Wat je even kwijt wilt #9

Ik zou morgen vrij zijn maar er is iemand ziek dus ga toch werken. Zo jammer

Ik heb een intens stapweekend gehad en nu heb ik een paar vriendshapsverzoeken via fb. Ik doe niks met fb en ik snap ten eerste niet hoe ik gevonden ben. Aan de ene kant ben ik wel nieuwsgierig en heb ik wel zin in om nieuwe mensen (lees: jongens) te leren kennen. Aan de andere kant … ik weet niet

1 like

Ja misschien is dat het, er zat een gifje bij! Zal het eens proberen

Edit: dit was inderdaad het probleem, zonder gif post 'ie wel! Raar zeg.

1 like

Wat is dit voor vaag instagram account. Gevonden via #kruidvat en wat is die vrouw aan het doen? Haar extensions bijwerken, een hond, een kind een harig Action kussentje van faux fur?

instafilmpje

https://www.instagram.com/p/BopNxbVi_4n/?taken-by=thedutchfamily

1 like

Oh zie het nu ook! Heel mooi uitzicht heb je zeg :heart_eyes:

1 like

Dank je :heart:

1 like

Ik zeg accepteren want wat heb je te verliezen??

1 like

Ja dat is zeker waar. Met een van hen heb ik gezoend hmm dus dat vind ik wel spannend hahaha

3 likes

Ik heb dit ook echt al maandenlang, schijnt vooral zo te zijn met Samsung S7 (edge?) telefoons. Ik had wat gegoogled en heel veel mensen hebben dit schijnbaar, is van wat ik las ook al vaak gemeld maar Instagram doet er niets aan. Heb geen bron dus misschien is dit een slecht verhaal, maar het is stront irritant iig.
Als je story blijft hangen op ‘posting’ moet je je telefoon even op vliegtuigmodus zetten om de story te verwijderen, anders blijft ie daar dus 24 uur lang op staan en kun je ook niets anders meer plaatsen.

2 likes

He bah, dikke knuffel :hugs::hugs: wat is er nog meer mis gegaan naast de agressieve treindeur?

Wil je er wat meer over kwijt waarom je onveilig bent? Als het je kapot maakt, is je er overheen zetten misschien toch niet zo’n goede optie. Maar ik denk dan ook dat ergens overheen stappen en je (sluimerende) gevoel negeren meestal niet de beste manier is om ergens mee om te gaan. Is er iets dat je eraan kunt doen? Hopelijk kalmeert het kleuren je een beetje :heart:

1 like

Is toch leuk dat ie je dan daarna nog interessant genoeg vindt om op fb op te zoeken. En als je er toch niks mee doet zou ik die mensen sowieso toevoegen als je ze kent. Ze kunnen dan toch weinig boeiends zien

1 like

Ik heb zelf een iPhone 6 en het probleem was dus dat 'ie wel aangaf dat het gepost was, maar vervolgens was er niks van terug te vinden. Nu is het wel gelukt dus het zal aan de gifs liggen, m’n telefoon liep al een paar keer vast toen ik er mee bezig was.

Wat fijn dat je je dat realiseerd!! Want je mag er zeker zijn! :blush: En je bent het zeker waard om dat parfum te dragen en jouw deel van de ruimte in te nemen!

Waar ik nu wel benieuwd naar ben, welk parfum is het ?

1 like

Ik heb een tv remote control app op m’n mobiel, ultieme luiheid haha

1 like

Ik ben Say Yes to the Dress aan het kijken en ze wil per se zakken in haar bruidsjurk. Is dat een ding? Zakken in een bruidsjurk?

En de vriendinnen van dat Belgische meisje vind ik echt heel deprimerend. Niks is goed.

Ik zat vanmiddag bij de huisarts in de wachtkamer door Yoga magazine te bladeren en toen kwam ik dit tegen.

Foto

Los van dat de logica als een tang op een varken slaat, vind ik dit best wel kwalijk? Hoe kun je dit schrijven, en hoe kan een redacteur dit publiceren?

8 likes

Waar moet je anders je snacks bewaren?

9 likes

Ik kijk say yes to the dress benelux met Fred van Leer, love it.