Wat je even kwijt wilt

Als ik vandaag mijn studiedingen afmaak, mag ik morgen shoppen. Goede deal lijkt me

4 likes

Oh haha ja dat snap ik dan wel. Ik word altijd heel chagrijnig als mijn vriend onaangekondigd mensen over de vloer laat komen, want ik wil eerst altijd even opruimen :joy: Wij wonen te klein voor mijn hoeveelheid kleding, waardoor het echt al super snel weer een rotzooi is.

Deze meid komt ook even d’r bed uit, jezus wat voel ik me verrot. Krijg je als je te laat gaat slapen.

Haha ja precies!

Zo hehe ik ben bijgelezen, wat een gezellige bedoening hier!

Dan kom ik ook nog maar even mijn plasje doen. Ik word soms zo ongelofelijk chagrijnig van vriendinnen die mega gierig zijn. Ik kreeg net letterlijk een tikkie voor €1,50 terwijl deze vriendin regelmatig bij mij komt eten en ik daar nooit geld voor vraag. Gaat me uiteraard niet om het geld, maar om het principe…

1 like

Zie ook het ‘gierige acties’ topic voor meer van dat soort acties. Erg is dat he… snap dat ook nooit zo goed over zulke klein bedragen.

Dit topic gaat snellll. Heb elke x wat bij te lezen als ik op Mn telefoon zit. Super leuk!

4 likes

Oh goeie, dankjewel! Had dat topic nog niet ontdekt haha.

Ja je hebt gelijk… Eerst deed ik er niet zo moeilijk over omdat zij nog studeerde en ik al werkte, maar inmiddels werkt zij ook dus gaat dat niet meer op.

Ik moet echt uit mn bed komen, gaan douchen en ontbijten. Moet straks werken, huilonnn!

1 like

Ik heb een kater pfffff, zo’n hoofdpijn maarja eigen schuld he😅

1 like

@Polska wat erg, heel veel liefs en sterkte

@Oprah ik kan er echt niet tegen dat ik niet weet wie jij hiervoor was :face_with_symbols_over_mouth: haha. Echt ik respecteer het feit dat je hier ffe een nieuw alterego wilt dan op EGF (want heb ik zelf ook), maar aaargh ik denk je schrijfstijl te herkennen maar kan het gewoon niet plaatsen!! Irritant haha

1 like

Heb de hond van mijn ouders een dag bij mij thuis. Dat beest pikt steeds mijn ligbed

Ik heb zin om naar het bos of zo te gaan, voor een wandeling, maar het dichtste bij is het Amsterdamse bos en dat is 10 km fietsen en daar heb ik geen zin in :unamused:
Wil naar buiten maar wil niet mn standaard rondje door de stad, heb geen zin in die drukte vandaag

Haha je bent niet de enige hoor, ik blijf lekker binnen vandaag en ga gewoon de hele dag leren. Kan wel in de tuin gaan zitten maar de zon en ik zijn toch geen vriendjes. :crab:

3 likes

Hoi! Ik wil ook wat vaker meeposten (postte hiervoor niet zoveel, alleen af en toe en vooral in vegan topic)

Verder niet veel te vertellen behalve dat ik er heel lang over gedaan heb om dit topic bij te lezen haha

5 likes

Ik ben aan het hoelahoepen in de tuin :sun_with_face::full_moon_with_face:

8 likes

Ik heb nu mijn periode, maar mijn buik was inderdaad heel plat geworden! Hoeveel dagen ga je doen? Ik heb de 28 dagen versie dus ben heel benieuwd haha. Naar de wc gaan valt wel mee bij mij, maar mijn stoelgang is niet mega goed. Er zijn nu nog dagen dat ik gewoon niet hoef en ik drink het in de ochtend ook wel eens rustig op mijn werk haha. Bij mij is het meestal de combinatie van avond + ochtend thee die echt werkt wat dat betreft.

Maar misschien moet je dan niet je instagram delen want dan is je anonimiteit zo weg :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik was net getuige van een racistische buschauffeur en ik ga een klacht indienen bij het vervoersbedrijf. Hoop dat er iets mee gedaan wordt.

21 likes

wat gebeurde er precies dan? jammer dat er zulke dingen plaats vinden. maar ik vind het echt super dat je actie onderneemt! (daarom de like)