Doen jullie weleens een was in de wasmachine als je tijdens het wassen niet thuis bent? Ik vind dat altijd een beetje eng ofzo, maar het zou me qua planning wel handiger uitkomen morgen.
Aah deze heeft mn zusje een keertje aan me geleerd toen ze klein was. En dat heb ik gefilmd en soms als ik me rot voel kijk ik dat filmpje en zo cute, dan ben ik weer gelukkig
ja, alleen drogen niet
Deze juf hoeft nog maar een dagje te werken (studiedag, zonder kinders) en dan op vakantieeeeee!
Zoooo aan toe.
Morgenochtend koffer pakken en boodschappen doen en dan werken en dan slapen en en en dan gaaaaan.
Oké
Wajoooow ik heb meegeholpen aan het winnen van een televizierring.
Altijd eigenlijk, behalve als ik vrij ben. Ik zet hem dan op timer dat die klaar is als ik thuiskom. Meestal of dat of in de nacht (ook met timer dat ik in de ochtend lekker schone was kan ophangen)
@keekie: Wat cool! In dat geval, gefeliciteerd! Haha
Hahhah Thanks. Ik overdrijf hoor.
Ik ben echt maar 2 seconden in een uitzending te zien. Ben gewoon eruit geknipt
The assignment is included as an attachment to this email.
Please find attached the assigment.
Oké ik stress nu wel. Ik ben moe (goh, verrassend. Das nieuw. Yes I know) en ik koet nog inpakken en ik ben bang dat ik wat vergeet. En ik wil morgen nog wat dingen doen, zodat ik werk los kan laten deze week. Maar t lukt niet.
Ik heb al lijstjes gemaakt.
En bij elk beetje moeheid en stress ga ik meteen huilen en piekeren en paniek.
Mn hoofd zit vol.
Het was een zware week (ugh, jaar… Misschien ligt daar nog wel een probleem).
Let it go…
Dit van me af typen helpt al wel. een beetje.
Ik heb echt het gevoel alsof ik maar over een ding kan praten hier, volgens mij wordt iedereen hier hartstikke gek van me
Nee hoor, je mag hier van mij apart nog 1000 berichtjes over typen! Is toch ook helemaal niet raar dat je moe bent. Ook al ben je lichamelijk ‘beter’, een herstel proces terug naar het reilen en zeilen van het hectische dagelijks leven gaat waarschijnlijk met vallen en opstaan. Ik vind het juist mooi dat je hier steun vandaan haalt! En als een beetje van je aftypen hier helpt om je beter te voelen, then please do!!
O en je hoeft je al helemaal niet te verantwoorden hoor ️ Ik gun je alle energie van de wereld!
Wat lief
En je hebt ook gelijk idd.
Ja weet niet echt. Ik vind dat dat ding altijd zo tekeer gaat en dan denk ik van straks ontploft ie terwijl ik in college zit haha, maar dat zal wel meevallen.
Haha ontploft, that escalated quickly
Eeuwig teleurgesteld dat dit liedje niet gaat over een teckel.
Dat klopt gewoon hoor…
Ik kan heel slecht tegen collega’s die de hele dag uit hun neus vreten en een beetje lanteranteren terwijl er mega veel werk te doen is. Vandaag ook weer zie ik een collega echt de hele dag een beetje scrollen op instagram en online shoppen. Instant chagrijnig word ik hiervan vooral omdat ik wel mijn best doe om de achterstand die mijn afdeling heeft weg te werken
Ohhhh Shania Twain was echt geweldig!
Ik hoop dat ik die positieve energie nog even vast kan houden!