Wat je even kwijt wilt

Hoelaat is het daar?

Vet chill, mijn vriend en ik gaan deze zomer 2 maanden door Europa reizen maar zijn nu al voor volgend jaar roadtrip door Amerika aan het plannen. De leven!

6 likes

Mijn schoonmoeder heeft er eentje. Zij kan dat water niet verwarmen of af laten koelen. Bestaat dat? Ben nu benieuwd haha. En bij haar is het al een aantal keer lek gegaan. Dan heb je plakspul, wat lijkt op het spul om je banden te plakken. Slaaplekker :wink:

1 like

Sharing is caring vriend

1 like

Zo fucking heet

1 like

In dit topic staan er al veel handige tips overšŸ˜„

Haha, ja ik heb ook een hor, maar wel eentje van de Xenos die met klittenbandrandjes vast zit dus dat is niet zo moeilijk voor een eventuele inbreker. Maar ik heb de nacht overleefd! Ik heb gewoon te veel films gezien.

Wat zouden jullie doen? Code geel en een dag pretpark?

Vriendin wilt gaan, ik niet. Note: ben bang voor onweer en heb er een kostbare dag vrij voor moeten vragen zij was al vrij.

Moeilijk! Ik heb op buienradar net 24u vooruit gekeken (voor zover dat kloptā€¦) maar als dat waar is komen er over het algemeen vanaf later in de middag pas buien. Misschien kunnen jullie optijd gaan en als het gaat onweren bijvoorbeeld rond 15u dat je ook al naar huis kan?

Ik ben zooo moe. Ik heb gister echt maar een uurtje tijd voor mezelf gehad en vanavond heb ik weer sociale dingen, maar blijf maar een uurtje hangen denk ik. Kan niet afzeggen anders had ik het gedaan.

Er is geen machinist voor mijn trein. Nu kan ik niet werken, jammer zeg. :disappointed_relieved:

2 likes

Ligt er aan waar het is. Ik zie nu dat voor het westen het vanaf 1 uur al gaat onweren, dan zou ik niet gaan. Zou dan eigenlijk thuis blijven, zeker als je niet vaak vrij vraagt en toch niet wilt gaan, dan kan je beter je vrije dag besteden aan iets dat je wel leuk vindt!

Brabant! Efteling. Gelderland wordt gewaarschuwd. Maar weet niet meer hoe serieus ik die waarschuwingen moet nemen tegenwoordig.

Ik vraag me af hoe mensen fatsoenlijk kunnen slapen in die warmte. Heb de halve nacht wakker gelegen, ben kapot. En heb ook nog een tentamen vandaag :neutral_face:

1 like

Ik moet vanmiddag na mijn werk een heel stuk rijden. Ik hoop dat ik niet middenin dat onweer e.d. zit.

No way joseāœ‹ oh shit. Deze zit nu zelfs in NY voor werk zie ik net. Maar succes met vinden van een ander. Is het waard.

Waaaaarom heb ik alleen hele korte broeken en lange skinnyā€™s
Ik ga nu al dood
En waarom mag je eigenlijk geen korte broek aan op het werk als vrouw
Oe oe oe dan zie je benen!!! Heftig

6 likes

Volgens mij kunnen vrouwen juist nog rokken of jurkjes dragen en zijn korte broeken voor mannen helemaal not done.

Edit: ja tenzij je plantsoenen staat te schoffelen.

11 likes

Oh op mijn werk mogen mannen wel korte broeken, vrouwen ook wel maar alleen tot net boven de knie (en die bestaan bijna niet?!)

Dat is een stom begin van de dag. Kijk ik uit het raam wordt er allemaal groen weggesnoeid. Terwijl ik er gisteren nog liep en zo blij was voor alle insecten. Ik vind het zo stom dat het belangrijker is dat mensen ā€˜netjes en overzichtelijkā€™ leven in plaats van dat ze een beetje rekening houden met andere dieren.

7 likes