Wat je even kwijt wilt #9

shit ik ben vergeten te zeggen dat ik geen koriander in mn quesadilla’s wilde

Niet verkeerd bedoelt dit maar maak je je niet een beetje te druk om dit? Dat je manager vandaag niet heeft gereageerd betekent toch niet dat het met deze situatie te maken heeft? Misschien was ze druk of had ze even geen zin om te reageren. En er is nu toch ook nog geen aanleiding om te denken dat iemand anders jou dit kwalijk neemt of jou niet gelooft? Ik zou mij er voor nu niet zo druk om maken je merkt vanzelf if iemand jou toch iets kwalijk neemt of iets in die richting. Je kan er nu niks aan doen.

4 likes

oh en trouwens ik vind dat jou niks te verwijten valt in deze situatie!

2 likes

Welke film ga ik vanavond kijken?

• Sierra burgess is a loser
  • Now you see me 2

0 stemmers

Ik voel me ook raar, super vaag. Doe voorzichtig! En veel plezier!

1 like

Ik kijk het vaak terug en spoel dan gewoon door tot de families herenigd worden, dat gepraat er omheen interesseert me totaal niet

Watten in je hoofd, ziek aan het worden?

Ik ben ook zo moe, maar weet wel waardoor het komt. Bij mij is het zelfs zo erg dat ik in mijn dromen(!) mijn ogen niet kan openhouden, echt een vreemde gewaarwording.

1 like

Kun je zalm van de albert heijn gewoon rauw eten? Of kun je dan beter naar een visboer gaan?

Omg ik word echt paranoïde, kreeg zo’n mail dat er van een ander apparaat ingelogd was op mijn Pinterest-account in een stad waar ik echt zeker weten niet was op dat tijdstip. Kijk ik net op m’n Facebook, is er rond die tijd ook daarop ingelogd, in diezelfde stad :scream: Net als een malle al m’n wachtwoorden veranderd maar het zit me toch niet lekker, met name omdat ik een tijd lastiggevallen ben door iemand die in de buurt van die stad woont…

@Santeria Ik snapte het! Ik heb dat altijd als ik flink verkouden ben, vandaar.

@anon98052296 Ik zou het niet doen.

2 likes

Volgens mij ga je er niet dood aan. En mocht je er wel dood aan gaan dan heb je in ieder geval lekker gegeten.

12 likes

Ben vanavond voor het eerst los in het hok!!!

17 likes

Ik snap heel goed dat je hier paranoïde door bent. Heb je wel bij het veranderen van je wachtwoord aangevinkt dat je op alle andere devices afgemeld wilt worden?

1 like

Kan prima, ik doe het ook wel eens als ik een pokébowl maak.

Oh shit, ik weet het niet meer doordat ik zo gestrest was :open_mouth: Maar ik zie nu bij ‘waar je bent aangemeld’ alleen mijn eigen woonplaats, dus ik denk het wel?

Ik vond Sierra Burgess echt een beetje tegenvallen. The kissing booth en To all the boys I’ve loved before vond ik veel leuker!

4 likes

Verander anders nog een keer je wachtwoord, better safe than sorry. Tenminste, dat zou ik doen denk ik.

Ik zit te janken bij All you need is love

Ik ben altijd verbaasd als mensen vertellen dat het niet lukt om elkaar te zien? Hebben ze elkaar 10 jaar niet gezien of zo. Het enige wat ik me kan bedenken is geld… maar zelfs dat kan je toch wel bij elkaar sparen in 10 jaar of ben ik naïef? :sweat_smile:

8 likes

Vaak zitten er wel weinig extra bestanddelen in zo’n pak, maar ik zelf twijfel aan de “echtheid”. Elk pak proeft ook anders ook al zitten er zelfde ingredienten in.

1 like