Wat je even kwijt wilt #9

Huil.

Acht jaar geleden toen mijn zusje werd geboren heb ik haar naam verzonnen. Het is een combi tussen de naam van mijn vader en moeder en dus origineel. Ze was zelfs de eerste in Nederland.

Nu stuurt mijn moeder net een foto door van een huis in het stadje waar zij wonen dat iemand een dochter heeft gekregen met dezelfde naam. Er hangt een naam bord op het raam. (De stad is helemaal niet groot). En ik vind het ergens echt super stom ofzo? Alsof ze het gestolen hebben. Idk.

6 likes

Bah, ik ben zo gespannen vandaag. En enorm veel maagzuur en ook nog eens diarree net. En het lukt me maar niet om de spanning te doorbreken. Soms is het even weg, maar dan ineens komt het weer.

Zou met een vriendin wat drinken alleen ze laat nog steeds niet weten hoelaat. Zit hier helemaal opgetut te wachten

Mijn vriend die helemaal chagrijnig wordt als ik vraag of jij zn spullen meteen op kan ruimen als hij thuiskomt. Als in: schoenen gewoon wegzetten, sokken in de wasmand flikkeren ipv de grond/schoenen. En als argument heeft ie ja maar ik ben thuis daar heb ik geen zin in.

Ja godverdomme kan je wel gaan zitten mokken maar ik ruim toch ook mn shit op. Jezus hoe moeilijk is het nou.

Oh oke en nu scheld ie op zn spelletje en loopt met zijn sigaret naar binnen terwijl we buiten roken OKE.

2 likes

Wat vinden jullie ervan om, als vrouw, door een man een massagebehandeling te krijgen (in een salon dus)/betrek jij daar de mening van je vriend in? Ik stond er bij het boeken totaal niet bij stil (er was alleen nog een man beschikbaar), ik ga ervan uit dat die persoon professioneel zijn werk doet en ik heb er persoonlijk totaal geen probleem mee. Een vriendin vond dat ik het in ieder geval mijn date (waar ik vrij serieus mee date) moest voorleggen, wat hij ervan vond omdat zij het andersom ook zou waarderen. Nu zit ik echt: hmmmm uhhh wat te doen

Mijn vriend en ik hebben net met een laptop, beide telefoons en Ipad gezeten om meteen toen het online kwam een bepaalde mega mooie handgeschilderde (of in ieder geval een schildering bedacht/gemaakt en toen erop gezet) mok te kopen van Harry Potter en ik voelde me echt overdreven maaar het was ook echt binnen 2 minuten uitverkocht en ik heb er eentje. Ben zooo benieuwd hoe hij er in het echt uitziet :heart_eyes:

14 likes

Ik zou het ook raar vinden als je je date zou vragen wat hij ervan vindt als je naar een mannelijke gynaecoloog gaat, dit valt voor mij in dezelfde categorie.

24 likes

Ik was voorzitter van een stembureau en in onze gemeente was dit zeker niet het geval hoor! Beetje laat natuurlijk, maar ik lig doodop in de zetel :stuck_out_tongue:

2 likes

Lief dat je reageert! Dat is leuk dat je via zo’n weg een goede vriendin hebt! Vind ik helemaal niet triest klinken eigenlijk, juist leuk.
Maar ik bedoel niet eens zozeer voor irl contact hoor, maar gewoon dat sommigen me soms specifiek opvallen en ik denk: jij lijkt me een leuk persoon. Maar ik zeg het niet omdat ik denk dat zij denken “:roll_eyes: whatever ella ik zit niet op goedkeuring van jou te wachten, en jij lijkt mij juist stom”
:’) haha

Heb ook het idee dat ik forumsoulmates van egf mis haha, weet niet of ze weg zijn of een andere naam hebben hier (ik heb wel het idee dat ik totaal andere namen hier veel zie dan vroeger, dus ik voel me echt of ik heel ergens anders ben haha) of dat het gewoon is doodgegaan en geen interactie meer. Geeft ook niet verder, gewoon overpeinzingen.

1 like

Huh nee als je lang een relatie hebt zou ik het misschien erover hebben, maar geen toestemming vragen ofzo. En als je met iemand date al helemaal niet, dat boeit toch helemaal niks?

@Riley @Matilda @Hyde ik ben heel blij met jullie reacties want dat was dus precies wat allemaal door mij hoofd schoot toen ik die reactie van haar kreeg.

2 likes

Huh?? Dat (het voorleggen) vind ik echt idioot en ook zeker niet iets wat ik in een beginnende relatie als standaard zou gaan zetten. Mijn vriend en ik zijn 6 jaar samen en het zou niet in me opkomen om dit soort dingen te bespreken als potentieel probleem.

1 like

Wie mis je hier dan?

Jullie weten altijd alles. Wat is leuk voor twee zestigers in Utrecht in het weekend. Qua museum, tentoonstellingen etc. Mag evt ook in de omgeving

Er schieten me wel namen te binnen maar ik wil helemaal geen zoekactie op touw zetten ofzo juist, het zijn maar overpeinzingen. Gewoon dat het voor mij lijkt soms of niet dezelfde mensen hier heel actief zijn als vroeger. Maar dat idee delen er niet veel volgens mij en het maakt verderook niets uit hoor.
Dat bedoel ik ook met missen, ik bedoel niet omg lege plek in mn hart, maar meer hmm ik lijk veranderingen te zien who is who.

Ik zag al weken een beetje op tegen vandaag, maar uiteindelijk was het minder erg dan ik verwacht had. Ben alleen nu een beetje rusteloos in mijn hoofd maar dat komt wel weer goed.

Tijd voor taart.

3 likes

Nou jongens, ik zit ‘De Handhavers’ op tv te kijken en een boswachter spreekt een bejaarde vrouw aan op het feit dat ze een bloem in de natuur geplukt heeft. Maar oh gelukkig, hij geeft haar geen boete… WTF?! Dit valt onder stroperij in NL? Echt hoor!

6 likes

Er komt een pukkel door op mijn kin. Ik vind het irritant.

Ah oké. Nee, dat idee deel ik inderdaad niet. Zie hier zoveel dezelfde mensen van het oude forum.

1 like