Klinkt nog steeds als mijn huisarts hahaha.
Nou er zijn dus hele kleine dingen gebeurd naar mijn mening. Zoals dat ik op Koningsdag eerder naar huis ben gegaan omdat ik me niet lekker voelde. Zij heeft dit gezien als haar in de steek laten en bewust naar huis gaan om haar alleen te laten.
Ten tweede wilde ze opeens niet meer mee op vriendenweekend, en heb ik geprobeerd haar op andere gedachten te brengen. Puur voor haar omdat ik dacht dat dit niet de gewenste oplossing bood. Maar wederom is ze zo boos op me geworden en zou ik alles voor mezelf doen en moet alles op mijn manier doen en het zou me niks interesseren hoe zij zich voelt blablabla.
Dit lijken nu misschien niet hele grote dingen, maar ze is echt heel erg tegen me tekeer gegaan om deze dingen. Echt abnormaal hard. En dat is eigenlijk waar ik tegenaan loop.
En als ik wat zou zeggen is het idd voor mijn eigen gemoedsrust. Is dat het waardâŠ
Haha nee totaal niet! Daarom wist ik wel zeker dat je het niet bent. Moet zeggen, denk dat haar makeup wel minder on fleek is dan die van jou vaak (althans het beeld dat ik heb nav je posts dan).
@anon13937616 @Smash Thanks! Dit relativeert de boel wel weer een beetje! Waar Adje tegenaan liep ben ik dus ook heel bang voor. Misschien is het dan de energie niet waard.
Mijn collegaâs klagen er ook over dat het bizar slecht gemaakt is! Er zaten ook best rare vragen tussen wat ik hoorde. Kan het me zo alleen even niet meer voor de geest halen welke precies.
Ja nu met context zou ik mijn schouders ophalen en hoe balen dan ook, het achter me laten. Vind dit nogal rare uitbarstingen van haar kant.
Ik heb volgens mij redelijk grote ogen maar waar ik me vooral van bewust ben is dat ik ze echt heel wijd kan sperren. Klinkt nou alsof ik een vogel ben maar nee. Op de middelbareschool vonden klasgenootjes het altijd fascinerend hoe ver ik mijn ogen kon sperren. Nouja, die blik gaf ik dus aan Mn babynichtje, en het zal idd wel eng zijn. Ze ging direct janken haha, of geen haha
Ik heb de hele dag vet gezond gedaan dus ik schuif er nu een Sub chicken supreme in ajuus.
Ik heb een weekje vakantie (yes!) en ik ga gewoon helemaal ultiem chillen en tot rust komen. Zal wel veel forummen worden. Hoop dat het een mooi opstapje is om wat meer mee te posten ipv dat eeuwige meelezen van me .
Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik me moet voelen nu. Vooral niet omdat ze uit elkaar zijn omdat mijn vader âecht ruimte voor zichzelf nodig hadâ. Maar misschien trek ik overhaaste conclusies.
Misschien is het echt âeen vriendinâ. Ik weet niet hoe je band met je vader is, maar je kan hem appen dat je het gevoel had dat het âmeer dan een vriendinâ is en of dat klopt. Het kan dan natuurlijk wel zo zijn dat hij bevestigt en ben je klaar voor dat antwoord? Ik kan me voorstellen dat je nog niet zo ver bentâŠ
Ik zit er over na te denken om een weekje een Grieks eiland te gaan bezoeken voordat school weer begint in september, maar ik ben alleen en heb geen rijbewijs dus weet niet zo goed of dat echt te doen is. Twijfel ook want vind het nog wel redelijk prijzig (al zit ik wel naar all inclusive te kijken haha).
Wel gesmeerd maar ben denk ik toch verbrand
Bij havo was het in het begin vrij vaak antwoord A en later bij een stellingenvraag 4x niet waard. Bij vwo waren er veel rare vragen, en bij een volgordevraag was het antwoord gewoon a-b-c-d, heel flauw. Kutexamen!!

Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik me moet voelen nu. Vooral niet omdat ze uit elkaar zijn omdat mijn vader âecht ruimte voor zichzelf nodig hadâ. Maar misschien trek ik overhaaste conclusies.
Dit heb ik ook meegemaakt. Ik zou er gewoon naar vragen, maar zonder oordeel, ook al voelt het nu voor jou heel gek.
Ik heb het zelf nog niet gebruikt maar ik las iets over zout spray! Dat je lekker van die beach lokken krijgt. Ik ga 't iig van de week halen!
Ja hoor, alleen kan daar echt wel. Bussen zijn onbetrouwbaar, dus je zal dan misschien wel in hetzelfde dorpje zitten steeds. Maar je kan ook een excursie boeken natuurlijk. Maar weekje aan het strand liggen daar is niet vervelend (wel opletten dat je een badplaats kiest met een zand- en niet een kiezelstrand). Ze hebben daar ook veel leuke Airbnb dingen!
Treat yo self

Heb twee rosĂ© op en ben echt gaar en moe en moet nog tot 1 uur ofzo. Heeelp. Het is ook echt fucking warm in de zon. Ben echt op zoân dorpskermis, er was net een soort Anton aus Tirol aan het zingen.
Maar wel gezellige mensen.
ik like dit bericht uitsluitend vanwege de laatste zin, voor de duidelijkheid.
Ik zie dat iemand van EGF in Parijs zit op instagram en ik weet niet wat haar gebruikersnaam was en of ze ĂŒberhaupt naar een nieuw forum is vertrokken.
Ik ga wel even flink onderzoek doen dan, ik zat te denken aan Zakynthos. Ben wel echt van het dingen doen en dingen zien dus een week aan het strand liggen is ook niet helemaal aan mij besteed, misschien twee daagjes en dan heb ik het wel gezien. Bedankt voor het zandstrand tip, daar had ik dus echt niet aan gedacht!
@Vanitas weggehaald~