Ja als het goed is wel
Oké, das prima in principe. Gebeurt er iets als je de aanknip indrukt? Je kan ook niet drukken op vorige? Als ie echt niks meer doet kan je m herstellen, zoals hier:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201263
Je kan je kopie dan erna weer zetten, omdat ie al voorbij de kopie terugzetten is lijkt het me vrijwel onmogelijk dat de fout in je kopie zit, dus dat zal geen probleem moeten zijn. Succes!
Nee gelukkig niet, ik heb nu de auto van Mn moeder en krijg morgen een vervangende auto. Hopelijk heb ik snel weer Mn eigen (of een nieuwe als hij Total löss is, wil niet dat hij een wokstatus heeft gehad)
UGh ik heb net hetzelfde. Ik zie af en toe een woning die ik geweldig vind, maar die is dan binnen een paar uur verkocht voor veeeeel te veel geld. Ik hoop echt dat hier verbetering in komt.
In het algemeen heb ik wel het gevoel dat wij de generatie zijn die alle problemen op zijn dak krijgt. Woningen, jobs, milieu… die babyboomers vervloek ik soms echt (sorry ouders).
Als er veel schade is geweest aan een auto https://weblog.independer.nl/autoverzekeringen/wok-status-auto-wat-nu/
Probleem is dan dat je hem een stuk moeilijker dan verkopen, want het is een ‘schade auto’. (En nu dus pas 2 maanden oud).
Ben inderdaad blij dat ik niets heb en maar even afwachten.
Ik vond weesp maar matig. Weinig voorzieningen en klein
Ik heb net bedacht dat ik stenografie wil leren en het valt tegen hoe makkelijk het is haha. Ben benieuwd of ik dit ga volhouden of dat het zo’n tijdelijke obsessie wordt.
Hahaha wat erg… Dat heb ik ook eens gedaan, incl naar de wc gaan en doortrekken. Ik hoorde die mannen daarna boos schreeuwen dus toen ben ik mijn huis natuurlijk niet meer uit gekomen
O man als je de keeltyfus hebt en dan gaat liggen. Je hoest je helemaal in het zweet, elke nacht weer
Ik ga naar Tilburg! Op maandag, hopelijk is iedereen dan hard aan het werk en niet daar.
Het is inmiddels gelukt drankje! Hij doet het eindelijk
Drankje was dankje…
Pff bijna helemaal beter maar nu heb ik kriebel hoest… i need sleep.
Ik heb een bericht terug maar ik durf niet te kijken
Ahhh ik ben nieuwsgierig! Heb je al gekeken inmiddels?
Huh hoezo dat?
Die achterlijken van beneden zitten al een paar uur lawaai te maken en met de voordeur te slaan. Heb al oordoppen in dus meer kan in helaas niet doen. NOG MAAR 5 WEKEN
Haha ja " we zien wel hoe het loopt" en nog wat losse berichtjes
Kan ik nog weinig mee maar oke.
Ik ben mijn ex gewend…veel directer haha.
Nou oke dan zien we wel even hoe het loopt
We zien wel hoe het loopt vind ik echt een kut antwoord…
@Santeria hmm, zal vast wel meevallen toch!
Ik ben aan het snapchatten met iemand. Maar ik wil altijd mijn haar los op foto’s. Resultaat is dat ik al 15 keer mijn haar los en vast heb gemaakt omdat ik er niet uit wil zien als een broccoli
Haha ja is het ook eigenlijk.