Wat je even kwijt wilt #9

Ahh, dat is of heel leuk of een beetje creepy. Maar ik kan er wel echt van genieten als iemand zichtbaar een goed humeur heeft!

The Sinner? Vond die zelf heel goed.

1 like

Ik heb het idee dat de sieraden van h&m vroeger van metaal waren en nu allemaal van plastic. Of beeld ik me dat in en was het nooit van metaal? Ik vind het in ieder geval gek om 8 euro te betalen voor plastic oorbellen.

Kan me absoluut niet concentreren, zit al ruim anderhalf uur op mijn werk en heb nog niets gedaan. Ben waarschijnlijk tot een uur of 6 hier maar vrees dat er weinig uit mijn handen gaat komen.

Wauw, wat een eikel zeg. Ik zou hem lekker even links laten liggen tot ie zelf tot inkeer komt. Heb je helemaal niks aan zo.

Ik heb hier eerder een Disney playlist met nlse liedjes van Spotify voorbij zien komen.

Iemand een linkje voor mij? Als ik zelf zoek vind ik alleen of engelstalige of wel NL maar met
alleen 10 liedjes

Ik had gister echt zo’n verrotte dag. Voelde me al niet goed, toen alleen maar gedoe met een instantie gehad. Naast dat ik er onwijs gefrustreerd over was omdat het zo’n klotesituatie was, ben ik alleen maar aan het regelen en aan het doen geweest, hoe beroerd ik me op een gegeven moment ook voelde. Had geen puf om tussendoor nog te koken en het was al vrij laat inmiddels dus ik dacht; pak wel gewoon die laatste bak kwark uit de koelkast. Valt die bak op de grond en niet alleen mijn vloer maar Ć”lles zat onder :expressionless: Vervolgens wilde ik wat keukenpapier met kwark door de wc spoelen (had net een nieuwe vuilniszak en vond het niet fris als dat tot de volgende wisseling erin zou zitten), spoel ik door, loopt m’n wc bijna over. Kon ik er dus in gaan graaien om het er weer uit te halen zodat het water weer zou zakken. Vervolgens dacht ik: fuck it, ben er klaar mee. Ik ga beneden gewoon even een frietje bij de friettent halen. Wil ik m’n broek aantrekken (waarvan ik een paar dagen geleden ook nog zei dat het nog de enige fijne jeans was die ik had), scheurt ie tijdens het aantrekken :rage: Vervolgens maar een boterham gegeten en weer verder gegaan met het gedoe en tot 23.00 bezig geweest ermee en toen was het nog niet klaar. Om vervolgens maar niet in slaap te komen. Ofwel, gister was niet mijn dag haha. Duim met me mee dat vandaag een betere dag wordt alsjeblieft, ook al ben ik gesloopt opgestaan en staan er weer alleen maar stomme dingen op de agenda :roll_eyes: Ben blij als het morgen is.

2 likes

Ik heb vorige week zaterdag iets besteld bij Monki, heb er nog steeds niets van gehoord en de tracking code doet t ook niet… ben echt bang dat ik mijn geld door de plee heb gegooid. Ze reageren ook niet op mail

Wow hier zou ik ook echt niet blij mee zijn. Snap dat je hem er op dit moment graag bij had gehad. Ik hoop dat je vandaag nog een mooie dag met je oud tante hebt! En hem inderdaad maar even links laten liggen.

Blegh wat een pechdag! Zulke dingen kunnen je veel energie kosten. Hopelijk valt t vandaag mee met de stomme dingen die op de planning staan.

1 like

Ik had dat ook! Maar gister ineens bevestigingsmail van bestelling, en vandaag mail van PostNL dat pakket vandaag bezorgd wordt! Dus het kan ineens snel gaan! :star_struck: denk dat ze het druk hebben met de sale…

O oeps niet goed gelezen, niet wakker. Ik kreeg geen bevestiging en geen trackingcode…

Zo blij dat een probleem op het werk eindelijk is opgelost. Het zat me echt dwars.

2 likes

Ja door m’n gezondheid heb ik daar ook helemaal geen extra ruimte voor qua energie, dat maakt het dan extra rot en daardoor voel ik me vandaag wellicht ook zo slecht. En daarnaast speelt er nog een hoop dus zat allesbehalve op nog meer gedoe te wachten. Mgoed, het is niet anders.

Heb ik eindelijk iets verkocht op marktplaats. Wil ik dat product nog even opladen voor ik het verstuur. Is het gewoon kapot en doet ie het niet meer. Fuck my life. Weet iemand hoe ik dat geld nu terug kan storten van die persoon?
Voel me echt een halve oplichter zo. Fml

Blijft toch handig dat mn ex schoonmoeder een opvallend kapsel heeft.

11 likes

Als het op je rekening komt kun je het gewoon terugstorten door het rekeningnummer te kopiƫren toch? En bij gelijk oversteken kun je het nog cancelen via je berichtjes

1 like

Ik moet vandaag om 17 beginnen tot 21:30 (kuttijd,m) dus dan mag ik van mezelf wel een thuisbezorgdje doen rond 15 zodat ik 15:45-16:00 lekker zit te vretten. Alleen alles wat ik lekker vind, kan pas besteld worden va 16 :sob::sob::sob::sob:

1 like

Ow dat is ook lekker in de middle of nowhere. Is een taxi misschien een mogelijkheid?

Ah top thanks. Het is via ideal gegaan dus dan kan ik het gewoon daarheen terugsturen?
Schaam me dood dat ding heeft het altijd perfect gedaan. Was zo goed als nieuw en nu geeft het de geest op

Nou ik denk dat je even bij je berichtjes met haar naar het transactieoverzicht moet kijken. En anders heeft marktplaats een klantenservice!

1 like