Ga ik zo knoflook chips eten terwijl ik vanavond nog in het openbaar sociaal moet doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ga ik zo knoflook chips eten terwijl ik vanavond nog in het openbaar sociaal moet doen?
0 stemmers
Dat zeg ik duidelijk in mijn reactie, jij krijgt een compliment en op Marie wordt ânegatiefâ aangesproken op haar uiterlijk.
Maar het is zeker niet mijn bedoeling om jouw ervaring te bagatelliseren zoals hier boven wordt gezegd. Mijn excusesâŠ
Wie wil er met mij mee naar Within Temptation 23 november
Enige wat ik wil toevoegen is; zon opmerking is niet echt een compliment, het is meer een vorm van lastigvallen en machogedrag. Deze man zet zichzelf boven haar en laat haar onveilig voelen, heeft niets met complimenteren te maken, maar meer met dominantie en imponeren
Omfg wat een lul!!! Wat goed dat je er wat van hebt kunnen zeggen.
Superkut dat je gewoon wil chillen en dat dat iemand dan zo ontzettend idioot gaat doen. Kun je nu of vanavond alsnog wat leuks gaan doen?
Zie nu je opvolgbericht en fijn dat je het wel achter je kan laten! Vervelend dat je in het openbaar moet huilen maar ik vind het echt niet gek!
Jeetje ik weet echt niet wat er aan de hand is maar ik ben nog steeds zo chagrijning en moet van alles huilen.
Ik had een koffiemachine besteld, nieuw, waar ik echt zo naar uitkeek want die maakt zoân lekkere koffie. Ik was ook op kot toen het werd geleverd. Steek ik dat apparaat aan, werkt het niet!!! Meteen gebeld naar de klantenservice maar die wist t ook niet dus nu wacht ik verder af op antwoordâŠ
Ik wil om het minste dat niet goed loopt janken, waarom?? Ik ben of word ook niet ongesteld of zo.
In elke winkel waar ik kwam zeiden ze dat (behalve mss de winkels die nog met een voorraad zitten). Ze verschillen ook amper qua prijs. Xs wordt echt als vervanging gezien.
Ik ben in Amerika en heb zondag de marathon in Chicago gelopen. Vandaag de uitslag van de Londen marathon loting en ik mag niet en nu voel ik mij zielig (terwijl de kans heel klein is en ik ook al naar Tokyo ga, want daar had ik wel geluk). En ik mis mijn vriend maar nog 3 volle dagen Chicago en daar moet ik echt even van genieten!
over 10 minuten heb ik vakantie
Mensen die je proberen op te zadelen met vlees terwijl ze dondersgoed weten dat je dat niet eet. Bye.
Pak je voodoo pop erbij !
Oh ik zie nu inderdaad op de Apple site de Xs en de Xr. Waarom was de X niet goed vraag ik me dan af.
Mijn zus en ik gingen vanmorgen met elkaar facetimen en ondertussen onszelf opmaken, zo gezellig
Krijg net van iemand dichtbij me te horen dat er een hele slechte uitslag binnenkwam na een onderzoek. Ben er echt door van de kaart, laat staan hoe het voor diegene is
Ik was net bij mijn moeder en die gaat vanavond dus naar de Bingo, zegt ze tegen mij âals ik iets win krijg jij hetâ. Wat lief.
Oh damn wat heftig.
Ik denk eerlijk gezegd dat er niet eens zozeer wat mis was, maar meer dat ze willen dat mensen de Xs kopen. Ze zitten in dezelfde prijscategorie.
Ik liep zondag samen met een vriendin naar de stad want we gingen nog even een drankje doen. Liepen een straatje in en daar zaten twee jongens en ze hadden een hond en daar zaten ze gewoon mee op een bankje ofzo. Liepen we erlangs zegt 1 van die jongens zo âpoesjeâ tegen die hond en hij bedoelde dus ons wtf haha ik vond het echt awkward
Ik snapte wel wat je bedoelde hoor. Het is allebei heel kl*te, maar wel anders in mijn ogen.
@Totoro wat een sukkel! Dikke knuffel
Ik vind het heel schattig om volwassenen een appel te zien eten. Weet niet waarom. Zo onschuldig ofzo? Er zit nou een lieve vrouw in de trein een appel te eten met een stuk keukenrol tegen het appelvocht en ik smelt gewoon een beetje haha