Wat je even kwijt wilt


Weer een kijkavond

9 likes

Oei ja ik zou de ouders ff inlichten idd.

Om mezelf maar even te citeren: Alles is positief dus ik maak nu dit topic aan :slight_smile:

1 like

Sorry ben bij aan het lezen. Goed dat je ze ingelicht hebt.

1 like

Ho-ly shit. Ik heb gesport sinds het eerst in 100 jaar. Ken nie meer! En dit was nog een kort rondje. Alle oefeningen maar 1x ipv 3x. En dan dus sets van 12. Hoe ga ik dit overleven? Vijf minuten na deze eerste ‘training’ had ik overal al spierpijn. God sta me bij. Hoe houd ik me hier gemotiveerd voor… haha.

Topic is aangemaakt: Je moet kiezen-topic

Iedereen klaar? Stemmen maar!

5 likes

Ik woon dicht bij plaatsen waar het echt noodweer is. En wij hebben hier een buitje en dat was t.

Oh my god, ik dacht even een wandeling buiten, lekker fris… ben echt compleet doorweekt. Hier is het echt noodweer. Had ook nog eens een wit t-shirt aan, jep lekker hoor.

1 like

Ik was net eens het forum aan het doorzoeken om te kijken of ik nog wat gebruikersdingen mistte ofzo, en als je dan bij ‘gebruikers’ kijkt, kun je selecteren op ‘antwoorden’. Dan kun je dus zien hoeveel mensen wel lid zijn maar nog 0x iets gepost hebben. Zooooveel meelezers zitten hier :astonished::astonished: Best een beetje een gek idee, zeker met die members-only topics.

8 likes

Vermoed dat t een hoop accounts zijn die ‘alvast’ zijn aangemaakt. Op de eerste dag waren het er al 222 namelijk. In de bezoeken van de site zie je wel dat de grote meerderheid van ingelogde gebruikers is.
Het is dus net wat je als meelezer definieert. Vind het trouwens wel heel goed dat je erover begint!

7 likes

Ja, misschien tijd om het members-only gedeelte te gaan afschermen voor mensen zonder minimaal aantal posts?

Ik ben wel voor minimaal 100 posts haha

25 likes

Haha ja zo stom he. Mn bericht bleek uiteindelijk nergens op te slaan want 10 minute later kwam het alsnog met bakken uit de lucht :sweat_smile:

Ooh wat confronterend om te zien hoeveel uur je hier hebt besteed aan lezen haha!

1 like

Ik was overgehaald om mee te gaan sporten, wow dat was zwaar. Geen airco in die zaal en ook geen ramen :sob:

Ik drink nu eindelijk ook de raw lemonade van de AH. Helemaal blij met deze forumtrend.

3 likes

Nou het zou hier ook hard gaan regenen maar buienalarm past zich steeds aan :frown:

Naar B bellen en het uitleggen. Zij willen nou graag dus als ze slim zijn mailen ze je dan direct alsnog!

3 likes

Ik zat vanmiddag op de wc op werk en zie een dikke spin lopen. Dacht nog “die moet ik zo even weghalen”, veeg af, draai me om om door te spoelen en toen was hij ineens verdwenen?!? Ik zit me inmiddels thuis nog steeds af te vragen waar 'ie gebleven is haha, de badkamer daar is nogal steriel :sweat_smile:

1 like

Maar je kunt het dus zo instellen dat als ik jou app, je mijn naam ziet (Virago) maar dat als jouw geheime minnaar je appt, je alleen ‘melding’ ziet staan? Dus echt per persoon verschillend?

Ik heb zoveel muggenbulten en ik weet niet wat ik er aan kan doen. Tot dit jaar had ik nooit muggenbulten, waarom nu ineens wel? :frowning:

1 like