Wat je even kwijt wilt #9

Ik lig al nachten achter elkaar wakker van muizen. Om de een of andere reden rennen ze de hele nacht rond boven m’n hoofd. Eten niet van het gif en lopen niet in de vallen. Ik kan overdag absoluut niet achterhalen waar ze lopen, waar ze vandaan komen en wat ze doen daar boven. Kan de vallen dus ook niet echt op de looprichting zetten ofzo. Maar elke x als ik er een hoor krijg ik zon adrenaline rush. Ben meteen klaarwakker en ik krijg er hoofdpijn van. Gister tot half drie wakker gelegen, nu weer wakker. Ik weet niet wat ik er tegen kan doen en ik word echt gillend gek van niet slapen.

1 like

Jaaa ik wil mini loempia’s sowieos

4 likes

Je mag je vagina scheren, ik was die vergeten maar die hoort er ook bij in het rijtje

(Had nooit gedacht deze zin te typen ik moet slapen)

2 likes

Vandaag had ik zo’n intense emo dag en net werd het allemaal teveel en heb ik een flink potje zitten huilen met zielige muziek op. Daarna heb ik vrolijke muziek opgezet en flink gedanst dus ik lig nu met een opvlieger in bed.

Edit: iedereen die een slechte dag heeft kijk aub dit filmpje vanaf 7:00 and thank me later xoxo

2 likes

Ik heb nog nooit een meubel geverfd. Is dat te doen met zo’n soort kast?

Krijg namelijk ineens het geweldige idee om toch het onderste deel mee te nemen naar mijn nieuwe huis en dan later een keertje zwart verven… Maar of dit te doen is? Lijkt me wel tof namelijk. Ik vind hem nu spuuglelijk maar met een kleurtje er overheen is het best een toffe (en grote!) tv kast. Misschien andere deurknoppen erop.

Als jullie nu zeggen dat het goedkoper gaat zijn om iets anders te halen bij de IKEA ofzo dan blijft hij hier. Heb eerst toch geen tv.

Oh dat helpen is sowieso lief aangeboden! :heart: Sowieso wel gezellig.

1 like

Je mag met al je lichaams en hoofdhaar doen wat je wil eigenlijk, zolang we maar met zn allen hippies zijn.

6 likes

Ik vind hem grappig

9 likes

Ik wil niet uit bed

1 like

M’n bed is zo lekker warm ik wil er niet uit haha

4 likes

De aannemer was er al om kwart voor 7. Hij maakt al herrie vanaf 0700. Arme buurt.
Heb gisteren wel kennis gemaakt met de buren en verteld dat ze gaan slopen.

Maar toch arme buurt. Hij sloopt gelukkig maar 2 dagen. Dus het valt mee

Huh ik heb echt een raar soort keelpijn. Het zit echt alleen in het feit dat volgens mij mijn amandelen zijn opgezet, dus alleen pijn aan het einde van mijn mond / begin van mijn keel. Verder nergens last van. Dit heb ik echt nog nooit gehad

Tip voor leuke deurknoppen: de laatste sale weken van de Zara home :smiley:

2 likes

Ik heb zo’n vieze neusspray voor mijn oorontsteking. Echt als ik hem iedere keer in spray krijg ik gewoon kokhalsneigingen!

1 like

@lovewarrior hoe gaat het met je kat? Is ze weer beter? :relaxed:

Ik heb hem ook gekregen!! Gek zeg

Ik zie dan altijd voor me dat er een stagiair de verkeerde selectie heeft gemaakt en nu heel NL die nieuwsbrief heeft ontvangen en iedereen hem direct rapporteert en nooit meer iemand die nieuwsbrief leest hahah.

8 likes

Heb je videoland? Zag op Twitter dat het via daar komt.
RTL z zal het niet meer doen.

Uhl ben al sinds vannacht zo intens misselijk, heb dan nog liever dat ik t eruit gooi :confounded: helpt gemberthee daar echt tegen?

Kan allebei! Daarom zit ik zo te twijfelen hmm

Waarom zou je dat niet willen? Omdat het dan verplicht wordt en dat je geen keus hebt of wil je geen griepprik omdat je er iets op tegen hebt?

4 likes