Wat je even kwijt wilt #9

Afgelopen middag na drie weken eindelijk m’n fiets opgehaald bij zo’n bewaakte fietsenstalling op het station, maar ik hoefde helemaal niks te betalen??? Had uitgecheckt met m’n ov en die gozer zei fijne dag??? Echt super chill, want ik dacht echt dat ik 25/30 euro ofzo moest betalen

3 likes

@Madrid Die treindeuren zijn ook zo lomp altijd, echt kut dat je die dan zo tegen je aan krijgt. Ik duw altijd standaard die hendel naar de zijkant terwijl ik erdoor loop (wat je dus eigenlijk doet om hem open te maken) ook als hij open staat, want dan kan hij sowieso niet dichtklappen terwijl je erdoor loopt. Misschien iets voor de volgende keer. Hopelijk ben je oké!

1 like

Jij moet je niet schamen, hij moet zich schamen, wat een idioot zeg. Wie denkt ie wel niet dat ie is!

Op basis van wat je Zegt zou het mij trouwens niet verbazen als ie dat vaker doet bij willekeurige mensen. Want waarom loopt ie anders met een afbeelding van een citroen bij zich?
Dus het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat je het je ook niet moet aantrekken, omdat het niet persoonlijk was

Ik zit echt een beetje tussen ziek zijn in. Was heel erg misselijk en het lijk nu weg te zijn… maar ik voel het nog ofzo? Heel raar. Twijfel of ik mezelf ga omkleden om te sporten of blijf ik in bed hangen

Ik heb een tamelijk kutte namiddag gehad op het werk dus ik dacht nog snel iets te halen van comfortdood uit de automaat. Zit mijn zakje chips gewoon helemaal vast tussen dat draaiding en het glas :triumph::triumph:

2 likes

Ik heb mijn dr martens voor het eerst aan en het doet zoveel pijn :crying_cat_face:

5 likes

Ik maak zelf het rooster voor het team en vind (ondanks dat ik zelf een kind heb) mensen die vinden dat mensen zonder kids flexibeler moeten zijn ook rete-irritant. Bep heeft er niet voor gekozen dat jij kinderen kreeg. Please dont shoot me :see_no_evil:

32 likes

Ah vandaag was een onverwachts fijne dag. Ik vertelde vandaag aan één van m’n cliënten dat mijn stage voorbij is, maar dat ik wel blijf als vrijwilliger en dat ik dan op andere dagen op kantoor ben. Toen zei hij: ‘gelukkig blijf je! Je bent ook erg geliefd in straat X (daar wonen veel cliënten van mij). Toen ze bij X-gelegenheid evenement-X kwamen aankondingen vroeg ook een klasgenoot of jij er ook zo zijn.’
Nawww nou dat vond ik al superlief en vooral omdat ik hem vaak best negatief vind en soms daarom ook opzie tegen de gesprekken met hem. Maar daardoor was ik wel extra verrast haha.

En daarna ook nog een goede afspraak gehad, het is zo leuk om mensen te zien vooruitgaan ook al zijn het kleine stapjes.

16 likes

@HvO heeft mij geinfluenced ik hen de mc bananofee frappee gehaald. ( duurt alleen nog even voor ik thuis ben en hem ga proeven.)

Voor de rest ben ik blij. Heb een mc 1 euro burge r op. Zit naast mensen die achterhoeks praten en mn werk is leuk! ( Als ik zoveel koffie blijf drinken wil ik dat jullie me aanspreken met pretty clooney)

4 likes

Ik ben zo gefrustreerd en verdrietig tegelijk. Ik heb een keel -en oorontsteking met koorts en algehele ellende en ik voel mij nog steeds zo slecht (dit is de 2e dag, dus misschien ook wel logisch). Nu moest ik vandaag voor 16u mijn leidinggevende bellen (had vanochtend al gebeld) als het morgen niet gaat lukken. Maar ik ben in slaap gevallen en werd pas om 17u wakker en hij nam zijn telefoon niet meer op :sob: zo klote gewoon! En nu moet ik morgen dus gaan werken?! Maar weet gewoon niet hoe… en ik voel mij al zo opgelaten dat ik mij ziek heb moeten melden :frowning:

