Wat je even kwijt wilt

Heeft hier iemand tips voor Gent? Wil er morgen naar toe gaan. Watmoet ik echt niet missen, eettips ik hoor het graag!

OK ik heb misschien een hele domme vraag. Ik heb altijd geleerd dat niet alle kaas (100%) vegetarisch is vanwege dierlijk stremsel. Maar heel veel vegetariërs eten toch kaas en nu ben ik in de war

Nee hoor, ik word binnenkort 27 en heb hetzelfde

3 likes

Meh

Vorig jaar eind juni had ik met een vriend bijna seks gehad (zegmaar alles behalve dat omdat ik ongesteld was) nadat hij me opeens om 2 uur 's nachts belde en we mdma hadden genomen. We hadden de weken ervoor niet echt contact gehad maar ik wist wel dat hij casual met iemand aan het daten was maar ging er vanuit dat dat over was.
Dus na die heftige nacht zeg ik opeens om 11 uur 's ochtends van ja hoi maar hoe zit het nou eigenlijk met Anne?
“oja… ja ik was haar eigenlijk vergeten”

wtf? ik heb toen het contact verbroken want voelde me echt klote over dat het was gebeurd en blijkbaar kunnen we geen vrienden zijn

maar nu zit ik net ff Anne’s instagram te stalken en het blijkt dat het gisteren hun 1 year anniversary was dus ze waren gewoon al echt super exclusief op dat moment dat het gebeurde :fearful: pff echt vind het zo erg dat het gebeurd is

Ik lig buiten op de bank met een dekentje en ik ben zo moe dat ik denk dat ik hier vanavond maar ga slapen.

2 likes

hier een lijstje met wat favorieten van me :slight_smile: Helen B & vrienden is ook een leuk winkeltje!

Ik heb ooit hele lekkere tapas bij La Malcontenta (ofzoiets) gegeten, was niet zo’n all you can eat frituur tapas maar nog vrij authentiek.

2 likes

Zo, het komt hier even met bakken uit de hemel zetten (onweer) en ik lig in bed met bier na een goede sekspartij.:heart:

6 likes

Oh nee gaat het regenen? En natuurlijk een like voor de rest van je bericht.

:mad::redface::rolleyes:
Love dit!! #Memories #Rip #throwback

6 likes

Hier (West-Brabant) plenst het, maar volgens buienradar is dat alleen maar in het zuiden van het land. :wink:

Dan toch maar zo naar binnen.

Dit is zo herkenbaar!
Ik krijg het dagelijks benauwd van het idee dat ik nu echt volwassen ben en er zo veel van me wordt verwacht (ook door mezelf). Kan er soms wel van janken.

5 likes

Ohh ik heb ook echt zin in veel regen!! Ik vind dat altijd zo gezellig als ik binnen zit. Helaas woon ik in het westen en blijft het droog :sob:

1 like

hier niet ik woon ook in brabant

Aaaah jammer! Jaa heerlijk hè. Liefst in bed en dat het dan plenst op het dakraam. Zo fijn vind ik dat!

2 likes

Ik ben 2 maanden geleden 27 geworden en heb precies hetzelfde. 26 voelde veel jonger en midden twintig en dan kan je nog lekker aanklooien maar 27 klinkt zo volwassen. Helpt ook niet mee dat iedereen om mij heen op die leeftijd alles al voor elkaar had en ik geen flauw idee heb wat ik met mijn leven aan moet. Maar ik blijf gewoon aanklooien en dan zie ik t wel.

7 likes

Andere hoek? Ik zit in omgeving Breda.

@Amphitrite oh en ik typte deze laatste zin wel heel stoer maar eigenlijk raak ik steeds half ib paniek als ik eraan denk dus wie hou ik ook voor de gek

2 likes

zit in de trein van db naar tilburg maar niks

Vaak lijkt dat ook maar zo he. Dat ze alles voor elkaar hebben.

4 likes