Je hebt toch de iPhone X én XS nu. Kan nergens vinden dat de X van de markt is.
Jezus, wat kut! Ik snap echt helemaal hoe je je voelt en vind het echt niet raar dat je ervan moest huilen. Probeer het naast je neer te leggen, want die man heeft geen idee wie jij bent. Ik vind het zo naar voor je!
Zegt meer over zijn idiote karakter, dan over jou. Gaat het inmiddels wel weer een beetje?
Echt heel stoer hoe je hebt gereageerd en totaal begrijpelijk dat je nog van slag bent! Wat een idioot zeg.
En when life gives you lemons: negeer de bitch.
Dit vind ik toch wel anders, snap dat je je onveilig en ongemakkelijk door voelt.
Maar Marie is gekwetst op haar uiterlijk, terwijl jij ‘een compliment’ hebt gekregen.
wat een eikel. Jammer dat je hem niet hebt gehoekt.
Complete onzin ook dat je afvalt van een citroen, daaraan merk je al dat het een debiel is.
Trek je alsjeblieft niks aan van zo’n halfgare, hij weet niet waar ie over praat en hij is je tranen niet waard.
️:heart:️:heart:️:heart:️
Ik heb een keer (ongevraagd en ongewild) het advies gekregen om dagelijks rijstepap te eten, daar zou ik ook wel van afvallen. Blijkbaar een trend om daar debiele dingen voor te bedenken ;’’)
Was toen aan het hardlopen, dus het sloeg sowieso echt nergens op.
ik sluit me aan bij alles wat hiervoor ook al is gezegd. Wát een klapmongool. Snap dat je er flink door van slag bent… Probeer het van je af te zetten, hij is al die emoties niet waard, en jij bent sowieso een veel beter, leuker, liever en fijner mens dan hij. En je reactie was super
Eh. Het zijn voor mij twee situaties waarin ongevraagd door een kerel een opmerking wordt gemaakt die een onveilig en ongemakkelijk gevoel veroorzaakt. Lastig vallen is lastig vallen.
Ik hoop niet dat @Totoro er ook zo overdenkt maar zo wel, let me know en dan haal ik het weg.
Ik had hier laatst gepost dat ik m’n zusje had geholpen met een essay en dat ze minimaal een 8 moest halen van mij. Ze heeft dus een 8,5. Ik ben zeer tevreden
Jezus wat een klootzak. Had hij niet bij mij moeten doen want ik had echt gezegd dat hij zijn bek moet houden.
-knuffel-
(Niet vervelend bedoeld hoor)
Mannen moeten sowieso niet lastig vallen!
Ja en ook dat gevoel van “waarom voel ik me kut door zo’n klootzak?” en dat dat je dan weer een naar gevoel heeft. Ik snap de vergelijking wel. Maar de ‘aard’ van de gebeurtenissen is wel anders inderdaad.
Mensen willen zoooo graag in wondermiddeltjes geloven .
Ik werkte een tijdje als bedrijfsdietist bij een bedrijf met voornamelijk oude, te dikke en niet hele moderne medewerkers en dagelijks moest ik fabeltjes ontkrachten. Ik heb op een gegeven moment een bord in de kantine gehangen met alle fabeltjes met daarbij uitleg waarom het onzin is. En dan als grote rode draad overal bij “geloof niet alles wat je leest/hoort!!!”
Maar echt alles gehoord, citroen, honing, pure chocola, brandnetelsoep, rijst. Man man man.
Dan snap ik eerlijk gezegd niet waarom je er iets over zegt. Het ging me om de ervaring en het gevoel dat we ervan kregen. Maar goed anyway.
Zoveel zin om donderdag bij “mijn” huisje te kijken.
Mijn tussen haakjes want heb nog niks getekend dus het is officieel nog niet van mij maar 99% zeker dat ik daar wel heen ga verhuizen zoals ik al vaker heb gezegd hier met mijn blije hoofd haha. Dat ik mag kijken is ook omdat ik het toegewezen heb gekregen.
Een tijdje terug las ik hier ergens van iemand een tip dat ze (met diepliggende ogen) altijd een donkere schaduw in haar crease doet en een lichte op het ooglid, en ik wil die persoon bedanken want man het is echt een wereld van verschil en het staat super mooi (bij mijn ook diepliggende ogen). Voor het eerst in een tijd voel ik me er mooi en normaal en niet-dood uitzien zonder superveel makeup
Hij zou zich moeten schamen voor zijn onbeschofte gedrag. Hopelijk trek je het je niet al te erg aan!
Ik reageer even op dit bericht maar ik vind het echt zo zo kut voor je ️ Ik hoop dat je snel weer dat fijne gevoel kan oppakken. Er zijn echt zulke debielen in de wereld, ongekend. En maak je niet druk om dat huilen hoor, ben persoonlijk echt helemaal pro huilen in het openbaar en mensen die het gek vinden rotten maar op. Dikke knuffel voor jou, denk goed aan jezelf!!