Wat je even kwijt wilt

Gefeliciteerd! :smiley:

1 like

Joh al ben je 44 is dit volgens mij nog altijd hartstikke droevig hoor :frowning: Sterkte.

1 like

Pearl was gewoon te sexy. Als man én als vrouw.

Gaat het nu beter?

@EllaFitzgerald Voor wat het waard is, ik vind het superleuk dat je hier bent, en gezellig!

2 likes

Ja maar echt, omg. En ik vind die ‘transformation’ video’s die hij de laatste tijd post zo leuk!

Wie heeft er hier een balkon en heeft deze leuk aangekleed? Ik heb inspiratie nodig! Als je foto’s of linkjes hebt, heeel graag :smiley:
Ik heb een tafeltje en stoelen staan en verder bog niks. Ik ga een loungebankje op maat maken maar heb ook twee witte betonnen muren. Zo kil!




Niet mijn foto’s (helaas, maar van Pinterest) maar ter inspiratie!

1 like

Mijn vriend heeft ons balkon ingericht en het ziet er nu helemaal hysterisch uit met gekleurde lampjes en kunstgras. Hij is er super trots op en vindt het prachtig dus ik doe gewoon enthousiast mee

9 likes

Ohja hier is een voor-foto

4 likes

Lief dat je het vraagt, maar gelukkig wel :blush:

1 like

image

Wie opent een interieur topic? Ik hoor te slapen nu :shushing_face:

6 likes

Oooof een paint your interior topic

3 likes

:+1:t3: tientekens

1 like

Haha oh, ik zie dat je hier bij instellingen > samenvatting statistieken kunt zien. Aantal posts en likes etc, maar ook ‘aantal dagen bezocht’ en ‘aantal uren leestijd’. Zit nu al op 2 uur haha :grimacing:

1 like

Heel veel waard, dankjewel dat je dat zegt <3

3 likes

Ik ben blij want ik heb weer een Funko pop erbij.

3 likes

[quote=“Fenayi, post:646, topic:98”]
Ik ben blij want ik heb weer een Funko pop erbij.
[/quote] Die heb ik ook. Van de kruidvat? :stuck_out_tongue: Alleen ga ik hem verbouwen in een andere funko over 2 maanden :smiley:

Ja klopt van de Kruidvat haha. Hoe bedoel je verbouwen?

Waarschijnlijk kijk ik niet goed maar waar o waar kan ik m’n avatar veranderen (op m’n telefoon)?

Rechtsboven op je huidige avatar klikken en dan dropdown menu op et tandwieltje.
Scroll dan omlaag en daar kun je t aanpassen

1 like