Wat je even kwijt wilt #9

Ik zou het ook niet willen, bewust een virus ingespoten krijgen terwijl ik uit mezelf nooit ziek ben

2 likes

Bij mij staat erboven Essent. En dan de inhoud van rtl Z.

Ik zit in mijn nieuwe huis. Maar ik wilde gaan poetsen. Alleen het water is afgesloten door de aannemer.
Even de motivatie vinden om af te gaan plakken.

4 likes

Alleen qua griepprik of in het algemeen vaccinaties?

Ik ben helemaal niet lekker, maar vanavond ga ik eindelijk na 14 jaar wachten naar Shania Twain en ik heb er zin in!!

18 likes

Gefeliciteerd! En veel plezier vanavond!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier vanavond!!

1 like

Wat leuk!! Veel plezier, fijne verjaardag :star_struck:

1 like

Ik zou het ook niet willen, heb het als co-assistent ook nooit gedaan. Ik heb er wel bewust over nagedacht, want ik zou het wel gedaan hebben als ik op een afdeling met kwetsbare patiënten stond, maar ik had toen toevallig steeds net een poli-coschap of radiologie coschap, dus dan vond ik het niet nodig.

Ik vind een griep vaccinatie trouwens wel anders dan een rijksvaccinatie, omdat het zo specifiek is. Je moet maar net hopen dat je niet een ander griep virus te pakken krijgt, en als je niet met kwetsbare patiënten in aanraking komt, vind ik het geen toegevoegde waarde hebben. Ik vind het rijksvaccinatieprogramma wel van toegevoegde waarde.

Vraag me trouwens af wie er allemaal onder zorgpersoneel vallen, maar ik geloof dat ik als arbo-arts er niet onder val ;p

Haha die gast is echt grappig, maar ik vind al die druktemakerij zielig voor die hond :yum:

Natuurlijk is hij onvoorspelbaar als mensen om hem heen zich zo wild en raar gedragen

1 like

Hahaha griepprik. Of ik ooit bof / mazelen etc krijg kan ik niet voorspellen, dus die wil ik liever wel

1 like

Ik luisterde net per ongeluk het nummer waiting for love van Avicii en moet altijd standaard lachen als ie op komt. Denk automatisch aan het gênante optreden van B-Brave bij Giel Beelen haha

4 likes

Ik ben oprecht een zenuwinzinking nabij. En het ergste is nog dat ik denk dat ik het mezelf wijsmaak. Want er wordt niet van het gif gegeten en ze lopen niet in de vallen. Dus dan ga ik steeds weer luisteren of het wel echt zo is en steeds als ik wat hoor krijg ik zo’n adrenaline rush. Kan het ook echt niet laten gaan. Zo irritant. Denk nu aan een verdelgingsdienst. Die kunnen iig uitzoeken of het muizen zijn, waar ze vandaan komen en wat ze doen boven.

Ik zou even aankijken hoe je je na morgen voelt. Maar ik zou persoonlijk een dag na het trekken van mijn verstandskiezen niet naar Walibi willen. De wond is dan gewoon nog soort van open en met achtbanen etc. komt er veel druk op te staan denk ik.

1 like

Tweede verzetten of Walibi verzetten

Ik zou kijken hoe je je na morgen voelt. Maar ik zou niet de dag daarna naar Walibi willen, bij mij was heel mijn wang dik en blauw geworden en het lijkt mij niet verstandig om dan in een achtbaan te gaan.

1 like

Ik sliep pas om half vijf en voel me echt geradbraakt. Kan de laatste tijd thuis niet meer normaal in slaap vallen zonder elk half uur naar het toilet te moeten omdat ik aandrang voel want anders val ik niet in slaap. Bij mijn vriend heb ik dit probleem minder en moet ik er alsnog wel eens uit maar veel minder vaak. Wordt echt helemaal gek maar zie er tegenop om de huisarts te bellen.

Gewoon ghosten. Vind dit wel een legit reden wanneer dat wel gepast is.

2 likes

Ik wil een pakketje uit Australië bestellen. Zal ik gaan voor Australia Post of voor D.H.L.? Iemand ervaring hiermee?