@Jeg Werkeloos thuis zitten en constant afgewezen worden is ook verschrikkelijk. Ik heb vorig jaar een half jaar thuis gezeten en op een gegeven moment zakt de moed je in de schoenen en is het moeilijk voor te stellen dat het nog goed gaat komen. Ik was toen ook jarig en heb zitten huilen dat ik maar niets van mijn leven leek te kunnen maken. Maar aan het eind van het jaar had ik ineens binnen een week een baan, dus geef de moed niet op. En laat het je verjaardag niet verpesten!
Na een stom examen nu even in Antwerpen shoppen hoera
Haha, same. Waar is die zaal eigenlijk? Ik ben nu op zoān punt waarbij ik vrees dat ik cruciale fouten heb gemaakt en alles wil herschrijven
Ik vind het zoooo leuk en lief om te zien dat iedereen hier (ofja eerder op egf en nu weer hier) elkaar altijd zo helpt en steunt enzo. Echt heel lief van iedereen en voor mij echt een inspiratie en daarnaast een bevestiging dat echt niet iedereen in de wereld het achter zān ellebogen heeft en er echt nog wel mensen zijn die belangeloos iets voor anderen willen doen. Complimentjes voor jullie meiden, ik vind jullie schatten <3
Heb echt zin om vanavond te sporten. Herinner me hieraan als ik vanavond zeg dat ik totaaal geen zin heb en niet wil gaan.
Ik heb zoveel stress voor het zoeken van een stageplaats.
ja ehm minnaart verdieping van de kantine en die rare plafonds waar water uit loopt en die rode bankjes?als je daar omhoog kijkt zie je die zaal.
Ik ben deze maand sowieso alleen maar aan het her her her her en herschrijven
is het al tijd voor koffie?
Welke regio?
@Jeg heb je misschien wat dingen die je kan verkopen? Vriendin van me zat poosje geleden in vergelijkbare situatie, heb samen met haar haar huis doorzocht en alle spullen die ze niet meer leuk vond of niet meer gebruikte maar die wel goed waren om te verkopen hebben we op vraag en aanbod en marktplaats gezet. Dat heeft haar weer een paar ā¬100 opgeleverd.
Iemand tips voor het vinden van een leuke bikini? Heb overal al gezocht geloof ik maar ik vind alles stom of veel te duur.
op wehkamp, livera, hƶnkemoller, bonprix, zalando heb ik al gekeken! liefst bikiniās voor onder de 45 euro
Wat voor soort stage zoek je?
asos misschien? free shipping (vanaf 20 euro dacht ik?) en gratis retour
Haha nog nooit gezien! Ayyyyyy succes kiddo!! Ik wil wel koffie rond half 6!
Wat voor soort functie zoek je?
Misschien kan ik iets voor je betekenen
United wardrobe werkt bij mij beter dan marktplaats!
Ik vind dit ook heel onaardig overkomen. Je weet haar situatie toch niet? En geld binnen harken klinkt idd als een of andere luie profiteur. Ze geeft immers ook al aan aan het solliciteren te zijn. Beetje meer nuance was wel op zn plaats geweest hoor.
@Jeg haha ik denk dat ze te hip zijn voor mij want ik kan niks vinden. Wel wat anderen mooi zo staan maar mij niet haha
kreeg opeens de ingeving dat hudsons bay ook nog bestaat dus nu daar 2 bikiniās besteld
algemene rant:
WAAROM WORDEN ER OFFSHOULDER BIKINIāS VERKOCHT HOE KUN JE DAAR NOU MEE ZWEMMEN. Lijkt me echt goor dat je na het zwemmen van die vieze natte flappen over je armen hebt hangen. Beetje zwemles met kleren aan idee.
En CG selecties of M-select is ook nog wel chill! Meestal 30 euro voor 2 uurtjes lullen over dingen
Doet het forum ook raar bij jullie? Ik kan geen topics meer openen/berichten lezen. Reageren kan nog wel? Maar mss ook niet. Test.
ff opnieuw inloggen