Dat ze veelal eruit zien als de Marits van boer zoekt vrouw.
Mijn vriend drinkt alleen maar halfvolle melk. Een van de weinige dingen waar hij echt heel erg gepassioneerd over is
Nee, ik weet ook niet hoe het komt. Heb het altijd na het fietsen voor een paar minuten en daarna verdwijnt het weer.
Is van Aimerfeel, Japans merk dus perfect voor mijn kleinere borsten haha
BH
De tip die ik gehad heb, is altijd onderhandelen.
Verder komt mijn advies niet heel veel verder, aangezien zelf ook nog struggle hiermee. Maar volgens mij kan je er altijd over onderhandelen en vragen of ze je tegemoet kunnen komen in dingen.
Ik vind het zo jammer dat mijn vriendinnen allemaal zo druk zijn met werk, sporten, familie en andere vriendinnen waardoor spontaan afspreken eigenlijk amper gaat. Het wordt dit weekend lekker weer, dus ik heb zin om iets leuks te doen, maar daar had ik blijkbaar wat eerder mee moeten zijn om dat voor te stellen
Je kan altijd onderhandelen. Ik heb afgelopen keer gezegd dat ik er niet op achteruit wilde gaan qua salaris nu (ze moeten het wel een beetje aantrekkelijk maken om van baan te wisselen natuurlijk) en gezegd wat ik dan bruto op basis van 40 uur wilde hebben. Werd goed op gereageerd.
Vervolgens kreeg ik minder aangeboden en vond ik het in combi met het werk te weinig. Maar niet geschoten altijd mis!
Awh dat is niet leuk. Ik heb een beetje hetzelfde, maar heb echt geleerd het heerlijk in mijn eentje te hebben dus ik ga lekker zelf naar t strand en daar een drankje drinken / zonnen
Wooh ik heb gewoon een opdracht gekregen om voor iemand een houten schilderij te maken. Wel spannend want heb tot nu toe alleen voor mezelf dingen gemaakt en nu moet het voor het āechieā en helemaal perfect terwijl hout onvergeefbaar is en uitschieters dus niet ff weggegumd kunnen worden
Ja ik wil graag een dag naar een eiland en dat vind ik helaas echt wel leuker in gezelschap! Sowieso vind ik de meeste dingen samen helaas leuker. Nouja, maar wat anders verzinnen danā¦
Ik vind het nog steeds zo lastig om te accepteren dat ik introvert ben en verlegen. Ik probeer constant om wat mondiger te worden enzo, maar uiteindelijk blijf ik toch mezelf. En wat is het toch verdomd lastig om eens tevreden met mezelf te zijn en mijn eigenschappen te onarmen.
Echt sad gewoon
Als het je niet staat kan je het altijd weer verder verven! En anders groeit het wel uit yolo
Mijn huisgenoten houden een hospiteeravond en er komen best wat mensen op af. Vind het zo sneu dat ze veel personen moeten afwijzen
Ik heb vanavond een hond geaaid toen ik even buiten liep en nu ruiken mijn handen er nog naar. En dat vind ik leuk <3
Vaak valt er over salaris wel te overhandelen ja! Ligt aan het bedrijf.
Ja, vind ik ook! En ook een aantal internationale studenten die geen kamer kunnen vinden. Maar goed, het gaat om mijn kamer, dus mijn huisgenoten moeten kiezen en het nieuws brengen.
Mān vriend is voor de vijfde avond op rij savonds de hort op, en voel me best wel alleen at the moment. Plus aandacht tekort.
Nu twijfel ik of ik naar de winkel zal gaan voor feelgood food en wijnā¦
Ik zou eigenlijk nog wel een rondje willen lopen oid, maar ik ben daar zo gedemotiveerd voor omdat het al donker is. Kan me echt nergens meer toe zetten.
Mān moeder zegt niks tegen me⦠ik zit op mān slaapkamer en ben te koppig om zelf het gesprek te starten omdat ik niet vind dat ik iets fout heb gedaanā¦
Er wordt gedaan alsof het vreemd is dat ik op mān 24e niet meer sta te springen om bij mān ouders in te wonen (zeker na 2 jaar op mezelf al gewoond te hebben) en dat vind ik echt heel flauw.
We zouden eigenlijk morgen gaan tekenen maar dat is verplaatst naar maandag. Ik vind het echt jammer dat mijn moeder blijkbaar niet achter me staat, maar ik ga het wel doen. Deze situatie bewijst voor mij juist nog maar eens dat ik niet hier wil blijven. Jammer is het wel.
Lief dat je het vraagt trouwens ļø