3 wijn en mw is weer zat
Wel lekker naar huis want morgen belangrijke lessen
Eens kijken of er nog wat te eten is in dat krot van me
Ugh, het is oktober en er zit een mug in m’n kamer?!
Het is bijna de laatste dag van mijn vakantie en hoewel ik eerder helemaal in vakantiemodus/eten en leven in het land van Ver Weg ben ik nu aan het dromen over werk, collega’s en oudcollega’s Ik krijg sinds een paar dagen ook telefoontjes van privenummers en mailtjes van mensen die zeggen hee jij hebt vakantie maar kan je toch nog x of y nakijken en hoewel ik daar niks mee doe, baal ik er wel van.
Ik wil niet naar huis maar ik wil wel domino’s pizza.
Ik eet nu de vegetarische filet americain van DVS maar vind hem een beetje tegenvallen nadat iedereen hem zo gehyped heeft
Dat had ik ook haha, vond het niet zo bijzonder
Ik heb lekker geslapen eindelijk!
Ik kwam hier om hetzelfde te posten wat een fijn gevoel!!
Shit er is een collega naast me komen staan bij op de bus wachten en ik heb al hoi gezegd maar nu is het stil. Nu moet ik zeker ook naast haar zitten in de bus maar ik ken haar niet goed en heb gewoon zin om muziek te luisteren en mijn bek te houden
Haha ja he! Mag ook wel na die vorige nacht met weinig slaap
@Santeria een oortje was er trouwens uitgevallen 's nachts maar vond het verder chill om met oordoppen in te slapen
Klinkt heel fout dit.
Helemaal mee eens, vond het ook niet smaken zoals echte filet terwijl iedereen beweerde dat het exact hetzelfde was.
Ja hoor haha
Een wekker zetten een half uur voor je wil gaan slapen? Vanaf dan enkel nog klaarmaken voor bed, zacht muziekje, geen schermen meer etc. Zodat je op een goed tijdstip in bed kunt zitten.
Maar ik worstel er zelf ook mee. Ik heb 's ochtends heel veel moeite om productief te zijn en ik moet ook vaak niet op een vast tijdstip uit bed, dus 's avonds moet/wil ik dan nog superveel doen en dan is het plots na twaalf.
Serieus geen oog dicht gedaan. Ik ben echt niet gemaakt voor het killen van dieren
Ik stond net in de supermarkt zonder portemonnee. Dus ik alles weer netjes teruggelegd. Nu is m’n vriend boos en vind ie het lomp dat ik dat heb gedaan en niet hem heb gebeld zodat hij kon komen en betalen.
hij heeft nooit zn portemonnee mee naar werk, dus ik dacht nu ook niet. Dan istie meteen zo bloedchagrijnig. Wauw. Ik ga ook de hele dag geen contact zoeken vandaag. Heb er echt ff geen zin in…
Ohjee was vergeten dat woensdag ochtend de blije luide bejaarden club met de trein gaat…
Het mag dan wel 22 graden worden vanmiddag, maar in de ochtend is het 9 en sta ik te koukleumen
Een kat lenen is heel zielig omdat katten zich zo hechten aan een omgeving. Ze raken compleet van de leg als ze even ‘geleend’ worden. Ook ben ik mega allergisch en heb ik een lastig huis waarin ik die kat zo kwijt zou zijn.
Maar heb me de hele nacht zitten opvreten voor niks, beide muizenvallen zijn nog leeg. Goed nieuws en slecht nieuws dus.
Ik ben nu aan het uitproberen om in het donker een podcast te luisteren, een half uurtje, en zo te ontspannen. Lukt beter dan dat ik met mijn telefoon bezig ben - lamp uit - slapen
Ik ben zo dood maar moet echt naar college. Even motivatie zoeken