bedrijf werken.( wat 15 min van mij vandaan is en 45 van zijn huis) Vervolgens krijg ik twee uur later een berichtje dat meneer in de kroeg zit met een vriend.
Ik heb gezegd dat ik het echt niet tof vind dat hij me zo laat zitten. Meneer vond dat ik niet zo moest zeikenā¦
Ik had gisteren een wedstrijd. Ik stond alleen de helft van de wedstrijd tegen mezelf te spelen. Zo niet fijn. Helaas kwam er ook niet de uitslag uit waar ik op hoopte.
Beterschap! Goed dat je terug naar huis gaat.
Ziek is ziek. Vervelend, maar als je niet uitziekt ben je uiteindelijk alleen maar langer afwezig.
Ik werd wakker en ik twijfelde even of dat ik had geslapen of niet. Ik weet t nog steeds nietā¦
Klinkt echt heeeeel vervelend en frustrerend. Heb hier ook al een aantal maanden werken voor de deur maar gelukkig niet s nachts. Maar de werkmannen zijn hier ook zo stom laatst zijn ze op maandag om 6u beetje belletje trek gaan spelen. En het stopt pas in november 19 las ik.
Hopelijk stopt het snel.bij jou!!
Echt frustrerend Probeer een beetje rustig aan te doen vandaag!
ļø
Zit een vrouw tegenover me in de trein en ze kijkt de hele tijd met deze glimlach naar me: