Als ik ergens ben en ik zie katten op het aanrecht (of op de tafels!) dan heeft m’n hoofd een error
Hoort niet
Ik voel me zo klote, zit niet lekker in Mn vel en niks lukt maar krijg het niet doorbroken
Ja
Hoe is je dag nog gegaan?
Tja weet je, er zijn altijd wel mensen bij waar het niet goed voor is. Dat is dan maar zo! Bep zal het gewoon rot vinden dat mensen met kinderen altijd een “excuus” hebben. Toen ik nog fulltime werkte had ik 100% begrip voor de mensen met kinderen en dat die toch minder flexibel zijn. Het stak mij alleen dat ik dan werd gezien als kinderloze fulltimer. Dus ja ik kon in hun ogen altijd wel invallen/ruilen/langer blijven want “jij hebt verder toch niks”. Nu ben ik door kind zelf partime gaan werken en kan ik zelf ook niet meer zomaar ruilen of langer blijven. So be it! Kan ik niet meer van wakker liggen.
Wauw de zonsondergang is echt prachtig vanuit hier . Krijg helaas geen fatsoenlijke foto gemaakt vanuit de bus maar wauw.
“Collega met kind” of “zeiksnor Bep met dr hobby”. What’s in a name nee maar ik snap je wel hoor!
Ja hier ook, hele mooie roze gloed!
Sta je bij de kassa met je gezonde vangst en gaat alles langzaam, lopen die Tonochocolonely repen in je nek te heigen “koop ons, we zijn in de aanbieding”. Toch weer gezwicht.
Ik heb n keer gezien dat iemand zn kat op t aanrecht liet lopen en die kat vrat van de overgebleven lasagne. Ik dacht eerst alleen, ja leuk als dat beest misschien aan de schijt is straks. Maar die mensen hebben die lasagne de dag erna ook nog opgewarmd en opgegeten toch wel next level.
Omg de winkel Die Grenze is echt niet goed voor me. Goedkope munchies voer.
Het lukt mij sinds vanmiddag niet om Instagram stories te posten, is er een storing ofzo? Meer mensen die hier last van hebben? (ik zie anderen wel gewoon doorposten)
Ik ben zo intens gelukkig met mijn xxl plaid
Ik wil toch even reageren. Ik ben ook een ontiegelijke angsthaast geweest voor mijn operaties.
De zalf voor je handen is heel erg fijn om het eerste gevoel eraf te halen. Als je in de OK ook aangeeft bang te zijn doen ze daar heel chill mee. Ze bereiden eerst dingen voor en daarna wordt je heel rustig in slaap gebracht. Je bent vervolgens binnen 10 seconden weg.
Ik werd altijd jankend de OK opgereden, maar ze konden me altijd rustig krijgen. Ook de medicatie werkt goed.
Heel veel sterkte morgen! Het wakker worden komt ook helemaal goed.
Als het je helpt kun je filmpjes opzoeken in hoe dat gaat. Ik heb vooral filmpjes voor kinderen gekeken omdat ze daar de dingen heel makkelijk uitleggen.
Mwah. Op zich wel veel gedaan maar voelde me de hele tijd moe… wilde eigenlijk nog sporten aan het einde van de middag maar had daar echt geen puf meer. Merk echt dat ik behoefte heb aan een goede nacht slaap.
En bij jou?
Ik ben vandaag langzaam begonnen om kamer op te ruimen. Door die scriptie en depressie is het al maanden een schone ‘teringzooi’ zonder vieze was en etensresten, maar toch eigenlijk best beschamend dat ik het zo heb laten komen. Andere mensen vinden het wel meevallen, maar het is zo ‘niet mij’. Maar ik had er gewoon echt niet de energie voor en wilde elke minuut dat ik me goed genoeg voelde om iets te doen aan mijn scriptie besteden of buiten wandelen. :’)
Heb het idee dat ik geen controle over mijn eigen leven heb, terwijl ik het zelf in de hand heb natuurlijk.
Wil heel graag verhuizen naar een andere woning (koop) maar alles binnen mijn budget is weg voordat ik met mijn ogen geknipperd heb. Mn ouders steunen me hierin totaal niet, lijkt wel alsof ze er niet achter staan maar niks zeggen.
Op t werk loopt het niet lekker, heb 2 “nieuwe” collega’s (ook al 4 maanden intussen) maar ze kunne het niet aan dus ik draai zowat alleen voor alles op en dat heb ik al 8 maanden gedaan omdat ze niemand konden vinden.
Wat heftig, veel sterkte!
Ja hoor wandelend clinché, ik ben aan het opruimen want de schoonmaakster komt morgen
Mooi dat je nog veel hebt gedaan, wel jammer dat je geen puf meer had om te sporten. Hoop dat je vannacht goed slaapt!
Bij mij ging het wel maar was ook heel moe