Ah super lief, dankjewel! 
Fijn om te horen dat je niet vindt dat ik fout zit. Ik begon er vandaag een beetje aan te twijfelen, maar het is gewoon een normale stap…
@FrozenFlame ja, dat hoopte ik ook want hij staat er veel positiever in en snapt heel goed dat ik m’n eigen plek wil. Maar hij was de hele dag werken en is nu ook weg, dus ik geloof niet dat ze er echt met elkaar over gesproken hebben nog.
@Evi-lena daar heb je wel een punt. Ik denk dat ik het er vanavond nog even bij laat en anders morgen toch zelf de stap ga zetten…
Veel sterkte
Awh hopelijk kan hij nog wat betekenen. Wel goed dat je gewoon gaat tekenen etc. Maar het zou zo ontzettend veel fijner zijn als je moeder gewoon achter je staat.
“In western countries, beef consumption needs to fall by 90% and be replaced by five times more beans and pulses.”
Ik wist wel dat vlees een probleem was maar wow 90% is heftig.
En suiker is blijkbaar ook een probleem?
Kat links, vriendje rechts, wijn, pindarotsjes & deel 1 van onze Harry Potter marathon. Live is good
Ik moet echt vaker gebruik maken van mijn bad. Net sinds maaaanden weer eens in bad gezeten met een bubble bar van lush en nu zit ik in mijn warme fluffy badjas wijn te drinken. Zoooo ontspannen. 
Het is zo stom dat als je geen bad hebt dat je er graag een wil, maar als je er een hebt je hem amper gebruikt. Tenminste, dat heb ik zo. Goed voornemen voor de koude dagen dus.
Weekeeend! En morgen lekker naar de spa 
Dit is zoooooooo veel werk. Ik heb best vaak oude gelakte meubels opgeknapt maar nooit zo groot als dit
Dit heb ik ook en herken wel wat je zegt! Waarom en wat vind je precies lastig? Welke eigenschappen zou liever wat ‘meer’ willen hebben? Maar vergeet niet dat het juist goed is om jezelf te blijven, want daar voel je je denk ik ook het beste bij. Op je eigen manier kom je voor jezelf op en doe je je ding.
Na heel lang meelezen heb ik een account aangemaakt en wilde ik me toch eerst een soort van voorstellen, omdat meteen meeposten me ook zo vreemd lijkt 
Dus als je me tegenkomt op het forum, joe ik ben nieuw 
Oh god… wat gaat hij met die foto doen.
Het gaat wel alleen om het onderste gedeelte he. Het zijn 2 delen, bovenste gedeelte neem ik niet mee.
Ik voel me zo intens kut en ik wil eigenlijk alleen maar op de bank liggen en gamen maar daarvoor moet ik wachten op mn vriend (want die is ook erg geinvesteerd in het verhaal en wil dus mee kijken) en die is nog tot 23u sporten. En Ik vind eigenlijk ook dat ik verder moet leren, want het kan nog, en ik heb maar ± 3u geleerd vandaag. En ik heb weer last van atopisch exceem dus alles doet fucking pijn ook. En mn pakje (waar ik naar uit keek) komt morgen NET in dat 2u tijdsvak dat ik uni heb.
Kunnen jullie het universum even voor me haten terwijl ik toch weer ga leren? Dank
Hahahaha migado.
Ik was vandaag met collega’s uit eten. Allemaal normale, hoogopgeleide, slimme wensen. Maar we kwamen op het onderwerp ‘coming out day’. En het ging opeens over ‘die aanstellers, die omgebouwde en dat interseksueel helemaal niet bestaat’. Ken al die mensen pas net, maar viel echt van mijn stoel. Wat een haat zit er in sommigen.
Snapt iemand iets van dat 5.75 uur gewerkt? Hoe moet ik dat zien.
0,75 is 3 kwart van een uur dus 3 kwartier. Een kwartier is bijv 0,25 uur
Mijn werk plant me zoveel in en iedere dag word er wel weer gevraagd ‘kun je … ook werken?’ En het is me nu al teveel eigenlijk. Heb meestal 1 dag vrij en dan weer 5/6 dagen aan het werk. Breekt me gewoon op. Nu is ook nog rooster van december gepubliceerd en dat is echt een hel word zelfs ingezet als voedingsmedewerker terwijl ik in de zorg hoor??