Wat je even kwijt wilt #9

Ik ga zondag 15 gangen omkase sushi eten en heb er nu al zin in

3 likes

Ik wilde dit eigenlijk doen met een mok (denk ook maar die schaal​:sob:) maar durf niet zo dichtbij. Heb overigens nooit aan de grootte van jouw sprinkhaan getwijfeld hoor :sunglasses:

1 like

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, en ik ben heel tevreden met mijn iPhone, maar het hangt er vanaf wat je wilt? Niemand heeft zo’n dure telefoon ‘nodig’. Als het beter in je budget past hoor ik veel goede verhalen over die nieuwe HTC, Huawei P20pro, Samsung en ook de nieuwe Google Pixel komt eraan. Zou gewoon op een rijtje zetten hoeveel je kwijt wilt zijn max en wat je de belangrijkste specificaties vindt.

1 like

Verbaast me niets, dat ding was zooo vaak stuk. En sinds de vernieuwing vond ik hem niet meer leuk. Vroeger zat je achter elkaar, en leek ‘ie ook harder te gaan.

Bedoel je trouwens niet de iPhone Xs? De X is (of wordt) van de markt gehaald. Zou het wel eng vinden als je slordig bent, zoveel geld! Maarja, daar heb je weer verzekeringen voor.

En de 7 heb je ook al die tijd kunnen houden!

’ Het verschil tussen een fijnwasmiddel en andere wasmiddelen
Een fijnwasmiddel is milder voor de was dan een wit- of bontwasmiddel. Er zit bijvoorbeeld geen bleekmiddel in. Niet alle fijnwasmiddelen zijn geschikt voor wol en zijde. Kijk daarvoor op de verpakking.’

https://www.google.nl/amp/s/www.consumentenbond.nl/wasmachine/het-juiste-wasmiddel%3Famp=true

1 like

Ik was de laatste dagen flink overweldigd door stress, maar: moeder gebeld, gejankt, peptalk gekregen, tranen gedroogd, koffie gezet, gordijnen geopend, ramen open gezet, naar buiten gegaan, wandeling gemaakt, op de terugweg langs de bakker en slager gegaan. En nu ben ik thuis en lijkt de wereld echt totaal anders en kan ik er weer tegen aan. En nu kan bijna weer janken hoe dankbaar ik ben en veel liefde ik voel voor m’n moeder haha <3

48 likes

Echt mooi om te lezen.
Ik heb echt een topmoeder, maar ik kan niks bij dr kwijt, omdat ze juist alles erger gaat maken en er zelf mee zitten haha!

1 like

Ik snap het niet meer, maar als jij het maar snapt, haha. Ik hoop dat dit wat wordt voor je! :slight_smile:️

Ah dat is wel vervelend ja, schiet niet echt op als een ander het nog erger maakt haha

Mijn ergste nachtmerrie is zojuist werkelijkheid geworden: ik ga vandaag na mijn hoorcollege de hele dag op school studeren en ik heb mijn bullet journal niet bij me :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

1 like

Ja, de Xs is ervoor in de plaats gekomen. Even duur ook. Ik heb geen aparte mobiele verzekering, heb wel een inboedel-, buiten de deur en reisverzekering. Dat dekt al genoeg.

1 like

Volgens mij is het per huis. Indolence staat nu op nummer twee voor dit huis, maar het kan best dat ze bij het volgende huis op 16 of 33 staat of weer op 3. Het is niet zo dat je automatisch het eerstvolgende vrijkomende huis krijgt.

1 like

Jaaa, kwartje valt! Natuurlijk zijn er steeds verschillende mensen die inschrijven :sweat_smile: Hehe.

1 like

Zoek mijn iPhone aanzetten! Dan kan je hem terugvinden als je hem kwijtraakt!

OnePlus 6 is de beste aankoop van dit jaar geweest voor mij. Wat wil je weten?

1 like

Jezus, wat je daar aan kan doen weet ik ook niet. Maar stel dat je een nieuwe iPhone neemt, gewoon een nieuwe Apple ID aanmaken, nĂ­et vergeten en meteen zoek mijn iPhone aanzetten!

1 like

Wat een LUL!!! Ik ben zozozozo boos!
Ik kan je nu wel zeggen trek je er niks van aan, maar dat zal vast niet helpen. :frowning_face::frowning_face::frowning_face:

5 likes

Hij is aan de grote kant, maar voor gewoon scrollen enzo, red je het wel met 1 hand

Design is prachtig

Heb iPhone gehad, maar ik vind dat echt te duur worden voor de specificaties die je ervoor terug krijgt

Ik ben een heel groot Android voorstander :grin: Werkt ook supergoed met Windows laptop

Naaaahhhh wat een debiel!!! Niet voor schamen, ten eerste: wat geeft hem het recht om je te storen als je zit te chillen en ten tweede: waarom zegt hij zoiets debiels. Natuurlijk schrik je daarvan! Wat een pleurislijer. Opbokken. Super goed dat je van je afbeet!

Ik had het gister ook. Ik liep ergens en er kwam een man langs, die wat verder voor mij stopte en van z’n fiets stapte en toen over de stoep terugliep. En ik had meteen bad vibes, ik voelde hem aan komen. Dus ik ging op de straat lopen toen we elkaar kruisten. En ja hoor: ooh leuk meisje waar ga je heen je bent zo knap. Ik heb twee keer geroepen dat hij z’n bek moest houden en hij liep ook gewoon door dus er gebeurde verder niks. Maar toch heb ik me nog lang kut gevoeld erover. Trillerig, onveilig, ongemakkelijk. Door zo’n klapmongool. En dan vind ik het weer kut dat ik me zo voel door zo’n klapmongool…

12 likes