Wat je even kwijt wilt #9

Ik moet een chilltrui, die ik al een paar maanden heb, terugsturen omdat ie wel erg gauw lelijk wordt. Ik haalde het kledinstuk uit de wasmachine maar er zit kattenhaar op. Zou ik dan eerst zo’n kledingroller moeten kopen om dat kattenhaar weg te halen of gewoon direct terugsturen (ze weten dat het product teruggaat en al in gebruik was)?

• Eerst nog de stad in voor een kledingroller, dan rollen en dan pas terugsturen.
  • Doe niet zo gek. Een chilltrui in slechte staat hoef je niet te gaan rollen etc.

0 stemmers

Bonusvraag: waar verkopen ze die rollers (als je in een dorp bent)? De action/zeeman/wibra bijv.?

Volgens mij alle 3 die winkels haah

3 likes

Dit is puur uit eigen ervaring. Ik ging een keer iets ruilen waar letterlijk gaten in zaten en ze namen het niet terug omdat er 1 kattenhaar op zat. En ik mocht hem er niet ter plekke afhalen, want nee was sowieso vies. Terwijl hij uit de was kwam.

Wait, whut!? Sinds wanneer?

Ik moet over 2 uur werken en lig nog in bed. Wat is er mis met mij.

2 likes

Omg, dit vermoedde ik al, superbedankt voor je reactie! Ik ga gelijk even langslopen bij de locatie

1 like

Maandje ongeveer.

Was dat toevallig de Spaanse sacherijnen en shitservicewinkel met een Z? :yum:

2 likes

Ja zeker haha… maar goed las laatst ergens op dit forum dat dat hun policy is dus dat verklaard een hoop :joy:

Ik heb vanaf zondag eindelijk een echt fornuis met 4 pitjes en een oven!!! WAT GA IK MAKEN JONGENS IK WIL MINIMAAL 3 PITJES OF 2 PITJES EN DE OVEN GEBRUIKEN

24 likes

Jij bent niet aan het zeiken, hij moet gewoon eerlijk zijn. Hij reageert zijn eigen negatieve emotie omdat hij betrapt is op jou af.

En als het slecht gaat met ‘schoon’ familie kan je toch echt wel je best doen om je partner te ondersteunen ook al heeft hij er niet zo veel mee.

Echt een hele nare situatie. Heel veel sterkte en het ligt niet aan jou.

2 likes

Leuk! Is t bij jou ook lastig iets te vinden?
Als t er goed uitziet, is t dan voor jou of is er dan nog loting of iets?
Ben benieuwd! Ik duim voor je.

Zoals gewoonlijk weer ruzie met Photoshop. Het doet gewoon NOOIT wat ik wil :dizzy_face:

Geef mij maar Illustrator hoor

Oh, dat is wel spannend! Mocht degene hem wel willen is de volgende dus sowieso voor jou, dat is ook al wel fijn vooruitzicht toch? :grin:

Irritant als er zo weinig aanbod is he.

Ben net gegaan, lag dus al 6 dagen bij het ophaalpunt… echt slechte service van Monki wel

1 like

Wat apart, ik kreeg laatst mijn bestelling de volgende dag al binnen! En ook een code enzo.

Oh, huh, oké. Dat is wel balen dan. Dus je moet heel snel reageren en dan heb je kans?

Omfg jongens zit op werk en er zit zoooooon’n enorme spin in de hoek en ben all by myself​:sob::sob::sob:

Speciaal even uitgezocht hoe ik 'm in een spoiler kan plaatsen:

fucking eng

112 bellen

11 likes