Wat je even kwijt wilt

Heb echt zin om vanavond te sporten. Herinner me hieraan als ik vanavond zeg dat ik totaaal geen zin heb en niet wil gaan.

1 like

Ik heb zoveel stress voor het zoeken van een stageplaats.

ja ehm minnaart verdieping van de kantine en die rare plafonds waar water uit loopt en die rode bankjes?als je daar omhoog kijkt zie je die zaal.
Ik ben deze maand sowieso alleen maar aan het her her her her en herschrijven :cry:
is het al tijd voor koffie?

Welke regio?

@Jeg heb je misschien wat dingen die je kan verkopen? Vriendin van me zat poosje geleden in vergelijkbare situatie, heb samen met haar haar huis doorzocht en alle spullen die ze niet meer leuk vond of niet meer gebruikte maar die wel goed waren om te verkopen hebben we op vraag en aanbod en marktplaats gezet. Dat heeft haar weer een paar €100 opgeleverd.

Iemand tips voor het vinden van een leuke bikini? Heb overal al gezocht geloof ik maar ik vind alles stom of veel te duur.
op wehkamp, livera, hönkemoller, bonprix, zalando heb ik al gekeken! liefst bikini’s voor onder de 45 euro

Wat voor soort stage zoek je?

asos misschien? free shipping (vanaf 20 euro dacht ik?) en gratis retour

Haha nog nooit gezien! Ayyyyyy succes kiddo!! Ik wil wel koffie rond half 6!

1 like

Wat voor soort functie zoek je?
Misschien kan ik iets voor je betekenen

United wardrobe werkt bij mij beter dan marktplaats!

2 likes

Ik vind dit ook heel onaardig overkomen. Je weet haar situatie toch niet? En geld binnen harken klinkt idd als een of andere luie profiteur. Ze geeft immers ook al aan aan het solliciteren te zijn. Beetje meer nuance was wel op zn plaats geweest hoor.

@Jeg haha ik denk dat ze te hip zijn voor mij want ik kan niks vinden. Wel wat anderen mooi zo staan maar mij niet haha
kreeg opeens de ingeving dat hudsons bay ook nog bestaat dus nu daar 2 bikini’s besteld

algemene rant:
WAAROM WORDEN ER OFFSHOULDER BIKINI’S VERKOCHT HOE KUN JE DAAR NOU MEE ZWEMMEN. Lijkt me echt goor dat je na het zwemmen van die vieze natte flappen over je armen hebt hangen. Beetje zwemles met kleren aan idee.

9 likes

En CG selecties of M-select is ook nog wel chill! Meestal 30 euro voor 2 uurtjes lullen over dingen

ff opnieuw inloggen

1 like

Ik mag blijkbaar verlengen, echt een leuke verrassing. Alleen twijfel ik over de kleur. Het wordt sowieso een Iphone 7, maar goud of rosé goud? Heb nu een Iphone SE in het rosé goud en hiervoor had ik een Iphone 6 in het goud. Wat jullie?

Dat is helemaal niet wat ze zei. Geld binnen harken met werken, bedoelde ze. Niet met ww.

8 likes

Ik heb nu ook een gouden 6 en ik kijk ook naar een nieuwe telefoon. Als ik jou was zou ik weer voor goud gaan. Ik vind de rosé iets te veel roze haha.

Ik twijfel alleen tussen een 7 en een 8, volgens mij verschillen ze niet heel veel. Iemand tips welke fijn is?

Ik ben echt zo productief op m’n vrije dag, weet niet wat me overkomt. Gestofzuigd, was opgevouwen, eetkamer opgeruimd, keuken schoongemaakt, huiskamer opgeruimd.
En nu verdien ik een kopje koffie :star_struck:

2 likes

Rotterdam en omgeving