Wat je even kwijt wilt #9

@Lentex Ik vind jou hier ook juist altijd opvallen omdat je zo lief reageert op iedereen. Absoluut geen geklaag!

Half 7 wakker op mijn vrije dag. Vandaag wel eindelijk vlonders leggen in de tuin, wordt heel mooi denk ik. Alleen samen met m’n vriend klussen is een drama. Wat kan die zeuren als die wat moet doen en hij wil alles op z’n eigen manier. Zoooo frustrerend

1 like

Ja hahaha! Moest ook even ‘hoi’ komen zeggen!

1 like

Ik zou sowieso op de website van het vliegveld even checken of het klopt.
Maar veder kun je niet zoveel doen ben ik bang.

1 like

Ik forum altijd ‘s ochtends in de trein maar ik heb op Utrecht CS nooit bereik. Word er echt een beetje agressief van. Wtf KPN?!

2 likes

Ik heb nog sushi van gister over en ga daar lekker mee ontbijten :open_mouth:

9 likes

Gewoon ga joh! Lekker belangrijk hoe je haar zit. Je gaat het vast leuk hebben!

1 like

Koffer is al ingepakt. Binnen 3kwartier :sweat_smile:

10 likes

Goed bezig! Een hele vakantie alvast :sunflower:

1 like

Bijna weekend

2 likes

Geniet van je vakantie en rust goed uit!

1 like

Ik moet naar de stad om cadeautjes te kopen maar geen zinnnn

Neem je rust deze vakantie he, lekker genieten en leuke dingen doen! Veel plezier :blush:

1 like

Ik wilde net komen posten dat ik tickets heb weten te scoren :flushed:

1 like

Thanks! Wel één ticket minder dan ik eigenlijk wilde (balen voor m’n nichtje), was echt chaos

Ik zit bij de tandarts te wachten en er zit een volwassen jongen met zijn denk ik moeder en hij zit constant op zn telefoon filmpjes te kijken met geluid? Die moeder zit er ook maar bij en half mee te kijken. Vind het zo raar

1 like

Nee inderdaad, moet op naam? Maar als je uiteindelijk niet meer kan moet er toch wel een mogelijkheid zijn om je kaartje te verkopen oid?

Ik heb morgenavond een verjaardag van een vriend van mijn vriend. Alleen ik vind het daar altijd zo naar. Iedereen rookt daar binnen en ik word altijd zo misselijk van die rook. En ik kan geen mooie kleren aandoen want na 1 minuut ruikt alles al naar rook… Kijk er nu al tegenop. Maar vind het ook weer zo lullig om niet mee te gaan, alleen weet nu al dat het kut wordt.

Voel me er echt ff rot over.

2 likes

Dit staat op de website van Mumford & Sons:

Rest of Europe: Ticketmaster’s fan to fan ticket exchange will be live in European markets in early 2019. Stay tuned for more details.

Dus er is misschien nog een mogelijkheid!

Beterschap! En lekker uitrusten en uitzieken!!

En thanks allemaal. Ik ga sowieso uitrusten en chillen en bruin worden en lezen.
Mijn enige doel deze vakantie is om 6 boeken uit te lezen (of 7, weet al niet meer hoeveel ik heb ingepakt) :joy::joy:

5 likes

Ik heb vandaag een bruiloft van een goeie vriendin. Superleuk natuurlijk maar ik zie er tegenop omdat ik net mijn relatie heb verbroken en dus de enige van mijn vriendinnengroep ben die alleen komt. En dat wordt op zo’n dag zo overduidelijk…
Ik zou nu moeten omkleden in mijn leuke jurk maar zit nog in mijn chillkleding. Ik weet dat ik er voor mezelf een leuke dag van moet maken en dat dat niet afhankelijk is van anderen… maar toch.

7 likes