Dit heb ik ook en herken wel wat je zegt! Waarom en wat vind je precies lastig? Welke eigenschappen zou liever wat ‘meer’ willen hebben? Maar vergeet niet dat het juist goed is om jezelf te blijven, want daar voel je je denk ik ook het beste bij. Op je eigen manier kom je voor jezelf op en doe je je ding.
Na heel lang meelezen heb ik een account aangemaakt en wilde ik me toch eerst een soort van voorstellen, omdat meteen meeposten me ook zo vreemd lijkt
Dus als je me tegenkomt op het forum, joe ik ben nieuw
Oh god… wat gaat hij met die foto doen.
Het gaat wel alleen om het onderste gedeelte he. Het zijn 2 delen, bovenste gedeelte neem ik niet mee.
Ik voel me zo intens kut en ik wil eigenlijk alleen maar op de bank liggen en gamen maar daarvoor moet ik wachten op mn vriend (want die is ook erg geinvesteerd in het verhaal en wil dus mee kijken) en die is nog tot 23u sporten. En Ik vind eigenlijk ook dat ik verder moet leren, want het kan nog, en ik heb maar ± 3u geleerd vandaag. En ik heb weer last van atopisch exceem dus alles doet fucking pijn ook. En mn pakje (waar ik naar uit keek) komt morgen NET in dat 2u tijdsvak dat ik uni heb.
Kunnen jullie het universum even voor me haten terwijl ik toch weer ga leren? Dank
Hahahaha migado.
Ik was vandaag met collega’s uit eten. Allemaal normale, hoogopgeleide, slimme wensen. Maar we kwamen op het onderwerp ‘coming out day’. En het ging opeens over ‘die aanstellers, die omgebouwde en dat interseksueel helemaal niet bestaat’. Ken al die mensen pas net, maar viel echt van mijn stoel. Wat een haat zit er in sommigen.
Snapt iemand iets van dat 5.75 uur gewerkt? Hoe moet ik dat zien.
0,75 is 3 kwart van een uur dus 3 kwartier. Een kwartier is bijv 0,25 uur
Mijn werk plant me zoveel in en iedere dag word er wel weer gevraagd ‘kun je … ook werken?’ En het is me nu al teveel eigenlijk. Heb meestal 1 dag vrij en dan weer 5/6 dagen aan het werk. Breekt me gewoon op. Nu is ook nog rooster van december gepubliceerd en dat is echt een hel word zelfs ingezet als voedingsmedewerker terwijl ik in de zorg hoor??
Aahaaa dankjewel!
The suspense is killing me
Ik heb vandaag niet op kantoor gewerkt, maar bij een extern grafisch bedrijf waar wij nauw mee samen werken. En ik heb echt goed gewerkt! Ben trots op wat ik gemaakt hebt en ga het morgen aan mijn bazen laten zien. Hoop dat hun net zo enthousiast zijn als ik!
Sterker nog 71% van de uitstoot wordt veroorzaakt door 100(!) bedrijven. Daar zouden ze echt tegen moeten optreden. En ook tegen alle andere uitstoot, maar de prioriteit zou daar moeten liggen.
Hmm dat is niet echt de ‘vibe’ die ik van het artikel krijg, bijv. door dit stukje:
“People can make a personal difference by changing their diet, but also by knocking on the doors of their politicians and saying we need better environmental regulations – that is also very important.”
Maar het is inderdaad maar een deel van het probleem dat ze hier bespreken. Ik denk wel dat dit een deel is waar veel mensen iets aan kunnen bijdragen. Je kan natuurlijk een boze mail naar Shell sturen en bij een bank gaan die niet in die 100 meest vervuilende bedrijven investeert, maar het blijft iets wat ver van je af lijkt te staan. Dus in die zin vind ik de aandacht voor dat voedselprobleem heel prettig.
Wel shocking trouwens van die 71% man
Dikke knuffel! Ik wou dat ik je kon helpen, maar ben daar helaas geen ster in, buiten zeggen dat er echt niks mis is met introvert zijn hoor!
Ja jawel maar ik denk dat iedereen boven zijn contracturen zit en dan vind ik het lastig om me daar dan op te beroepen
Ik ben echt helemaal kapot en kan echt uren huilen nu maar heb de leiding over 50 jong volwassenen
Geen zin om verder uit te leggen maar moest het ff van me afschrijven
Ik schakelde later in bij de televizierring maar Britt dekker zou t toch presenteren?
Nee zij deed het op de rode loper presenteren samen met frits sissing en fred v leer geloof ik