Wat je even kwijt wilt #9

Op 2doc is een hele interessante docu over de dienst terugkeer en vertrek bezig, voor wie geinteresseerd is.

3 likes

Ik heb sinds kort een tweepersoons bed. Die matras ligt zoooo lekker :heart_eyes:. Ik dacht gewoon vanmiddag al aan het moment dat ik weer zou kunnen gaan liggen (nu dus). En het valt zeker niet tegen!

Nu nog hopen dat ik door kan slapen vannacht want heb weer eens bereikbare dienst… :crossed_fingers:

9 likes

Sterkte morgen.
En ik heb 3 x narcose/operatie gehad en vond het echt meevallen (narcose dan). En aangeven dat je het prikken eng vindt, dan zoeken ze iemand die ‘goed’ kan prikken. Ze stellen je op je gemak, dus ik weet dat het goed komt!

@Totoro dikke knuffel. Hoop dat je een beetje bent bijgekomen.
@Mgg stom van haar zeg!

@Madrid :heart::heart:

@HvO begrijp heel goed dat het kut is. En ik vind dat je zeker mag aangeven dat je vaste dagen wilt. Willen toch allemaal weten waar qe aan toe zijn. En wat je zegt: je houdt rekening met elkaar. Of je nou een kind, een breiclubje of een varkensboerderij hebt.

@pastelzwart jij mag er zeker zijn!!

6 likes

Nou ik heb bijlezen hoor. En slapen kan ik niet, want ik heb morgen controle in het ziekenhuis en ben weer eens vet bang natuurlijk…

Hoe ga ik dit ooit voor altijd volhouden als ik elke keer me zo voel?

1 like

Heel veel succes morgen in het ziekenhuis. Ik zal duimen voor je duimen dat alles oké blijft. :heart:

1 like

Succes morgen! :kissing_heart:

1 like

Stereo Mike? Die ken ik wel

Ik vind de verkiezingentijd nu zo leuk he.(België)
Debatten, juicy gossips, politieke discussies overal. Kijk al uit naar het stemmen zondag! Woon denk ik ook ik één van de plaatsen waar mensen het meest benieuwd voor de uitslag zijn.

1 like

Nee, dat is weer een andere geloof ik.
Dit is Mike:

Samenvatting

https://youtu.be/IbvCFmd_ny8

1 like

Ik heb een tijdje terug de krijtborden “gehandletterd” (bluh wat een woord) voor een kroeg waar ik regelmatig kom. Ik mocht daarvoor een avondje gratis komen eten en drinken en heb vanavond een vriend daarvoor meegenomen en zo’n gezellige avond gehad! Lekker cocktails en whiskey gedronken en bijgekletst. Onderweg naar huis belde ik m’n vriend om te vragen of ie t chill zou vinden als ik zou komen slapen, maar hij ging binnen 10 min al slapen(want morgen vroeg op) en wilde liever een ander avondje samen chillen en daarna samen slapen. Helemaal prima, maar hij klonk zo lief en moe dat ik echt smolt. Dus nu zit ik met een ENORM warm hart in de metro lekker naar mijn eigen huis

:heart:

37 likes

Gamotto wat slecht.

Haha, waw, ik vind het vreselijk. Ik ben echt blij dat ik het dit keer niet moet volgen, omdat ik niet meer in België woon. Maar leuk dat jij het wel graag volgt.

Ja, daarom. Wel een leuke titel trouwens :rabbit:

1 like

Ik luisterde deze trouwens. Oke de tekst is nogal eh tja… maar de beat is wel lekker haha.

Samenvatting

https://youtu.be/7f1LTxEH7o0

Ik was vandaag na 12u wakker en ben pas om 17u productief geworden, maar ben toch trots op wat ik nog gedaan heb daarna: 2 wasjes, vuilnis buiten gezet, 4 uur gestudeerd, gekookt, gegeten en soep gemaakt voor morgen.

12 likes

Versta ik toch niet haha
Nou ja, 10 woorden misschien. En Bad Bitches.

1 like

Het was een artikel over het loslaten van oude pijn, en in dit stukje ging het om perceptie, en dat wat de één ziet als slecht, de ander wel mee vindt vallen. Ik heb het niet meer verder gelezen want ik zat echt zo :o_o::o_o:

Oh lord. Ik heb na heel lang twijfelen toch muizenvallen op zolder gezet… ik wil gewoon van die klootzakjes af. Maar nu hoorde ik ze geloof ik net dichtklappen. Een of allebei. Meh. Hoewel dat natuurlijk de bedoeling was. En nu kan ik niet slapen door de adrenaline.

Ah kan me je gevoel heel goed voorstellen. Hopelijk ben je er niet ziek van geworden en is je angst inmiddels wat gezakt!

1 like

Oke Pretty Clooney mag geen koffie meer drinken.

1 like