Wat je even kwijt wilt #9

Wat een heerlijke dag om spontaan wijn op het terras te drinken :drooling_face:

5 likes

+1, ofja, ben echt heel hees. Klinkt nergens naar, echt kut. Nog nooit gehad. Beterschap!

Hahah geen sushi of roti meer

Hopelijk verlies je nog niet helemaal je stem. Veel gemberthee drinken!

1 like

Ik word helemaal chagrijnig en lamlendig van dit weer, geef me gewoon herfst.

1 like

Ik moet het hele huis + keuken opruimen en ook nog koken. Wie komt helpen?

1 like

Heb net een vega frikadel op. Zei altijd dat het enige wat ik qua vlees miste een frikadel was dus ik was blij dat de vega variant lekker was🙈

3 likes

Voelen jullie je ook altijd Nigella Lawson als jullie koken terwijl je wijn drinkt? Ik heb K-otic opstaan, wijn in Mn hand en Mn maaltijd kookt, voel me helemaal zen.

23 likes

Doe ik nooit maar love Nigella. Heb net 2 afleveringen van haar op 24kitchen gezien en ben daarna altijd helemaal geinspireerd om te gaan koken. Vind haar stem ook zo fijn om naar te luisteren. Ik wil haar eigenlijk gewoon zijn.

3 likes

Jaaaa ze is ook zo knap en zo, echt zo wil ik worden.

2 likes

Ah @Zemraluani ik vind haar prachtig. En vond het laatste stukje van haar kookprogramma altijd zo leuk, dat ze 's nachts naar de koelkast sneakte om stiekem nog wat te gaan eten.

5 likes

Jaaaaa stel je voor dat je haar kind bent, dan kan je snachts gewoon uit 3 super lekkere maaltijden kiezen als je honger hebt. Hier is het enkel 3 jaar oude mosterd en winterpeen en niks waarvan je denkt nou zin in!!!

10 likes

Ik kijk nu de herhaling van ‘Holland tegen België’ van vorige week, maar wat is dat grietje in team NL godsgruwelijk irritant zeg :roll_eyes: Dus nu ben ik voor BelgiĂ«.

1 like

Drukke maar leuke dag gehad! Gesport, naar de markt en supermarkt geweest en 's middags lekker naar het bos geweest met m’n vriend. Ik hou van dit weer :heart_eyes:

Vanavond lekker chillen

2 likes

Jaaaaa. Eindelijk iemand gevonden die dat ook vindt. Ik heb alleen mannen daarover gesproken en die vinden haar ‘zó sexy’ :tired_face::nauseated_face:

Ik heb een dilemma en hulp nodig van insectenexperts. Ik word aangevallen door wantsen en enge mega krekels. Als in: ze zitten sinds ongeveer een week regelmatig op mijn ramen. Ik heb in beide slaapkamers en de woonkamer een raam (dus 3 in totaal) die eigenlijk altijd openstaan op de kiepstand. Maar sinds ik erachter ben dat die beesten daardoor binnenkomen zijn ze dicht. Dat ben ik nu wel zat, ik wil ook wel eens frisse lucht in huis. Ik las al dat ze niet tegen vrieskou kunnen, maar het duurt nog wel even voordat het gaat vriezen. Ik zoek dus het beste moment op die ramen nu open te zetten zonder dat die beesten binnenkomen. Is dat overdag? 's Nachts? Een ander moment? Help :grimacing:

Serieus? Ik vond haar zo irritant en aanwezig. Zo aandachttrekkerig ook. Al maakt dat iemand denk ik ook automatisch een stuk minder aantrekkelijk, wie weet dat ik er anders minder verbaasd over was haha. Dit was ook de eerste x dat ik haar “meemaakte” dus kan haar verder nergens op beoordelen, maar ‘zó sexy’ zou hierbij nooit in me op zijn gekomen haha

De braadworst van de vegetarische slager deed mij aan frikandel denken. Was wel verwarrend door de naam, maar ook lekker.

Dankjewel! Ga ik dat doen!

Mijn god wat een horror ja. Ze zijn ook zo groot en kijken je dan aan alsof ze klaar zijn om de wereld over te nemen.
Afgelopen dinsdag zaten er 5!!! op een raam dat godzijdank dicht was. Toen kwam ik op het idee om mijn slaapkamerraam dat wel open stond ook even te checken. Het gordijn was dicht tegen de zon en toen ik die opentrok zaten er geen op het raam maar wel 2 aan de binnenkant van het gordijn :sob: Ik durfde ze echt niet te vangen dus nu zitten ze wss samen een kernoorlog te plannen in mijn stofzuiger.

3 likes

Ga hem een keertje testen, thanks voor de tip!