Wat je even kwijt wilt #9

Ik heb net ff lekker geslapen. Baal wel een beetje dat ik nu al wakker ben, maar voor de planning van de rest vd dag is het wel beter. Dus ik ga nu maar aankleden

Ja ik kom laatst ook een IPad winnen! Maar snap dat je het gek vindt hoor, want ik vond het ook aardig random hahaha. Gooi ze gewoon meteen weg.
Oh ja dat langskomen haha, ik heb nog nooit iemand gezien hoor.

Ja ik snap je! Alsof ze verhaal komen halen, omdat je het niet hebt ingevuld. Alsof je je moet verantwoorden om iets waar je nooit om gevraagd heb.

1 like

Ik zou die mensen iig een berichtje terugsturen dat het om iemand anders gaat. Ben wel benieuwd hoeveel mensen (die geen berichtje gestuurd hebben en dus nog niet beter weten) een hartverzakking zullen krijgen als ze je broer gewoon weer in levende lijve tegenkomen :stuck_out_tongue:

Had ineens zin in vies lekkere dingen dus ben naar Lidl gelopen voor vanilledonuts en heb ook nog ergens een halve puddingkruimelvlaai gescoord. Nu kom ik het weekend wel door.

7 likes

Ja heb ik. Vond het zo random ook. Diegene schijnt dan te blijven aanbellen totdat je een keer die enquĂȘte doet. Iemand op EFG zei dat je die persoon dan kon bellen om te zeggen dat je geen behoefte had aan die enquĂȘte en dat heb ik dus gedaan.

5m2 :open_mouth: :open_mouth:
Maar je hebt er wel wat moois van gemaakt, het ziet er als een fijn plekje uit!

Ja ik heb daar ook wel eens post van gehad!

—
Ik ben echt suuuper lui. Wil eigenlijk heel veel doen, maar chillen op bed is zoveel fijner. Ik ben moe.

Heb net geen chips gehaald en heb daar nu al spijt van

Haha ja heftig he! We hebben wel een hele grote GK (en een hecht huis) dus dat scheelt. Ik ben er inmiddels wel aan gewend, maar ben ook altijd weer blij als ik bij mijn ouders in mijn grote kamer kan rondlopen haha. Alles went :stuck_out_tongue:

2 likes

Doen ze echt! Mijn broertje had dat een keer, zat ie met zon vent aan tafel allerlei vragen over de wijk te beantwoorden;p

3 likes

@Eddie Donkergroen lijkt me wel mooi, maar maakt de ruimte ook meteen een stuk kleiner. Gezien je aangeeft dat het al zo klein is zou ik daar dus niet voor kiezen, maar juist alles wit of iig licht van kleur houden. Ik zou ook geen kledingrek nemen daardoor, dat maakt het snel wat rommelig en voller en dat zou ik in een kleine ruimte ook niet willen. Dat van @suus zou in theorie evt een oplossing zijn, maar gezien jij juist een laag/normaal bed moet is dat denk ik veel te hoog. Wel heb je van die redelijk platte rollende opbergbakken die je onder je bed zou kunnen schuiven waardoor je meer opbergruimte hebt. Of een bed waarin die al verwerkt zijn, heb je ook ‘normale’ hoogtes in. Een bed van 140 is indd wel een goed idee mocht dat passen, dan heb je toch een tweepersoonsbed maar niet meteen één die alle ruimte opslokt. Volgens mij is die van mij ook 140. En mooie dekbedovertrekken (waar je dan bijv wel kleur in terug laat komen) maken je slaapkamer ook meer af vind ik.

1 like

Haha ja daar had ik nog niet eens aan gedacht, we moeten morgenochtend ook gaan stemmen dus ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen uit de buurt wel even raar gaan opkijken. Ja, je hebt gelijk gewoon even terugsturen dat het over iemand anders gaat, geen extra drama van maken. Blijkbaar heb ik het moeilijk met normaal doen in nieuwe of vreemde situaties :stuck_out_tongue:

1 like

Heb de app niet. Maar misschien de tegenpartij wel.
Ach, hoor net dat mijn beste vriend het boek ook heeft :joy:

Ik heb zo’n fijne middag gehad! Ik ben opgegroeid tussen de bossen en ben nu naar de stad verhuisd, en ik miste het bos ineens heel erg de laatste weken. Nu hadden m’n vriend en ik voor het eerst sinds tijden een vrij weekend dus waren we in de auto gestapt naar een of ander landgoed met bos er omheen. Heel de stad had natuurlijk dat idee dus er was geen parkeerplek meer
 Toen zijn we maar naar een dorpje wat verderop gereden waar een vriend van ons werkt, daar geluncht en toen kwam die vriend met een tip voor een rustiger bos daar in de buurt. Uiteindelijk hebben we dus toch nog heerlijk door het bos gewandeld en ik ben helemaal blij :heart:

13 likes

@Kusjessoldaat Gek dit, in de meldingen van m’n telefoon krijg ik gewoon te zien dat ‘kusjesstad’ me een cadeautje stuurt, maar als ik de app dan open en ik zie het luchtballonnetje staat er nog steeds ‘township’ als naam :thinking:

Je vliegt trouwens wel snel door de levels heen! En @Insouciance helemaal haha, gister nog level 3 toch.

2 likes

Hahaha okee, die had ik niet aan zien komen :rofl: Ben benieuwd dan!

Hahahahah, jep.

Had een nieuwe addiction nodig, was net beetje uitgekeken op m’n vorige spelletje.

2 likes

Hahaha, nee ik ook niet! Ging er vanuit dat je er wel vanaf kwam door het te negeren;p maar zal wel zijn om een responderbias te voorkomen. Maar was wel lachen, m’n broertje van toen 17 met zo’n man van middelbare leeftijd, hij had natuurlijk ook niet hele diepe gedachten over de leefbaarheid van de wijk

3 likes

Ik ben mijn stem echt volledig kwijt en het is zo kut :sob: Voel me echt rot erdoor, kan helemaal niet praten tegen mijn huisgenoten of leuke dingen doen en dan is het weekend wel eenzaam. Verveel me ook :pensive: