ik vond de vegatarische-slager-rookworst tegenvallen
best een redelijk nepworstje hoor maar this aināt no rookworst.
Echt? Ik vond hem heel lekker en echt rookworstachtig. (Maar ik heb al wel een aantal jaar geen rookworst gegeten)
Er staan mannen ons dak te inspecteren van een bedrijf en ik ben steeds bang dat er een afdondert of dat ze zeggen dat mn hele dak vervangen moet worden
En zij vond het eerder raar dat mensen haar in de steek laten. Lekker negeren die hap en aan jezelf denken. Het wordt tijd dat ze volwassen wordt, tijdelijk stopt met die studie en haar problemen aanpakt.
ik vond die van vs prima en unox smerig.
Meer huishoudelijk dit, maar waarvoor gebruiken ontvetter bij het schoonmaken? Ik twijfel in de keuken altijd of ik voor bepaalde dingen nou ontvetter of gewoon mn allesreinigerspray moet gebruiken.
Nog een blij ei verhaal:
Wil gewoon even zeggen dat presenteren een van mān grootste angsten is. Een maand van te voren kan ik me al druk maken dat ik moet presenteren (ik moest vanochtend namelijk). Nou goed ik had dus amper geslapen, buikpijn, misselijk, kon niks eten zowat. Ben vooral bang voor een paniekaanval eigenlijk en dan voelt het alsof heel de wereld vergaat (lekker dramatisch maar zo voelt dat wel). Maarrrr⦠het ging echt vet goed! Ik had geoefend en ik was relaxt, praatte duidelijk. Kreeg ook complimentjes achteraf dus ja, lekker on-Hollands om te zeggen, maar ik ben echt trots dat ik het geflikt heb en het bewijst maar weer naar mezelf dat ik dat soort dingen dus wel kan ondanks dat mān paniek me vaak anders laat denken. Mān dag kan niet meer stuk denk ik! 
Ik verveel me ZO ERG. Een stagiair geeft mān lessen en ik zit hier rond te kijken wat ik nog kan doen?
Beetje legpress ofzoā¦
Ik ga maandag iets doen wat heel erg buiten mijn comfort zone ligt en ik huil er nu al om
Had ik eindelijk mn stress ding gehad gisteren, zeg ik weer ja op het volgende stressding. LAAT ME HIERNA MET RUST UNIVERSUM (maar dat kan niet want examens, thesis, afspraken)
Al gedaan. Heb net lunges over het veld gedaan, op weg naar de wc en terug 
Mag ik bij jou in training? Ik sleep mezelf altijd gewoon naar de wc maar daar ga ik natuurlijk niet fit van worden
Volgende keer 2 lunges dan. Daarna 4, daarna 6
En dan squatten boven de wc
Meh. Ik had vanavond Tinder date, maar die jongen zegt net af omdat hij al iemand leuk vindt en het vanavond niet ongemakkelijk wil maken. Op zich natuurlijk prima en netjes dat hij ruim van tevoren afzegt, maar ughhghg stom.
Yes sir!
Thanks! Is dat een uitgebreide brunch? Lijkt me leuk
Ken je ook horeca met uitgebreide ontbijtbuffetten? Desnoods hotels. En qua bezienswaardigheden, wat is een must als je ƩƩn volledige dag tijd hebt en twee avonden?
ah dat geeft me dan hoop voor die van unox 
het was vooral het formaat denk ik, ik vond 'm gek dun. en ongezellig bleek. verwarrend. maar ik ga ze allemaal af en dan roep ik een winnaar uit en dan koop ik die wel voortaan.
Als je nog motten spray ofzo in huis hebt: werkt prima om een hornaar te vermoorden. Doodeng wel. Maar die gaan niet makkelijk uit zichzelf weg helaas 
Ik heb mn benen geschoren en voel me een compleet ander mens. Ofnja hetzelfde maar dan zonder yeti benen.