Wat je even kwijt wilt #9

Is het normaal dat het configureren van een nieuwe iPhone lang duurt? (@Zemraluani jij weet dit misschien? Sorry als je het vervelend vind dat ik ne hierover tag)

De tuindeur staat hier gewoon nog open, fucking 24 graden hier in huis. Ik ga dood haha. Als de zon schijnt is het hier in no-time zo zo zo warm :sob:

1 like

JA LAAT ME MET RUST MAN

Haha nee. Kan idd lang duren, ligt aan je wifisnelheid en de grote van het bestand, enige dat je niet moet doen is de iPhone uitzetten, verder geen probleem.

1 like

Oh bah :pensive:

Omgggg ik zie net een brief die ik vorige week heb gekregen van de syndicus van mijn gebouw, over dat we vandaag tussen 9 en 15u geen water mochten verbruiken wegens werken aan de riolering. Toen ik die brief kreeg, dacht ik: boeiend, ik ben toch de hele dag op mijn werk. Maar nu heb ik onverwachts thuis gewerkt en IK HEB HEEL DE DAG GEWOON WATER GEBRUIKT :cry::cry::cry: En de werken waren al eens uitgesteld omdat bewoners zich er niet aan hadden gehouden :cold_sweat:

9 likes

Oh, dat terug kijken doen mijn vrienden gelukkig niet, maar ik heb het ook al een aantal jaar niet leuk meer met Oud en Nieuw (en dat weten ze, maar lijkt ze niks te schelen). Ik was vorig jaar met een vriendin naar Antwerpen en dat was echt prima, gewoon met z’n twee en we zijn allebei niet van uitgaan. Waarschijnlijk gaan we dit jaar weer samen ergens naartoe, dus daar heb ik wel zin in, maar toch voelt het naar als de vriendengroep het over Oud en Nieuw heeft.

En ik snap dat je dan geen zin in kerst hebt. Iets waar je het over wil hebben?

Ja maar je mag dit gewoon doen als iemand in je omgeving iets illegaals doet wat handhaving nodig heeft haha. Je ruikt rook dus je hebt er wel last van eigenlijk!

Ik ben aan het afbouwen met antidepressiva maar nu is het weer zo’n chaos in mijn hoofd dat ik 's nachts niet kan slapen
 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik geloof dat ik er nu ook in zit ;p Even kijken hoe dit werkt, toen ik dit eerder speelde was ik vriendloos en snapte ik er niks van

Ik vind dat dit bericht een beetje een nare ondertoon heeft, alsof @Booklover even tot de orde wordt geroepen en ‘verplicht’ moet reageren? Ze zit hier niet op haar werk. Ze gaf gewoon de informatie die zij vanuit haar werk heeft en nu moet ze een soort van gedwongen in discussie gaan?

5 likes

Nee, ok dat kan misschien niemand weten maar als ik een smiley gebruik is die niet sarcastisch. En ik vraag er gewoon naar omdat zij op mij (ons?) inging, en ik daar weer op antwoordde, en ik het dan wel logisch vind om ook weer antwoord te krijgen. Ze zit niet op haar werk, ze was ook niet “ingeschakeld” omdat we haar “nodig” hadden als je snapt wat ik bedoel (kan me niet goed uitdrukken merk ik). Ik heb althans niet uitdrukkelijk gevráágd of ze zich wilde mengen vanuit haar werkpositie, dat deed ze uit eigen beweging, en dat is toch wat een discussie is? Helemaal niet naar bedoeld hoor.

Ze heeft bovendien gezegd dat ze er later op terugkomt, en dat vind ik top en dat is alles!

2 likes

Ik word zo moedeloos van de huidige situatie op de woningmarkt. Ik zoek al maanden naar een betaalbare woning en bijna elke dag zijn er wel weer nieuwe uitzichtloze nieuwsberichten. Misschien toch minder veeleisend worden, maarja ik wil ook niet in een dorp ver weg wonen waar ik niemand ken

1 like

Ik wil in de herfstvakantie een dagje alleen naar de sauna gaan. Zal ik naar SpaWeesp of spapuur in Tilburg gaan? (Tilburg is 20 minuten minder rijden 50/70).
Die in Weesp klinkt volgens de recensies net iets beter maar ik weet niet of het echt veel uit maakt.
Heeft regio Amsterdam deze week eigk vakantie? Want voordeel aan Tilburg is wel dat ze geen vakantie hebben die week.

• Weesp
  • Tilburg

0 stemmers

Ik snap je. Ik vond je post wat dwingend overkomen, maar zo bedoelde je het dus niet!

Inhoudelijk was ik het trouwens 100% met je eens in de discussie

1 like

Het was niet naar bedoeld! Ik hoop dat @Booklover dat ook niet zo ervaart, maar ik zal beter op mijn woorden letten.

1 like

Dus dat hij al een uur hierop staat is niet raar? Ik kan ook niet klikken op het onderste menu :sweat_smile:

1 like

& @Insouciance Ik PB jullie even!

2 likes

Wow, fijn dat je oke bent, maar wat klote zeg! Zo nieuw nog je auto
 hopelijk kan ie snel gefixt worden, en hopelijk hoef je niet elke dag 2u met het OV te reizen tot hij gemaakt is?

1 like

In Amsterdam is het volgende week pas herfstvakantie. Alleen regio zuid heeft nu vakantie volgens mij

Hmm das wel vreemd want dit krijg je na de installatie, het scherm hierna is dat je klaar bent, dus das niet de bedoeling idd.

Heb je een iCloud of iTunes kopie teruggezet?