Wat je even kwijt wilt #9

The baseballs covert? Maar maakt er ook iets anders van :blush:

Weird al yankovic verandert de hele tekst, vind ik persoonlijk erg leuk :two_hearts:

Oke ik sterf. Ik wou je een stukje sturen van een spaans liedje wat je kon zeggen. Maar ik wist even niet meer precies wat de 2e regel was. Dus ik dat stukje door google translate gooien. Begint er een robot stem spaans te praten.

Maar dus ehm je zou dit kunnen zeggen

Como tĂș te llamas, yo no sĂ©
De donde llegaste, ni pregunté
Lo Ășnico que sĂ©, es que quiero con usted
Quedarme contigo hasta el amanecer 

1 like

Ik heb even een vraagje. Twee dagen terug heb ik een pilletje genomen omdat ik last heb van een schimmelinfectie. Vandaag ben ik voor het eerst ongesteld geworden, maar mijn bloed ziet er echt zo anders uit? :frowning: het is een beetje oranje en beetje brokkelig. Wat kan dit zijn? Heeft dit te maken met mijn infectie? Beetje paniek hier :roll_eyes: ik ga morgen even langs de huisarts

1 like

Was dat een pil die je vaginaal in moest brengen? Want die geeft wel ‘troep’ af die brokkelig kan zijn geloof ik. En wit. Dus dan wit gemengd met rood bloed krijg je wel wat lichter rood natuurlijk. Maar je huisarts kan je hier sowieso mee helpen. Ik denk persoonlijk wel dat het ermee te maken heeft. (Maar geen dokter!!)

Soms haat ik m’n kat echt. Hou je bek gewoon dicht als ik wil slapen. Loopt ze luid mauwend door dat huis en 100% dat ze zo kind wakker mauwt. Daaaag nachtrust.

2 likes

Ja klopt! Maar dot was wel 2 dagen geleden. Blijft dat echt zo lang zitten?

Ben stiekem wel een beetje gerustgesteld. Ik kan via google ook niks vinden

Heb t opeens benauwd en heb ook weer steken, dus ik bedacht dan maar vast naar bed te gaan. En dan kom ik er nu achter dat het al zo laat is :sweat_smile:

Veel te veel spanning vandaag, veel te moe

1 like

Hoewel ik vandaag of morgen nog een boek uit moet lezen, want die kan niet mee op vakantie en ik kan niet een boek thuis hebben en op vakantie in een andere beginnen. #firstworldproblems

Oh en ik heb vandaag een kaartje gestuurd naar een vriendin in het buitenland en ik hoop dat ze het leuk vind. Ik hou van kaartjes sturen :innocent:

2 likes

volgens mij kan dat wel een dag of 2 duren inderdaad!

1 like

Ik ben aan het bijlezen dus misschien ben ik late to the party. Maar ik weet niet waar de bon is gekocht, maar als het bij een Albert Heijn is, kunnen ze de bon nog opzoeken. Mits je weet wanneer de bon gekocht is. Ik werk bij de AH, en er was een klant met hetzelfde probleem alleen dan met een Intratuin bon. Haar vriendin kon op haar afschriften nog wel terugvinden wanneer de bon gekocht was. In het systeem zien wij of de bon daadwerkelijk geactiveerd is. Dat was niet het geval en ze kreeg van ons een nieuwe bon mee.

1 like

Waarom ben ik zo emo. Ik kijk tlc met geboortes, dit kijk ik vaak want love babies, maar ik moet standaard bij elke geboorte een traantje wegpinken.

Soms heb je van die dagen he.
Lekker emo zijn is soms ook wel eens fijn.
<3

1 like

Wil je iets zelf maken of gewoon kopen?
Misschien zijn soesjes leuk?

1 like

Ik spreek misschien 2 x in het halfjaar af met vriendinnen/kennissen. Over 2 weken is het weer zover en heb er nu al geen zin meer in :dancingbanana:

16 likes

Maar ik kan dit elke dag kijken en elke dag janken bij elke baby! Ik vind het gewoon zo bijzonder hahah lame

1 like

Heb ik ook hoor, ook bij huwelijksaanzoeken en familieherenigingen
 En elke pampers en merci-reclame :cry:

https://www.youtube.com/results?search_query=triple+j+like+a+version

Triple J (volgens mij een Aussie radiozender) hebben een segment like a version waarin bands/artiesten andere coveren maar het in een eigen jasje steken

En BBC ook live lounge cover:

https://www.youtube.com/results?search_query=live+lounge+cover

2 likes

Misschien een gekke tip maar ze kan hem omdoen? Heb wel eens gelezen dat dat help met omzeilen van invoerrechten ed
Correct me if I’m wrong

1 like

Ik wil echt heel graag een bijbaantje maar ik vind het zo moeilijk :frowning: