Ik zit te wachten tot mijn huisgenoot klaar is om naar de sportschool te gaan en ik heb er zooo’n zin innn, lekker benen trainen vandaag
@Kruiswoordpuzzel ik hoop dat je desondanks een hele fijne dag tegemoet gaat! liefs!
Ik zit te wachten tot mijn huisgenoot klaar is om naar de sportschool te gaan en ik heb er zooo’n zin innn, lekker benen trainen vandaag
@Kruiswoordpuzzel ik hoop dat je desondanks een hele fijne dag tegemoet gaat! liefs!
Ik zit weer in de stad in de bieb te werken aan school alleen er komt vandaag niet zoveel van ofzo. Zit de hele tijd het forum te checken en te whatsappen, oeps.
En kijk uit naar mijn leg day vanmiddag. @vitaminwater wel toevallig
Phoeee ik voel me een beetje brak op werk vn gisteren avond. Drie wijntjes maar ze waren super vol gegoten… en straks weer uit, dansen!
Hey even een vraagje. Van 8.30 tot 18.00 + van 8.00 tot 15.00 is toch samen 17 uur?
16,5 uur
Ohja oeps sorry was nog even na aan het rekenen haha. Maar bedankt!
Ik heb tickets voor Post Malone 25 februari
Ugh, lijkt me echt vervelend. Ik heb zelf eigenlijk geen vrienden die roken, maar afgelopen weekend was ik ergens heen met mensen die dus wel alledrie rookten. En dat zaten we tijdens uitgaan de hele tijd buiten in de rook, en ik wilde dan niet kinderachtig doen daarover maar eigenlijk dacht ik: gatver ik wil niet in de rook zitten, dit is ongezond, nu stinkt alles waaah
Ik mag volgende week werken bij het concert van Doe Maar
Ja, vind het echt naar. Mijn vriend en ik zijn ook de enigen daar die niet roken. En de anderen boeit het dan volgens mij niet dat wij (vooral ik, maar m’n vriend ook wel) het niet fijn vinden. En het is niet dat ze af en toe roken, nee, ze roken de hele tijd door.
Heb net ff gebeld en overlegd met mijn vriend en hij zei dat hij het niet erg vindt om alleen te gaan, maar z’n vriend wordt wel 30 en dat is wel speciaal enzo.
Meh. Ik weet het niet. Ik kan ook gewoon niet zo goed met die mensen. Ze zijn allemaal al bijna 30 en ik ben 22 en dat leeftijdsverschil merk je best goed, ik heb weinig aansluiting met ze. Heb het vaak wel geprobeerd om een gesprek te beginnen maar merkte dat het toch vooral vanuit mij kwam. Ik hoef ook geen beste vrienden te zijn met alle vrienden die mijn vriend heeft, maar toch. Vind het soms wel vervelend dat het zo moet.
Een vriendin van me is gister na het stappen met iemand meegegaan naar huis (niks voor haar) en nu reageert ze ook al niet op whatsapp. Die jongen is gewoon super oké hoor, we kennen hem allemaal, maar hallo kom even online om te zeggen dat je nog leeft!!!
Die is nog druk met andere dingen
Ik snap je hoor, maar aangezien jullie hem allemaal kennen zou ik er maar even van uitgaan dat ze oké is. Ze laat vanzelf wel weer iets horen.
Nou ik denk dus niet dat ze dat zou doen want ze is er heel erg stellig in dat ze daarmee wilt wachten. Maar ik zou het wel leuk vinden hoor, hahaha
Omgggg, de nieuwe Mamma Mia film is eindelijk te downloaden zonder chinese ondertitels en skere beeldkwaliteit (ja I know lekker illegaal) yaaasssss
Ik heb bij bepaalde schoenen last van mijn scheenbeen, echt een supervaag gevoel maar ik vind de schoenen te leuk om ze daardoor te laten verstoffen in de kast
Er is al het nodige over gezegd maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat zij op deze manier door mag met haar studie/zelf door wil gaan. Elke week weer van alles aan de hand, dit is toch compleet onhoudbaar?? Zou me er niet veel van aantrekken en idd lekker je eigen plan trekken, je bent er zelf verantwoordelijk voor om je studie te halen dus ja jammer voor haar.
Hoop voor je dat die vriend dat ook een keer in gaat zien en dat je gewoon normaal verder kan met je studie!
Laat je niet manipuleren!
Echt heel erg leuk. Ben ook trots op jullie haha!