Wat je even kwijt wilt

@fysicus gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel succes! :tada::sparkles::cactus::herb::four_leaf_clover::seedling::leaves:

1 like

Ah tof! Ik kon helaas niet :frowning: heb je nog iets gekocht?

Ja bij mij maakt het in mijn hoofd ook kortsluiting en ik maak een eeuwige associatie met madurodam.

5 likes

ja dat bekt ook wel een stukje lekkerder

1 like

Mijn vriend is ook cold turkey gestopt na veel roken. 1x per jaar neemt hij een trekje van mijn sigaret als reminder dat het eigenlijk toch wel heel goor is. Komt goed!

3 likes

kan je ook wel de verhouding vertellen, van ingelogd en niet-ingelogd bezoek. nu is dat nog veel meer ingelogd dan niet. (wat ik ook wel logisch vind gezien de manier waarop het bestaan hiervan uberhaupt bekend is geworden en er verder geen reclame is gemaakt) maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen. maar dit soort info is dus ook inzichtelijk als je je het een keer afvraagt.

33

1 like

Ze net ook even bij mijn manager aangegeven dat ik weer last heb van mijn angst aanvallen. Ging hij gelukkig goed mee om. Ofja hij geen nergens tegen in en laat me gewoon mijn ding doen gelukkig.

2 likes

lijkt mij wel heel fijn als straks topics members-only worden vanaf een aantal geposte berichten! maar ik begrijp wel dat dat nog even duurt

leuk om zo even inzicht te hebben trouwens

2 likes

Automatisch bedoel je? Of begrijp ik je nou verkeerd. Handmatig veranderen kan, sowieso.

Ah wat fijn! Lijkt me best eng om te vertellen. Sterkte :heart:

1 like

nee, ik bedoel dat straks members-only topics alleen kunnen worden bekeken met een minimaal aantal posts op je naam, ivm de meelezers.

3 likes

Is altijd zo als het erg warm is. Dan vallen er treinen uit en zit je met twee of drie treinen in een trein gepropt. Elke zomer weer. Dus dan kun je je er al mentaal op voorbereiden.

Er zit een hele flinke man naast me in de bus die 1.5e stoel in beslag neemt dus ik zit helemaal tegen het raam aan geplakt. Ipv dat die man doorheeft dat hij mij tegen het raam aan duwt gaat ie ook nog uitgebreid spelletjes doen op z’n iPad waardoor z’n armen de hele tijd langs die van mij wrijven. Help

2 likes

Ik ben afgelopen zaterdag in een zatte bui in een meertje gesprongen om te gaan zwemmen maar ben met een gestrekt been op een steen gekomen en auuuuuuuu het doet zo’n pijn. Loop een beetje mank rond op mn kantoor

Als cadeau aan iedereen hapjes en drankjes vragen. Dutch party!

2 likes

Ik heb gisteren een kantine feestje gehad en ik werd vanochtend wakker in een vreemd huis. Oeps. Moest werken en had mijn wekker wel gezet, maar lig nu thuis in bed. Ben brak :sweat_smile:

3 likes

Ik wil je wel mee uit eten nemen en ik weet zeker dat er nog veel meer meiden zijn die dat leuk vinden @ezw @Marbella @ladygodiva @Honey o.a.

9 likes

Mijn moeder heeft net een lotgenotenmiddag gehad voor vrouwen met borstkanker met make-up en ‘pruik’ tips. Ze kwam thuis met een giga goodiebag en ik mag alles hebben, hahaha. Er zit wel een hele donkere Estee Lauder poederfoundation in, iemand interesse?

9 likes

Dat komt wel gut hoor meit

1 like

Jeeeeezussss wat is het ranzig heet, zit in mn beha in de zon, maar heb t zweet op mn wangen staan, en ik doe niet veel meer dan zitten. Pfffffff wordt wat deze zomer, als het nog veel heter wordt dan dit…