Wat je even kwijt wilt #9

Ik vind het leuk dat dit zo’n lief en behulpzaam topic is

4 likes

Ja, ik veel, maar veel ook niet dus. En gewoon in andere mate. Boeiend…

Ik wou soms dat ik een man was. Puur om dan de gendergrens op te zoeken, nagellak dragen, vrouwenblouses of vlechtjes e.d., maar op een stoere manier. Om te tonen dat het niets af doet van je “mannelijkheid” als je dat soort dingen leuk vindt ofzo.

Het is niet alsof ik nu zo’n uitgesproken of flamboyante stijl heb, dus ik weet niet of ik het ook echt zou doen, haha, maar ik vind het wel heel cool als ik het bij anderen zie.

Ik vind het als vrouw wel fantastisch om me in “ultra-mannelijke”/typisch mannelijke groepen te mengen. Extreme vechtsporten of informatica e.d. En me dan supervrouwelijk kleden en “bam”, stiekem een stoer wijf dat mannen in de ballen slaat (als training hé, niet uit agressiviteit).

4 likes

Uhm ligt er aan wat hun interesses zijn, maar ik vind universiteitsmuseum erg leuk (natuurhistorisch, met allerlei dingen op sterk water en botten en ook een mooie botanische tuin). Je kunt ook naar centraal museum (modern) en daar fietsen huren om naar rietveld schroder huis te fietsen en daar een rondleiding te krijgen :slight_smile:

4 likes

Ja heerlijk! Heb slaaptabletten gehad waardoor ik als een roosje sliep dus die neem ik nu weer. En tegen hyperventilatie overdag heb ik oxazepam, super fijn!

1 like

Als ik me niet vergis betekent die taart achter je naam dat het je verjaardag is toch? Weet niet of je daarom tegen vandaag op zag, maar fijn dat het meeviel vandaag en bij deze toch nog gefeliciteerd, geniet van je stuk taart!

3 likes

Ik ga vandaag naar Hobbiton! :heart_eyes:

6 likes

Zoiets ja!

@LizzyBennet Oké hier kan ik echt wat mee, want ik hang mn wasrek altijd propvol. Ik doe maar 1 keer per week kleren wassen vanwege het milieu, maar ik was dan wel gelijk bijv. 2 broeken en 5 shirtjes en 5 hemdjes, dus dan hangt mn rekje propvol. Ik ga dan maar wat meer in etappes wassen (wel zonde, maar ik weet het anders ook niet)

@Chuckie ik ga kijken naar dubbel centrifugeren, thanks! En dingen languit ophangen doe ik soms al, ik heb een kledingrek en alles wat niet op mn droogrekje past doe ik dan op het kledingrek op een hanger en die dingen ruiken inderdaad niet raar.

@Canvastas zou kunnen, ik ga hem binnenkort eens op 90 draaien met schoonmaakazijn, wie weet helpt het

@hanson azijn als wasverzachter is ook slim, ik gebruik zelf wasnoten en een beetje wasverzachter van Robijn en sommige dingen ruiken mega lekker naar die wasverzachter en andere dingen echt goor en muf, dus ik vind het lastig om te bepalen of die wasverzachter nou goed of kwaad doet.

@Nidorina ik heb geen kast… alleen een kledingrek. Dus aan mn kast kan het niet echt liggen. Ik heb geen raam, wel een balkondeur en die doe ik snachts natuurlijk dicht, maar die zou ik op het haakje kunnen doen, maar dat vind ik wel eng. En mn was snachts op het balkon zetten vind ik ook mwah, straks gaat het regenen en dan kan ik alles opnieuw wassen…

@anon53054661 ja ga ik sowieso even doen deze week! Het is inderdaad zwarte was, haha. Ik gebruik zelf wasnoten en robijntje wasverzachter. En zweetplekken zijn het niet, het is gewoon een muffe geur.

OKE megathanks allemaal!!

5 likes

Ik heb echt zooo’n leuke dag gehad vandaag!!

13 likes

Klopt, ben inderdaad jarig en dat is ook precies waarom ik tegen vandaag op zag. Lief, dankjewel :hearts:

1 like

@anon98052296 kun je de truien niet ophangen om te drogen? Scheelt ruimte aan je wasrek.
Maar misschien is dit al gezegd, dan excuses.

1 like

Heb je een foto?

Ik heb zo’n ontzettend leuk weekend gehad! Nu moet ik m’n vriend wel weer een maand missen, maar het was echt geweldig :smiley:

4 likes

Gefeliciteerd @Disconnected :balloon::tada:

@Disconnected Fijn dat het toch meeviel vandaag, en gefeliciteerd!

Hallooo joe ik ben er weer. Oeh mijn eerste post op dit forum. Ik snap er nog niet veel van, en weet ook niet hoe actief ik ga worden, de forumpauze beviel mij wel. Was alleen erg nieuwsgierig hoe het met iedereen was en wie hier allemaal zitten, maar weet niet echt of ik daar nu achter ga komen eigenlijk, kwestie van hier langer meelezen dan een kwartiertje denk ik :stuck_out_tongue:
En een vraagje: zijn er veel topics verborgen voor meelezers en alleen toegankelijk voor frequente posters? Want ik denk dat juist die topics mij interesseren (het date topic bijvoorbeeld).

48 likes

@Flamoes @Disconnected Gefeliciteerd! :tada::confetti_ball:

Jeeeeeeej!!!

1 like

Je moet 50 Posts hebben en dan toestemming vragen aan een mod idd

1 like