Omg… mijn leven…
@Banananana ik weet niet wat dat is ️
Ik ben binnenkort jarig en ga trakteren bij mijn grote mensen baan, alleen ik weet niet wat ik moet trakteren. Heeft iemand een leuk idee? Er werken ongeveer 50-60 mensen
@FrozenFlame @Madrid @mercurysummer ze vindt het onzin dat ik zo snel weer weg wil terwijl ik hier zou kunnen sparen en ze snapt niet dat ik behoefte heb aan een eigen plek. Haar redenatie is dat ik het dan kennelijk niet goed zou hebben hier dus ze ziet het als een belediging… M’n stiefvader was veel positiever.
Ze hebben ook niet eens de foto’s gezien van het appartement, zo snel escaleerde het al… Houdt me nu maar schuil in m’n slaapkamer. Ik ga sowieso tekenen voor dat huis want het is echt een buitenkans, het is alleen jammer dat ze er niet achter staat/lijkt te staan.
Wat er boven staat! ‘Eerste tussen gelijken’.
Wat jammer! Misschien is ze morgen wat bijgedraaid en kan ze uiteindelijk gewoon blij voor je zijn. Probeer alsnog te genieten van de voorpret en reacties van mensen die wel positief reageren.
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een cursus oid via mn werk. Vind het wel spannend, want ben al een tijd niet naar school geweest en wil wel graag iets doen. En het kost ook mega veel geld, dus hoop wel dat ik er wat van opsteek
75m2 laminaat, vaatwasser, oven, grote kledingkast en gordijnen voor 8 ramen in totaal €300. Ik heb 35m2 laminaat, gasfornuis, wasmachine, 8meter gordijnen en wat plankjes verkocht voor €150.
oe die is mooi! en niet te groot. gooi ik bij m’n volgende nespresso bestelling in m’n mandje
Ik heb denk ik een soort mini-mini-hersenschudding. Vanmorgen m’n kop echt behoorlijk hard tegen het kozijn van de deur gestoten toen ik bukte. Vanmorgen op werk had ik echt last van een traag hoofd en een concentratie die niet te vinden was. Verder licht hoofdpijn, maar op heel even na die klap en na de lunch na niet echt duizelig en misselijk geweest. Meer dan kalm aan doen kun je hier niet tegen doen toch?
Wil zo graag slapen maar ben bang dat ik niet tot morgenochtend kan doorslapen
Hoe geef je een les van 5 min? Wat was het?
Eigenlijk wil ik een glas wijn, maar dan heb ik weer een open fles wijn in m’n koelkast en die gaat nooit op. Kan ik wel gebruiken voor pasta overigens maar dan moet ik dat snel doen… En ik ga iets eten wat totaal niet met wijn smaakt. En m’n witte wijn is nog niet koud. Maar ik heb wel echt zin in wijn gvd
Een fles wijn die niet op gaat? Leer me dit
Hahaha echt hoor
Gaan bij mij altijd op
Vijf minuutjes in de vriezer met natte keukenrol
Graag gedaan
Jeuzes ik zit in de trein om te burito-en. Maar naast me zit echt mijn droomman hahaha. Krijg het Spaans benauwd van hem. Hij ziet er overig ook Spaans uit met zwart baardje en zijn arm onder de tattoo’s. Misschien ff ola zeggen
Nouvelle vague, heeft van heel veel nummers een bossanova versie gemaakt!
Nou ja ik mag niks meer zeggen want de elektriciteit is al 4 keer uitgevallen dus ja die fles gaat wel op nu, lekker gezond avondeten