Wat je even kwijt wilt #9

En je smartphone natuurlijk. :sunglasses:

Move over Ronnie flex ik luistwr Griekse rap nu!
Oke nja ik heb net 1 nummer “ontdekt” niet dat ik ineens een Griekse gangster ben ofzo.

2 likes

Ik wist niet dat er trouwjurken waren met zakken

1 like

Nee, ik was dus ook erg verbaasd :stuck_out_tongue:

Even bijgelezen maar wat een heftige dingen maken jullie mee. Ik wou dat ik jullie allemaal een knuffel kon geven. Veel dingen zijn herkenbaar en ik heb ook best een rotperiode nu in mijn leven.
Zou het aan deze maand liggen? Geen oktober maar kuttober ofzo?

6 likes

hallo ik ben jarig in deze maand ja :joy:

2 likes

Ik ook maar vind ik ook kut, weer een jaar ouder :sob:

1 like

Kuttober is voor mij wel van toepassing ja. En kuttember ook.

Hopelijk wordt het een blijvember dan :tipping_hand_woman:‍♀️

9 likes

Ja same :cry:

1 like

net was ik in de sportschool en bij een apparaat van krachttraining hoorde ik een meisje elke keer zo’n hard geluid maken alsof ze seks had

5 likes

Mehh… mijn collega vroeg vandaag naar mijn mening over een andere collega. Ze had namelijk wat feedback over haar gekregen uit het team en vroeg hoe ik dat zag. Ik was op dat moment super gefrustreerd over deze collega, dus ben niet al te positief geweest (en ook een mail laten zien als voorbeeld). En nu voel ik me kei lullig. Alsof ik over haar heb lopen klikken.

Show us!

Ik heb vandaag een incident zien gebeuren met een patiënt van mij, terwijl ik buiten dienst was.
Het gebeurde zo snel, terwijl ik nog aan het nadenken was of ik mijn beroepsgeheim hiervoor kon open breken was het nog meer geëscaleerd.

Mensen zullen wel gedacht hebben, meisje heeft nog nooit iets meegemaakt.

Toch niet Mike he?!:joy:

Omg jaaazeker! Eerst met dat pincet en toen sneaky alleen de enkels toch haha.

Ik zag vanmiddag ook dat je echt behaarde pootjes tussen mn broek en schoen en zag.

Heftig, wat zijn bij jullie daar de regels over? Pas heeft hier op een afdeling een psychiater zijn beroepsgeheim doorbroken… best bizar. Zowel om te doen als voor eventuele latere verstandhouding en voor de client.

1 like

Ik ken geen Mike

Dat is ook een Griekse rapper maar die kom je dan nog wel tegen haha

1 like

Haha ik vind dit heel schattig want ik kan mensen hun ogen wel uitsteken als ze een appel eten in mijn aura.

4 likes

Ik weet niet of hier echt regels voor zijn.
Ik denk dat ik het incident niet verder uit de hand had kunnen laten lopen of dat het gericht op mij werd.
Het dubbele was echt dat ik in een prive situatie was en ook niemand heb om het mee te bespreken (ben een tijdje vrij).

Wat voor situatie ging het bij jou?

1 like