Zoooveel spierpijn in m’n benen en billen bedenk ik het ook nog om vandaag hakken aan te doen
De bobsleebaan in de Efteling gaat weg
Succes!
ohnee wat vind ik dit kut?? echt m’n favo attractie hij was laatst ook dicht toen ik er was
Ik vind 12 uur echt een vervelende tijd om te moeten beginnen met werk.
ik moet van 12 tot 21.30
@Lula het ging even geleden minder goed met een van je katten (toch?) hoe is het nu?
en een van onze ff-katten had afgelopen dagen last van een niesje. hoe is het daarmee? ik weet niet meer wie het baasje was… ik wilde nog zeggen dat je daarmee best naar een dierenarts kunt gaan om bijv. de katten niesziekte
Oh ja, die rooie van ons! Eén keer heeft @mercurysummer ons dus uit de brand geholpen omdat hij bleef overgeven en we naar de dierenarts moesten. En nu onlangs kon hij opeens niet goed meer springen. Maar dat stelde niet zoveel voor. Is vanzelf over gegaan. Waarschijnlijk een ongelukje gehad. Het zal de leeftijd zijn
Ik haat in de middag werken. Nu zit ik hier zo doelloos te ‘wachten’ tot ik naar mn werk kan.
Dat is zo kut he, dan is heel je dag verpest.
(Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Jaa. Ik werk bij de koffie van George Clooney.
Omg als hij koffie komt drinken, BEL ME!!!
Toch wel mooi al die ‘synoniemen’ voor bekende bedrijven waar FF’ers werken of hebben gewerkt.
Ik kon het ook de koffie cupjes tent noemen maar leek me niet zo duidelijk hahaha.
Welke zijn er allemaal? Ik kan alleen ballentent bedenken eigenlijk…
ah ja klote. Achjah, even doorbijten. We zullen allebei blij zijn als vandaag weer achter de rug is, denk ik
Ik ben ooit een paar weken vrijwilliger geweest voor 3voor12, een website waar o.a recensies van concerten op worden gepost. Nu ik zelf journalistiek stuur besef ik pas hoe ongelofelijk slecht die begeleiding daar was. Ik ben daar toen ook ontslagen, vond ik toen jammer, maar nu ben ik alleen maar blij dat ik daar nooit lang heb moeten werken. Wat een treurige ellende. Dat die mensen zich journalist durven noemen
Ik ben zo moe. Heb vannacht melatonine genomen en heb het idee dat dit nu nog steeds effect heeft op mijn lichaam…
o.a de worstenwinkel
Oh jeetje wat kut! Gaat het een beetje?