Sorry voor deze rant, ik voel mij gewoon zo ellendig en gefrustreerd en bovenstaande helpt er niet aan mee

1 like

Ik wordt morgen na 2,5 jaar EINDELIJK geopereerd aan mijn neus, maar ben doodsbang. Zit al aan de oxazepam om het een beetje te onderdrukken maar dat zal wel een drama worden morgen :cry:

Ah jaa aan het begin kan het echt pijn doen :frowning: Ik deed aan het begin gewoon altijd pleisters op mijn hielen. Help bij mij iig wel
En dikke sokken

Maar het is het waard want op een gegeven moment zitten ze echt geweldig!!

1 like

Kan je hem niet gewoon appen/mailen en uitleggen dat je in slaap bent gevallen maar echt niet in staat bent te werken? Neem aan dat 'ie liever geen werknemer op de vloer heeft dan een zieke werknemer. Maar weet natuurlijk niet hoe streng ze op jouw werk zijn.

Dit! M’n huisgenoot vindt het ook prima als dat beest op tafel zit/loopt. Nou, not on my watch, beesten horen op de grond.

1 like

Nou ik werk er nog niet zo lang (daarom voel ik me al extra klote, maar goed ik kan hier niet echt wat aan doen helaas :frowning: ) dus ik weet nog niet zo goed hoe deze leidinggevende is. Had hem gisteren al geappt nadat ik bij de huisarts was geweest, maar daar reageerde hij ook al niet zo goed op. Mail leest hij niet voor morgen ochtend. Dus denk dat bellen alsnog beter is dan :thinking:

Jij heel veel sterkte en succes met je operatie! Wat gaan ze doen? Als je dat wil vertellen uiteraard!

@Prikkelbaar ja je hebt ook gewoon gelijk, maar ze zitten zo te drammen gewoon. Ik moet 2x per dag bellen en dan bellen ze zelf ook nog eens 1x. Terwijl ik pas sinds gisteren ziek thuis ben. Daardoor voel ik mij nog extra opgelaten. Gewoon zo erg dat ik begin te twijfelen of ik wel voor zo’n werkgever wil werken, want heb het zo erg nog nooit meegemaakt.

Oh goed dat je je laptop niet meer meeneemt! Ja, dat doe ik ook netjes inderdaad (behalve dat ik nu dus in slaap gevallen was en hij daarna niet meer opnam ). Maar ik mag mijn telefoon niet uit zetten, want als ik niet bereikbaar ben moet ik gelijk op gesprek komen. En dan niet bereikbaar als in, als zij bellen en ik neem niet op.

Kan me wel voorstellen dat je je dan lullig voelt, maar morgen voor 8:00 bellen zoals @Prikkelbaar lijkt me ook redelijk.

Ik krijg een neuscorrectie, hij wordt rechtgezet, rechtgemaakt en iets breder zodat ik beter kan ademen. Best heftig allemaal dus dat wordt leuk. Hopelijk spuiten ze me helemaal plat zodat ik vanaf het eerste moment al niks meer meekrijg haha. Vind het helemaal niks, al is het voor een goed doel.

3 likes

Oh klinkt heftig inderdaad! Maar na afloop (waarschijnlijk niet meteen haha) zal je er heel blij mee zijn! Misschien aangeven als je aankomt dat je het heel spannend vindt? Ik heb gemerkt dat ze daar dan meestal wel rekening mee houden! Heel veel sterkte in ieder geval!

1 like

Haha ja heb al vanaf het begin geroepen dat ik extreem bang ben dus ik krijg rustgevende medicatie en verdovende creme op mijn hand. Maar toch, krijg bij het hele idee al de kriebels. Ziekenhuizen zijn niet mijn ding ook al kijk ik nog zo uit naar het resultaat haha. Dankjewel!

1 like

@hvo op kantoor lijkt het mij sowieso voor de meeste mensen gewoon fijn om wat betreft werkdagen regelmaat te hebben opgeacht iemand kinderen heeft of niet. Althans dat vond ik als zurekantoortrut wel fijn. Gewoon een vaste vrije dag of halve werkdag.

2 likes