Haha ja dat was mijn zondagsgoal #levenvolambities #shootforthestars :’)
Maar wat houden die wedstrijden in? Ik dacht ik neem er 1 aan moest ik 110 dieren in 3 uur?
Als je daar gaat staan kun je ook gratis op de Haagweg gaan staan, net over het water vanaf de nieuwe haagdijk.
Pff ik zweet steeds zo erg. Walg van mezelf.
Sorry voor de late reactie, ik heb nu eindelijk een rustig momentje gevonden om hierop te antwoorden. Ik merk dat ik in grote groepen of bij nieuwe mensen echt dichtsla en haast niks durf te zeggen. Ik ben echt een kat uit de boom kijker zegmaar. En dat is vooral lastig wanneer ik mij bevind in een groep vol extraverte mensen die hun mondje wel bij hebben. Ik heb mijn mondje ook wel bij, alleen dus niet in zulk soort situaties. En dat vind ik wel jammer, want word dan ondergesneeuwd. Thnx voor je reactie! Heb jij dit ook?
Oh ik deed daar wel 10 min over ik loop vast gewoon traag, haha
Is odorex dry geen optie
Nja het is niet dat ik constant zweet. Maar moet voor werk veel sjouwen en net naar de trein gerent. En met dit weer is dat niet sjill haha.
Eng berichtje gestuurd, nu telefoon wegleggen onder een stapel kussens.
Ik kreeg ook altijd wel blaren van shabbies. Heb ook vente exclusive, als je wilt kan je een pb sturen dan kan ik je uitnodigen
Super lief, dat wil ik wel ️
Nou, je mag ook gewoon wel even heel zielig zijn hoor!! Kan je een soepje maken/opwarmen? Pf misschien lekker thuisbezorgd? Als je eetlust hebt in orde geval. Wijntje? Thee? Gewoon lekker dekentje over je heen en chillen in bed of op de bank?
O en je dag is niet perse naar de klote als je niks hebt gedaan toch? Een keer wegkwijnen in zelfmedelijden is misschien ook wel ff lekker haha
Aan de man die ik het weekend ontmoet heb. Meer met het strekking van " als je je bedacht hebt is dat prima, ik vond het iig toch leuk"
Moest vandaag bijna huilen tijdens college omdat ik slechte feedback kreeg op mijn opdracht. Zat echt met een stalen gezicht “niet janken, niet janken, niet janken” te herhalen in mijn hoofd. Maar vlak nadat ik aan de beurt was geweest kreeg ik best wel een leuk dirty appje dus toen zat ik alleen nog maar zo:
Ik zeg; doen!
Ugh, waarom moeten m’n vrienden nu al beginnen over oud en nieuw. Ik heb nog steeds een trauma aan twee jaar terug toen ik volledig in de steek gelaten werd en ik wil het er met hen niet over hebben.
Ik haat oud en nieuw. Ben een aantal keer ziek geweest en heb ook niet echt een vast groepje vriendinnen om het mee te vieren en dat terug kijken op het afgelopen jaar vind ik ook kut. Het voelt altijd weer als falen omdat ik bepaalde doelen niet hebben behaald, en dit zijn nieteens hele grote doelen. Maar goed, ik heb nu ook geen zin in kerst omdat ik niet weet of ik dan nog een vriend heb. Klaag verhaal dit hahaha sorry maar ik begrijp je
Toch maar een account aangemaakt!
Las al poos mee, en elke keer had ik het gevoel: oh hier moet ik op reageren! Maar nu kan het eindelijk! Jee!
Hahaha als iik je post lees dan zou het zo de mijne kunnen zijn. Vind er ook geen bal aan en ga het liefst ook daarna naar bed. Soms bblijven mensen hangen en dan kan ik nog alleen maar denken: ga nnou weg want mijn kinderen doen niet aan oud en nieuw en uitslapen
Oh wat onwijs fijn zeg! Nu echt lekker genieten van je nieuwe plek! Gefeliciteerd