Iemand tips voor een citytrip binnen Europa in de maand september of oktober?
Ik kijk eigenlijk nooit meer op womentalk, terwijl ik eerst dacht dat dat mijn forum werd. Heb ook het gevoel dat iedereen hier naartoe is verplaatst?
Heb hetzelfde enkel het beutyblogtopic / andere yotuberstopic lijkt daar nog vlotter te lopen
Dank je! Ik ga op onderzoek uit
Malaga!!
bieb
Wilde ik ook doen, maar kan het nergens vinden. Kun je uitleggen hoe het werkt?
Ja die rijden hier in België een beetje overal rond. Die rode zijn hier ook redelijk veelvoorkomend. Je vraagt je echt af hoe ze het nog doen soms
Ja sommige treinen zijn echt pure armoe.
Ik blijf ook hier hangen. Scrollen hier is even wennen maar ik vind dat roze enz op wtf echt zo druk. Vind sowieso de topics daar niet fijn lezen ondanks dat hun wel paginanummers hebben.
Ik neig ook meer naar dit forum, terwijl ik het andersom had verwacht. Het went inderdaad wel en het is hier drukker.
Ik wil eigenlijk ff naar de stad, kapper, dingen regelen die ik al 100 jaar moet doen⊠Maar Allie ligt nog altijd op de bank te chillen⊠Goede besteding van mn dag weer!
Wat ik me herinner vond ik het daar wel makkelijker wennen maar wat @LizzyBennet ook zegt, ik herkende nagenoeg niemand en alles voelde daardoor heel veraf en heel veel âiklasal10jaarmeehebnueindelijkeenaccountaangemaaktâ posters en dat vond ik stiekem niet leuk.
Maar goed ik ben ook gewoon een beetje een zeur hoor. Ik heb over beide fora wel iets op te merken wat van mij anders mag haha.
Maar deze komt wel het meest in de buurt van wat ik prettig vind.
Thanks! Meteen maar even gedaan.
Ah ik moet deze trein echt nog vaak pakken. Rotding.
ik zit in de sterrenzaal van het minaart maar mn motivatie is wel ver te zoeken