Gefeliciteerd! Ik duim voor je
@fysicus Gefeliciteerd met je verjaardag en veel succes met de laatste loodjes van dit studiejaar! Ik denk dat je een goede keuze maakt om jezelf wat meer tijd te gunnen het komende jaar
Je erbij neer leggen. En ik vind het zelf wel chill. Reis 3 uur op een dag. Beetje muziek luisteren, nextflixen.
Waar verkopen jullie kleding op? Ik ga mijn kast uitspitten binnenkort en heb best wel wat ik wil nog kan verkopen want zo goed als nieuw.
Same ️
Heb me net ziek gemeld voor werk vandaag en ben dan altijd bang dat ze zeggen ‘onzin, kom gewoon!’, helemaal omdat ik ontslag heb genomen en in mijn laatste maand zit.
Gefeliciteerd. You can do it girl!
@fysicus gefeliciteerd en succes!
Heb gister trouwens naar aanleiding van een post hier Coco gekeken. Wat een fijne film!
Gefeliciteerd met je verjaardag fysicus, ik zal in gedachten voor je duimen en wat kaarsjes branden
Dank voor je antwoorden. Succes!
Gefeliciteerd! Veel succes met je examens!
1.2k schat (aantal accounts)
als je een beetje serieus bezig bent druk je dat zo uit . plus hij rondt t af.
vandaag al 7.4k pageviews gehad, 93 berichten geplaatst, 437 likes gegeven
Dankjulliewel lieverds
Heb ook echt zo’n leuk ingepakt cadeautje gekregen, met bladeren verpakt om natuurlijk in plantenstijl te blijven haha
(Er zat een bloempot in haha)
Gefeliciteerd @fysicus! Een heel fijne verjaardag gewenst en heel veel succes met de examens. Je kunt het!
(En wat een superleuk idee om een bloempot zo in te pakken trouwens, vet lief cadeau! )
Als ik sip ben kijk ik naar mijn Instagram hoogtepunt met alleen maar foto’s/filmpjes van mijn puppy en daarna ben ik meteen weer happy
@fysicus gefeliciteerd en succes!!