Zeker zo opgevat
Wat betekent het als iemand naam/avatar zo lichtgrijs is?
Hahahaha jouw profielfoto
Oh oké! Ik zie nu op het oog wel alleen licht- en donkergrijs. Kun je op den duur dan ook zwart worden ofzo?
Aantrekkelijke man ben ik ofniet
Huh, ik zie überhaupt geen verschil haha
Nee dat lichtgrijs is wel ~zeldzaam~
Heb het nog maar 2 of 3x gezien ofzo
Ik pas een broek van drie jaar geleden niet meer Aan de ene kant is dat vrij logisch, maar aan de andere kant voel ik mij dan ook meteen dik
jeetje jullie posten echt te veel man, kan het allemaal niet bijhouden
ik ben bij mijn schoonouders maar ik moet poepen
Ik ga vanavond naar een club waar je alleen binnenkomt als je “classy” gekleed bent. Denk aan van die mensen die flessen bestellen aan de VIP tafel en shisha roken. Dus een beetje ordinair. Ik ben nog nooit naar zo’n club geweest (soort thalia achtig) en ik heb er echt zin in want ik doe dat nooooooit en het is ook totaal niet mijn stijl, maar echt even zin om helemaal uit te pakken!!! Lekker veel make up op en ordinair erbij lopen yaas.
Ik zit ook op beiden omdat ik niet kan kiezen. Uiteindelijk kies ik er wel een hoor, maar heeft zijn tijd nodig voordat ik een keuze kan maken. Ben slecht in kiezen ahahaha
Heeft er iemand een premium account op Studeersnel?
was gwn een grapje naar aanleiding van de poll in een fb groep, had mssn een andere smiley moeten gebruiken ofzo
Studiedingen zijn klaar. Nu heb ik niets meer te doen
Goed bezig! Ik moet nog beginnen… zit natuurlijk weer achter mijn laptop op het forum. Maar ik ga zo echt beginnen hoor!!
Jaa, die heb ik!
You can do it!
Hehe dit doet me er aan denken dat mijn broertje in het ziekenhuis bij creatieve therapie ‘over zijn gevoelens moest kleien’ en dat hij toen een asbak had gekleid. Zelfs toen hij ziek was, was hij nog zo grappig. Dat heeft me er echt doorheen gesleept.
#emo
*omg dit klinkt echt alsof hij dood is maar hij is niet meer zo ziek, dat bedoel ik.
Ik ben zo extreem benieuwd naar hoe @Krabsalade eruit ziet. Ik heb altijd zo’n bepaald beeld van artsen