Wat je even kwijt wilt #9

Ik heb deze net 5 minuten geleden voor het eerst gezien! Leuk gedaan, kan zo in het nostalgie topic haha

1 like

Nou ik ben rossig hahaha.

Maar ik vind het zo gek nog niet!

Ik heb een pakje blond gekocht om erover te doen En een pakje bruin voor als het totaal mislukt. Maar vind het eigenlijk wel geinig zoals het is! Ik zal morgen een foto posten van voor en na, maar die maak ik morgen met make-up op haha

1 like

Ahhw zo schattig.

1 like

Sorry buren ik heb een kelly clarkson meezinguurtje.

8 likes

Ik heb echt zo’n intense hekel aan ‘komt een man bij de dokter’ o.i.d. maar mijn moeder wil de hele tijd dat ik blijf zitten zodat we samen kunnen “lachen”.

5 likes

Oh zo’n goeie serie :heart:

2 likes

Wat een verschrikkelijk 'Can I speak to a manager’type is die Jenny Douwes. Zum kotsen.

Ze maak zich zorgen om de veiligheid van de kinderen. En dat uit ze door een snelweg te blokkeren. Vreemde opvatting van veiligheid heeft ze.

13 likes

Ja, zo fijn! Ik ben er alleen op de een of andere manier nooit aan toe gekomen om het hele eerste seizoen af te kijken dus ik weet nog steeds niet wie het nou gedaan heeft :sweat_smile: wel een goede reden op het opnieuw te kijken :grin:

Haha ben vooral gefascineerd door z’n ‘bouncy’ haar :o

2 likes

Ja pff erger me dood aan dat mens

1 like

Ze werd wel even mooi op haar plek gezet door Twan. Iedereen aan tafel. Tikkie terug, tante.

4 likes

Ik krijg ZO de kriebels van de discussie bij rtl late night omg

2 likes

Oh wow haha, dan is het echt wel de moeite waard om alles opnieuw te kijken! Wat heb je wel gezien dan?
Ik vond persoonlijk vooral dat seizoen 2 een beetje te lang duurde, en over het laatste seizoen (van vorig jaar) waren de meningen ook best verdeeld.
Heb echter nog nooit een serie gezien waarin humor en horror en mooie beelden en een bijzondere sfeer zo goed samen kwamen.
Disclaimer: ik heb wijn gedronken dus misschien komt deze post wat intenser over dan bedoeld haha

Van mij had ze lekker mogen vertrekken hoor. Maargoed daarom is het waarschijnlijk ook goed dat ik geen talkshow heb.

Wooow ik zag net op mijn insta stories bij een vriendin van heel vroeger voorbij komen dat ze precies dit aan het maken was! Heet ze V en is ze niet zo lang geleden getrouwd in het buitenland?

Ik vind dat die Jenny echt veel te veel het woord krijgt en dat Jerry gelijk heeft dat zij wel een heel betoog mag doen (steeds weer) en hij maar beperkt.

8 likes

JAAAA DIT. JEZUS. ik vreet me op.

Ik ben fan van Jerry.

2 likes

Thanks! Ik ga morgen weer op horeca jacht :smile: Echt een mooie en gezellige stad

Jaa ik wil het echt graag helemaal zien, het is zo goed inderdaad! Ik heb volgens mij gezien tot ergens waar het freaky werd met die red room, denk dat dat iets over de helft van het seizoen is ongeveer? Heb inderdaad wisselende dingen gehoord over de andere seizoenen, ben er wel benieuwd naar. Ik ben zelf ook weer intens enthousiast momenteel dus ik kan je enthousiasme wel waarderen hoor :blush:

Oh dan kan het best wel zo zijn dat je heel seizoen 1 gezien hebt. Wil niets spoileren dus zal er verder niet over uitweiden hehe.
Ik vond het nieuwe seizoen wel heel goed, maar het is wel anders dan de eerste twee, oudere, seizoenen. Wel de moeite waard denk ik!
Als je eraan denkt laat me maar weten hoe je het vindt/vond, ken verder niemand die het ook heeft gezien dus ben wel benieuwd :blush:

1 like