Wat je even kwijt wilt

Wat zijn er veel mensen online op de vroege zondag ochtend.

1 like

Dat zeker!

Was ik dus vergeten dat alles dicht was door 1ste pinksterdag en had ik dus geen eten in huis
 Was ik toch maar naar de bieb gegaan om aan mijn scriptie te werken waar ik echt totaal geen motivatie voor heb was die f* bieb OOK dicht! Echt hoe stom kan je zijn door er twee keer niet aan te denken. Omg op mezelf.:rofl:

1 like

Hahaha maar ook OMG op Nederland hoor, ben echt klaar met al die dichte voorzieningen. Wil gewoon naar de Ap kunnen als ik daar zin in heb. Heb ik elk jaar met Pinksteren, maar dit jaar nog meer :weary:.

2 likes

<3 mijn supermarkt die 365 dagen per jaar open is

2 likes

Wat kut man :pensive:
Heel veel sterkte en hopelijk komt je vader er weer bovenop! Ziekenhuizen zijn vreselijk, maar ik vind het in dit soort gevallen toch wel heel fijn als je beseft dat er altijd iemand in de buurt is die, zo ongeveer, weet wat te doen mocht er zich weer iets voordoen.

En wat fijn dat je vader het nog wel voor elkaar heeft gekregen om contact te zoeken!!!

mijn havermout kookte net over in de magnetron en dat maakt altijd zo n teringzooi, geen zin in op de zondagochtend laat me rustig wakker worden joh

1 like

@Polska Knuffel! Veel sterkte, hopelijk is hij er snel bovenop.

Ik vind dat volume poeder altijd een beetje viezig, maar beach/sea salt spray werkt bij mij goed! Nou is mijn haar wel van zichzelf al best dik en stug, dus als je heel fijn en dun haar hebt heeft dat denk ik minder effect

@Krabsalade ohja BIG shampoo van lush werkt ook heel goed.

2 likes

@Polska Wat fijn dat hij je heeft weten te bereiken. Sterkte!

@Krabsalade Heb je laagjes in je haar?

1 like

Sterkte! :heart: hopelijk krijgen jullie snel een beetje goed nieuws

Welke heb je? Ik zou dat eigenlijk ook moeten doen
 :slight_smile:

Fijne (eerste) Wereld Bijendag allemaal (@quantum in het bijzonder)!

12 likes

Oh fijn thnx! Ga ik daar van de week om :slight_smile:

@Oprah misschien eens een ‘deep cleansing’ shampoo gebruiken. Is extra reinigend (duh) en je haar wordt daar vaak wat droger van. Maar als je als juist een vette hoofdhuid of vet haar hebt zou dit juist wel fijn kunnen werken. En droogshampoo heb je vast al geprobeerd? Maar daar vind ik verschillende varianten ook fijn van. Vooral de kappersmerken hebben (vind ik) de fijnere droogshampoo, die minder viezig voelen dan batiste oid.

Omg kun je niet zo’n pakje voor je baby kopen? Love babies in pakjes.

1 like

Ik moet duidelijk minder eten, mijn broek zit strak (100% eigen schuld). Straks maar aan het water en thee zonder suiker (niet dat ik ooit met suiker drink) :nerd_face:

Sterkte met je vader! Wat fijn dat het gelukt is op tijd hulp in te roepen. En vergeet niet zelf je rust te pakken tussendoor, zodat je van steun kan blijven zijn :heart:

@anon18225511 haal je de spoiler even weg uit de quote :blush:

1 like