Wat je even kwijt wilt #9

Blegh vandaag is een depressieve kutdag. Weet niet waarom maar voel me eenzaam en depressief en ben huilend wakker geworden.

1 like

Ik ben in Brussel en ik vind het nu al leuk :smile: Iemand tips voor toffe horeca, ontbijt/lunch/diner?

6 likes

Wat geef je cadeau aan kennissen die een feest geven omdat hun bedrijf 10 jaar bestaat? Is incl. eten.

Ik heb je verhaal een beetje gevolgd, maar inderdaad, laat je niet manipuleren! Het is heel vervelend voor haar, maar het is niet jouw probleem. Ik zeg dit als iemand die zelf soms ook erg in paniek kan raken, maar het is echt niet oke studiegenoten daarmee lastig te vallen of hen van hun studie af te houden. Dan moet ze misschien eerst aan zichzelf gaan werken en daarna pas weer doorstuderen
 Maar bottomline; ik denk dat je goed gehandeld hebt. Sterkte met de situatie!

6 likes

De blaadjes aan de bomen zijn zo mooi rood nu <3

11 likes

Ik zou iets terug sturen in de trant van:

Het was niet mijn bedoeling om je het gevoel te geven dat ik je niet ken. Ik heb aangegeven dat het voor mijn eigen welzijn en studie beter is om mij er buiten te houden en dat was dan ook het enige wat ik deed. Dit was tijdens een werkcollege waar ik A. helaas echt voor nodig had. Ik moet van mezelf consequent zijn in dit soort situaties omdat anders mijn eigen studie hieraan onderdoor gaat. Ik hoop dat je hier ook begrip voor kan hebben, en dat je je heel snel weer beter voelt.

Zoiets?

5 likes

Mijn zusje komt zo thuis na een week kamp. Zo geen zin in alle verhalen :cold_sweat:

5 likes

Ik ben trouwens wel blij met mijn gang-inloopkast straks. Ik kan alle jassen en schoenen gewoon kwijt in een kast op de gang, die daar speciaal voor is gemaakt. :heart: Dat is wel echt fijn. Er zitten best veel inbouwkasten in het huis maar niet op kutplekken zoals de woonkamer.

8 likes

Ik dacht ik ga vanmorgen boulderen, lekker begin van de dag, dan heb ik daarna vast focus voor studeren.

Ben nu al dik een uur weer terug en val bijna in slaap achter m’n laptop en kan m’n koffie/thee niet vast houden want m’n handen doen pijn bij zo’n heet kopje. Topplan dit :")

2 likes

Ik heb een intense ladder in mijn panty. Nu voel ik me naakt

Omg eindelijk deze week is bijna voorbij!
Heb iedere ochtend autopsie van dieren gehad van 8 tot 10u. Daarna nog allerlei lessen. Ben helemaal kapot en moe want iedere dag om. 6u30 op.
Straks slapen, vanavond uit eten, morgen naar een geitjes opvang, morgenavond uit eten en zondag een festival. Yes!!

8 likes

Denk dat ik het dan toch maar doe en ach als ik hem toch niet meer wil opknappen dan breng ik hem alsnog naar de stort hehe. Blauw is niet helemaal mijn ding trouwens, ik wil uiteindelijk mijn meubels vooral zwart hebben met beetje ijzer en hout.

ik vond de vegatarische-slager-rookworst tegenvallen :disappointed: best een redelijk nepworstje hoor maar this ain’t no rookworst.

Echt? Ik vond hem heel lekker en echt rookworstachtig. (Maar ik heb al wel een aantal jaar geen rookworst gegeten)

1 like

Er staan mannen ons dak te inspecteren van een bedrijf en ik ben steeds bang dat er een afdondert of dat ze zeggen dat mn hele dak vervangen moet worden

En zij vond het eerder raar dat mensen haar in de steek laten. Lekker negeren die hap en aan jezelf denken. Het wordt tijd dat ze volwassen wordt, tijdelijk stopt met die studie en haar problemen aanpakt.

1 like

ik vond die van vs prima en unox smerig.

2 likes

Meer huishoudelijk dit, maar waarvoor gebruiken ontvetter bij het schoonmaken? Ik twijfel in de keuken altijd of ik voor bepaalde dingen nou ontvetter of gewoon mn allesreinigerspray moet gebruiken.

Nog een blij ei verhaal:
Wil gewoon even zeggen dat presenteren een van m’n grootste angsten is. Een maand van te voren kan ik me al druk maken dat ik moet presenteren (ik moest vanochtend namelijk). Nou goed ik had dus amper geslapen, buikpijn, misselijk, kon niks eten zowat. Ben vooral bang voor een paniekaanval eigenlijk en dan voelt het alsof heel de wereld vergaat (lekker dramatisch maar zo voelt dat wel). Maarrrr
 het ging echt vet goed! Ik had geoefend en ik was relaxt, praatte duidelijk. Kreeg ook complimentjes achteraf dus ja, lekker on-Hollands om te zeggen, maar ik ben echt trots dat ik het geflikt heb en het bewijst maar weer naar mezelf dat ik dat soort dingen dus wel kan ondanks dat m’n paniek me vaak anders laat denken. M’n dag kan niet meer stuk denk ik! :grin:

55 likes

1 like