Ik heb net ontbeten met koekjes. Wat een rebel ben ik toch, haha.
Ik vind het best normaal dat je de krant leest als je 12 jaar bent, weet niet of het nu nog steeds gebeurt aangezien velen alleen oog hebben voor hun social media. Maar hij was vast een special nerdy snowflake
Die 2 zinnen erboven zijn ook wel typisch: âSingle is de kersverse fractievoorzitter van Dâ66 niet.â En âhij jogt om zichzelf in goede conditie te houden.â
Niet eerder beginnen en de inwerkdienst gebruiken om bij te lezen. Iedereen die begrijpt vast dat je op dag 1 nog niet helemaal up and running bent en dat je weer even de tijd nodig hebt om op stoom te komen.
Maar ze hadden ook dat single weg kunnen laten en gewoon vermelden dat ie samenwoont met vriend Sjoerd. Dat komt iets minder Privé/ Story-achtig over.
Heeft hij een vriend?! Yeeehessss
Ik had maandag samen met een vriendin een bezichtiging van een appartement en gisteren hebben we gehoord dat we het ook daadwerkelijk gekregen hebben. We kunnen er per 1 november in. Ik ben echt super blij maar ik vind het ook heel spannend. Mijn ouders (waar ik nu sinds 2,5 maand weer bij inwoon) weten het nog niet en ik vind het echt heel eng om het ze te vertellen? Terwijl het natuurlijk gewoon een normale stap is om op je 24e weer zsm een nieuwe eigen plek te zoeken, toch?
@Totoro @Oneinamelon lief, die geruststellende reacties Ik heb inderdaad twee jaar samen gewoond met mijn ex, maar die relatie is deze zomer verbroken. Ik ben echt heel blij dat ik wat anders gevonden heb, maar mijn ouders laten best vaak vallen dat ze het heel gezellig vinden dat ik weer bij ze woon⊠Dus nu voel ik me een soort van schuldig?
Het is ook best snel gegaan allemaal, vrijdag hadden we gemaild voor een bezichtiging, die hebben we maandag gehad en gisteren kregen we dus te horen dat we erin mogen. Heel onwerkelijk nog!
Mijn moeder, zus en ik zijn al twee dagen op whatsapp aan het rijmen op Jetten. Je kan er echt mega veel van maken.
Ik vind het irritant dat mijn brein meteen dacht âtettenâ. Maar er rijmt verder best veel op Jetten, ja.
Ik heb zin in ijs.
Ik dacht ook meteen tetten! Maar we zijn inmiddels veel verder. Goudreinetten, kaaskroketten, racletten, trompetten enz
Ben op werk en uit mân broek gescheurd. Groot gat bij mân bil en ben zo blij dat ik een lang vest aanheb. Die houd ik lekker aan, ook al wordt het 22 graden.
Mijn hond had echt een enorme hoop diarree in de kamer gekakt toen ik beneden kwam
Oh nooooo wat naar. Sterkte met opruimen.
@quantum Vijf punten per antwoord voor jou, kwartetten en sletten zijn al genoemd maar punten voor uitbreiding!
@voortaan Tien punten per antwoord voor jou! Beide woorden, in basis of uitgebreide vorm, zijn nog niet genoemd!!
Net gesport alleen ik voel me ineens helemaal niet lekker⊠heel erg rugpijn en vet misselijk
Ja ik had havermout gegeten maar vond het sowieso al niet geweldig lekker ofzo. Heb dat een jaar non stop elke ochtend gegeten en vind het ineens niet meer lekker. Dus miss speelt dat ook mee, geen idee
Miss dat in combinatie met iets te hevige inspanning inderdaad. Ga nu even rustig aan doen
Toen ik nog voor hun werkten konden we nooit inzien wat Apple in âhet systeemâ had gezet omdat die twee ontzettend langs elkaar werken. Hoop dat dat inmiddels wel kan en idd gewoon blijven volhouden!
Je kan ook gewoon zelf bij apple zelf aankloppen in plaats via amac als het goed is. (afhank van hoe lang je de telefoon hebt.) Dan heb je wel goede service. Toen ik een ander probleem had kon ik het opsturen naar apple zelf of naar de store (vooraf een afspraak gemaakt) en na 10 min stapte ik met een nieuwe telefoon de winkel uit.