Welke omgeving en op welke dagen zou je kunnen werken. (Misschien kunnen we meedenken hier. ) Wat wil je btw absoluut niet?
Nou, dat weet ik dus niet⊠door de weeks werken is lastig te combineren met mijn ontzettend onregelmatige schoolrooster maar als ik in het weekend in Tilburg ga werken kan ik vrij weinig richting mijn ouders. Nu beslis ik zelf wanneer ik ga en dan ben ik die flexibiliteit kwijt⊠dus daar twijfel ik echt al twee weken over, haha
Is een baantje als student-assistent niet wat voor je? Is doordeweeks en ook handig voor als je moet werken, dan ben je er toch al.
Ik heb via bepaalde studentenvacaturessites o.a. zoekeenbijbaan o.i.d en soms gewoon via twitter banen gevonden die wel een beetje in de richting van mijn studie/hobbyâs toen lagen o.a. graphic designer/marketingmedewerker/contentschrijver en bij bepaalde bedrijven deden ze er niet moeilijk over als ik de ene week op woensdag werkte en de volgende week op donderdag en vrijdagochtend etc (en soms thuiswerken. Ik besef dat ik best wel veel geluk had, maar ik wilde absoluut niet meer werken in de retail of mijn ziel verkopen en mensen dingen aansmeren.
en wat @Xiomara aandraagt is ook wel een goede + of ze soms studenten zoeken voor het online magazine /webedactie van de school, flyeren voor dingen + scholen bezoeken en leerlingen enthausiast maken etc.
Ik mag jullie wel
Wel gezellig meestal en ik heb ook plezier gedurende die dingen maar ben meer trots op mezelf dat ik het gedaan heb en vooral blij dat het dan voorlopig niet meer hoeft.
Zou bijles/huiswerkbegeleiding iets voor je zijn? Dat is heel goed te combineren met onregelmatige roosters.
Ik deed net het licht uit en opeens ging uit het niets mijn plafondlamp weer aan? De grote schakelaar zag ik opeens aanspringen en een hard lawaai maken, terwijl er niemand hier is?
Omg ik ben deze week begonnen met Orphan Black en het is echt zoooo spannend
Ik wil gewoon even vertellen dat mijn zusje als het goed is nĂș aan het bevallen is en ik dus voor het eerst in mân leven tante word!!!
Aviko! Zowel frietjes en blokjes. De enige die krokant wordt in de oven (doe het wel altijd langer dan de verpakking zegt).
dankjewel!
Dank je. Ja, daar heb je wel gelijk in. Het lijkt me alleen nog extreem veel lastiger om het zelf uit het niets ter sprake te brengen en ik ben heel moeilijk met emoties uiten, dus het voelt wel echt als een gemiste kans. Ook omdat het dus (voor mijn gevoel) al altijd om haar gedraaid heeft en ik haar eigenlijk echt heel graag wil horen zeggen dat ze beseft dat het ook erg lastig was voor mij. Ik weet niet of ze dat ĂŒberhaupt beseft, maar als ik nooit aangeef hoe ik het voor mij was, is dat misschien ook wel erg veel gevraagd. Het was verder trouwens best wel gezellig en ik ben ook wel blij dat ik een stuk meer achtergrond gekregen heb.
Haha nou, ik heb eigenlijk zelfs een soort kraamtas klaarliggen, zodat ik morgen zo snel mogelijk uit mân werk (ben zangeres en moet optreden, kan dat niet afzeggen helaas) naar haar toe kan.
Heb haar al minstens 10 cadeautjes gegeven, maar er ligt nu nog een knuffeltje klaar en een voorleesboek van Dikke Dik
Ik heb mijn thuis/jeugdsituatie vroeger nog wel besproken met vrienden, maar ik vind het lastig, omdat het best wel complex is en ik niet het gevoel heb dat dat echt begrepen wordt. Ik denk er nu over om terug een afspraak vast te leggen met mijn psycholoog (we hadden dit al soort van afgerond), maar ik ben er nog niet over uit. Opschrijven kan ik helaas sowieso niet doen vanwege vertrouwensissues. Onze huidige relatie is nog broos, denk ik, en vanuit dingen die vroeger gebeurd zijn, vind ik het veel te eng als dit dan zwart op wit staat. Maar lief dat je meedenkt, dank je.
Dat is alleen op de uni toch? Ik doe hbo
Jezus wat is verhuizen stressvol zeg en ik ben nog niet eens bezig. Heb nu al het gevoel dat dit 10 jaar van mijn leven gaat kosten.
Wil iemand samen met mij een hippie communie beginnen ergens waar de zon altijd schijnt en dan doen we niks meer met geld maar alles met ruilhandel maar wel zonder dreadlocks en afrikabroeken en we scheren nog wel onze benen en oksels.
Ik haat geld en ik haatte hippies altijd en nu denk ik hippies hadden gelijk. Gadver.
Zo stom van mij. Veel te veel koffie gedronken vandaag en nu kan ik natuurlijk niet slapen. Dus nu maar Netflix aan.